•Chap:17; Bu İzdivacı İstemiyorum•

6.5K 815 779
                                    

Selamlar.

Nasılsınız?

Medyayı şiddetle tavsiye ediyorum bölümle alakası yok ama her dinlediğimde ağlayasım geliyor AAHH WANGXİAN AH

Bu bölümü yazarken The Hills dinliyordum arsızca şeyler yaptırmamak için kendimi çok zor tuttum vallahi hofdpzjıtdjheh

Keyifli okumalar.

....

"4. Nerede?" Diye soran kişi Prens Hoseok'du. Kral Kim Namjoon bütün kardeşlerini kış bahçesine çay içmeye davet etmişti ve Kralın açıklayacağı önemli bir husus olduğunu söylemişti Nazır, fakat masada eksik olan kişiler vardı. Prens Taehyung ve Kral daha kış bahçesine daha teşrif etmemişlerdi.

"Odasına çekildi. Tüm gün dışarıya çıkmadı bitkin olmalı." Diyerek cevaplayan kişi 13. Prens Jimin'di. "Majesteleri teşrif ettiler!" Diyerek kralın kış bahçesine geldiğini haber verdi hizmetçi. Kral Namjoon kış bahçesine geldiğinde gözlerini tek tek ona eğilerek selam veren kardeşlerinde gezdirdi. O da eksikliği fark edince kaşlarını çattı. Kış bahçesinin en başındaki masaya oturduğunda kış bahçesini birden ağır feromonlar esir almıştı. Herkesin bakışları kış bahçesinin girişine döndüğünde elleri arkasında gelen deltayı gördüler.

4. Prens, Kralın önünde eğilip kendi masasına oturdu. Kral herkesin tam olduğuna kanaat getirdiğinde boğazını temizleyerek "Burada size önemli bir müjde vereceğim." dedi. Prensler sessizce gelecek olan şeyi beklerken Kral Namjoon yüzüne kocaman bir gülümseme yerleştirip omega kardeşine dönerek "Baekhyun izdivaç yapacaksın." dedi.

Omega prens dumura uğramış bir ifade ile Krala baktığında diğer kardeşleri gülümseyerek ona iyi dileklerini iletmeye başlamışlardı. Kış bahçesine giren orta yaşlı alfa ve genç dişi alfayla kral gülümseyerek omega kardeşine bakmaya devam edip "İşte zevcen de geldi." dedi. Gelen alfalar Kralın önünde eğildi, orta yaşlı adam geriye çekilince dişi alfa, omega prense yaklaşıp, Prensin gözlerinin içine bakmıştı. Prens oturduğu yerden dumura uğramış bir ifade ile ayağa kalktı. Dişi alfanın yanına vardığında Krala döndü. Kral Namjoon yüzündeki gülümsemeyi silmeden "General Park'ın bize kazandırdığı zaferlere karşı onun bir dileğini yerine getirmek istedim." dedi, Generale dönüp ona da kocaman bir gülümseme vermişti Kral Namjoon.

"Zevcen Park Deok Soon ile iyi geçin."

"Hayır! Ben bu izdivacı istemiyorum!" Diyerek yüksek sesle Kralın kararına karşı çıktı omega Prens. Kral hemen kaşlarını çatıp kardeşinin gözlerinin içine bakarak "Kralın buyruğuna karşı mı geliyorsun?!" dedi. Omega Prens çatık kaşlarını düzeltip titrek bir nefes aldı. Bu izdivacı kesinlikle istemiyordu, tanımadığı birisi ile izdivaç yapmak onun için çok kötü bir şeydi. Özellikle de izdivaç yapacağı kişi Generalin kızı, dağlarda yetişmiş, dişilik hakkında en ufak bir bilgisi olmayan, küçük General Park Deok Soon ise asla bu izdivaca asla onay vermezdi.

"Byun Baekhyun! Kralın emrine uymak zorundasın!" Diyerek sesini yükseltmişti Kral Kim Namjoon. Omega Prens, Krala karşı gelemeyeceğinin tabii ki de farkındaydı bu yüzden de başını öne eğip kaderine razı olmuştu. Kral Namjoon kaçan hevesi yüzünden burnundan sert bir nefes verip oturduğu yerden kalkarak Prensleri yalnız bırakmıştı kış bahçesinde.

....

Elimdeki küçük ahşap tepsideki çaylar ile 4. Prensin odasına gidiyordum.. Ona çok sinir olmuştum. Dün Prens Taehyung ile konuştuktan sonra peşine takılmıştım fakat sürekli benden kaçarcasına bir yerlere gitmişti. Bende en sonunda dayanamayıp onu takip etmeyi bırakmıştım. Neden birden samimi samimi sohbet ederken benden kaçmaya başlamıştı kesinlikle anlamamıştım. Bugün de odasından hiç çıkmadı demişlerdi bana fakat sabah odasına geldiğimde de odasında yoktu . Üstelik dün sürekli duraksayarak havayı kokluyordu. Durup acaba ben kötü mü kokuyorum diye kendi mi bile koklamıştım, ama. Hayır, kötü kokmuyordum. Neden böylesine benden uzaklaşmaya çalışıyordu?

𝐿𝑜𝑣𝑒 𝐹𝑟𝑜𝑚 𝑇𝘩𝑒 𝐹𝑢𝑡𝑢𝑟𝑒 & 𝑇𝑎𝑒𝑔𝑔𝑢𝑘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin