•Chap:18; Senden Korkuyorum•

5.8K 782 630
                                    

Selamlar.

Nasılsınız?

Öncelikle bölüme geçmeden birkaç şey açıklamak istiyorum.

Hala ben anlamıyorum tarzı birçok yorum geliyor. Herkese tek tek anlatmak çok zor gelmeye başladı bu yüzdende alttaki paragrafta anlatacağım, yine anlamadığınız bir şey olursa bu paragrafa yazın lütfen.

Şimdi, arkadaşlar iki tane beden birisinin ismi Jeon Jungkook birisinin ismi Jeon Jeongguk. Jeon Jungkook 21. yy da yaşan kişi. Jeon Jeongguk ise Goryeo döneminde yaşayan kişi. Jungkook parkta göle düşen çocuğa yardım etmeye çalışırken, ruhu bedeninden çıkıp reankarne olarak geçmişe, Goryeo dönemine gitti. Tam da o gün ölen, Jeongguk'un bedenine girdi. Yani iki beden var fakat ruhlar aynı. Jungkook'un ruhu Jeongguk'un bedenine girdi. Tek bir tane ruh var. Jeongguk'un ruhu 21.yy la falan gitmedi. Jeongguk'u unutun onun ruhu falan yok onun hikayesi değil. Jungkook'un ruhunun hikayesi. 

Başka sorusu olan?

Keyifli okumalar.

....

Kızgınlık denilen, lanet şey tam olarak acınası bir olaydı. Bu yedi günde kesinlikle kendimde değildim. Kızgınlığım boyunca hakimiyet sürekli olarak kurdumdaydı. Bu yedi gün boyunca neler oldu, neler yaşandı hafızamda bulanık ve belirsiz bir anı olarak duruyordu.

Kesinlikle kurdumun bedenime hüküm ettiği süre zarfında çok az şey hatırlıyorum. İlki, ilk defa bu kadar ağır bir kızgınlık geçirmiş olmamdı, ne önceki hayatım da ne de şimdiki hayatımda bu kadar ağır bir kızgınlık geçirmemiştim. İkincisi ise, ruh eşimi bulmuştum. 

Kesinlikle kanlı kral olarak anılan, eli kanlı, kardeşlerini gözünü dahi kırpmadan öldüren birisi ile birlikte asla mutlu olamazdım. Taehyung'dan uzak durmam gerekiyordu. Ama o benim onu öğrendiğimi biliyordu hissetmişti, işte bu yüzdende üçüncü olarak, hizmetçilerle yuva yapmam için bana kıyafetlerinden göndermişti.

Bunu nasıl hissetti en ufak bir bilgim yoktu lakin bu ağır kızgınlığım da ruh eşimin! Kokusunun olduğu kıyafetlerle yuva yapmam gerektiğini bir şekilde biliyordu. Ve bana yardımcı olmuştu bir nevi.

Tabii ki de o kıyafetlerle yuva yapmıştım. Deliğim ve kasıklarımın ağrısından ağlarken onun feromon kokusu o an en ihtiyacım olan şeydi.

İşte bu yüzden bir omega olmaktan nefret ediyordum. Bir alfaya ya da bir deltaya bel bağlamak bana koyuyordu. Omegalar olarak kızgınlıklarımız zaten, normal olarak ağır geçerdi diğer türlere göre ve ihtiyaçlarımız diğer türlere göre daha fazlaydı. Alfa veya deltanın kızgınlığımız da feromonları bizim için sakinleştirici özelliği taşıyan ilaçlar gibiydi. Onların kokularının etrafımızı sarıp bizi güvenli yerimizde gibi hissettirmesini isterdik. İşte bu yüzden de yuva yapmak omegalar için önem arz ediyordu.

Bende yuva yapmıştım. Eşimin bilerek feromonlarının yoğun olduğu kıyafetleri giyip yer döşeğimde etrafıma koruma kalkanı olarak yerleştirdim çoğunlukla siyah olan cübbeleri. İyi gelmediğini söyleyemezdim. Uyumam için çok yardımcı olmuştu kokusu ama bu ondan uzak durmam için bir neden değildi.

Ruh eşini reddetmek çok zor bir şeydi ve ben bunu yapabilir miyim bilmiyordum ama yine de Taehyung'dan uzak durmam gerekiyordu. Ondan artık korkuyordum. Önceden bana sadece sinirlerine hakim olamayan klasik bir delta gibi geliyordu ama şimdi gerçek yüzünü öğrenmiştim. O benim ruh eşim olsa bile ben onunla yapamazdım.

Belki de ona sevgimi verirsem değişebilirdi. Ona yardımcı olursam, ailesinden göremediği sevgiyi benim sevgimle kapatırsam sevgi dolu biri olabilirdi.

𝐿𝑜𝑣𝑒 𝐹𝑟𝑜𝑚 𝑇𝘩𝑒 𝐹𝑢𝑡𝑢𝑟𝑒 & 𝑇𝑎𝑒𝑔𝑔𝑢𝑘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin