26

178 14 4
                                    

“Dalga geçecek başka birini bul,” dedim ona anlamsızca bakarak. Ben ve melek olmak? Ben lanet olasıca bir melek değildim. Sadece bir insandım. Sadece bir insan. Normal hayatı olması için yalvaran bir insan.

“Dalga geçmiyorum Edith.”

“Öyle mi? Kanıtla.”

“Anneni tanırdım, tanıdığın herkes anneni tanırdı, düşmeden önce onu iyi tanırdım. O çok iyi bir melekti. Sen şu an sadece melezsin. Fakat öldüğünde melek olarak tekrar dünyaya geleceksin. Gabriel bu yüzden ölmene izin vermiyor.”

Şaşkınlıkla ona baktım. Jason’ın ölmemi istememesinin sebebi melek olmam mıydı? “Madem melek olacağım, neden ölmemi istemiyor?”

“Çünkü melekler sadece kaderinde yazılan kişiyle beraber olabilir. Ve Gabriel, onun kaderin de yazanın sen olmadığını biliyor.”

“Öyleyse onun kaderin de yazan kim?” Aslında sormak istediğim benim kaderimde yazandı. Ama bunu öğrenip öğrenmemek istediğime emin değildim.

“Bunu sadece kendi bilebilir,” diyerek gülümsedi. Nedense bu sorunun cevabını bildiğine emindim.

“Ama ben ölümlüyüm.”

“Biliyorum. Bu yüzden birlikte olmanın tadını çıkar.”

Lanet olası adam benimle dalga geçiyordu. Tadını çıkarmak mı? Bu nasıl lanet bir şeydir? Lanet kaderimizi neden kendimiz çizemiyoruz?

Öfkemi içime atarak konuşmaya devam ettim. “Bütün bunları nereden biliyorsun?”

“Öldüğün de hepsi senin de beyninde olacak.”

Ne demek istediğini tam olarak anlamasam da üstelemedim. “Kaderimizi değiştiremez miyiz?”

“Değiştiremeyiz. Sadece kuralları çiğneyebiliriz ve bunun getirdiği sonuçlarda var tabii.”

Lanet olasıca kuralların canı cehenneme.  “Benim kaderim de kim olduğunu biliyor musun?”

Balthazar gülümsedi. “Evet, biliyordum. Kaderinde ki cennetten kovulmadan önce, Zachriel’di.”

Şaşkınlıkla ona bakmaya devam ettim. Dediklerini sindirmeye çalışarak bir süre konuşamadım. Nasıl oluyordu da kaderimde ki Bradley oluyordu? Lanet olasıca kaderlerimiz kalbimizi dinlemiyor muydu?

“Cennetten kovulduktan sonra değişebiliyor mu yani?”

“Öyle sayılır. Zachriel’in cennete bir daha girebileceğini sanmıyorum. O hileyle kaderini çizdi. Baban ile yüzyıllar öncesinde bir anlaşma yaparak. Bizim bunu anlamamız biraz geç oldu sadece.”

“Anlayamıyorum.”

“Bunu öğrendiğimizde Gabriel senin koruyucu meleğin olarak senin doğduğun tarihte dünyaya geldi.”

“Dünyaya geldi derken ne demek istiyorsun?”

“Yani bir insan gibi görünecek biçimde tekrar doğdu, büyüdü. İnsan olan ailesi onun gerçekten ailesi sayılır yani.”

Omuz silktim. Onlarla tanışmamıştım. Ama durum giderek ilginçleşmeye başlamıştı. Gerçekten çok saçma ve ilginçti. Onun dünyaya bir bebek olarak gelip, büyümesi falan. Acaba her istediklerinde bunu yapabiliyorlar mıydı?

Tam ağzımı açacakken Jason içeri daldı. Diyeceklerimi sonraya saklayarak sustum. Sonunda bana gerçekleri anlatan birini bulmuştum, ve bunun peşini bırakmayacaktım.

Balthazar bana göz kırptı, Jason’a dönerek, “Ona gerçekleri anlattım,” dedi gülümseyerek.

Jason olduğu yerde kaldı ve gözlerini Balthazar’a dikti. Neden şaşırdığını anlamamıştım. Sonuçta ölmeme izin vermemesi onun hatası değildi. Jason hala olduğu yerde dikilmiş, ona bakmaya devam ediyordu.

THE DEVIL INSIDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin