•Chap:6; Kimsin Ki Sen?•

7K 904 427
                                    

Selamlar!

Nasılsınız?

Keyifli okumalar diliyorum.

....

Omega Prens sanki onun şaşı olmasını bekliyormuş gibi "Sen!.. O sun! Prensleri yıkanırken gözetleyen omega!" diyerek resmen çığırmıştı. Jeongguk ise panikle Prensin kollarını yüzünden çekip "Hayır tanımıyorum sizi!" diye çığlık atmıştı. Prensin eli Jeongguk'un yanından geçen bir hizmetkarın elindeki tepsiye çarpınca büyük bir gürültü ile bardaklar zeminle buluşmuştu. Bu tartışma diğer Prenslerin ve Prensesin de ilgisini çekince herkes iki omegayı izlemeye başlamıştı.

Jeongguk ise yerdeki kırık bardaklara bakarken bu işten nasıl kurtulacağını düşünmeye çalışıyordu. Prenses bu kargaşaya sinirlenerek "Neler oluyor!?" dedi. Jeongguk aklına bir şey gelmeyince anlık bir cesaretle uzun eteğini avuçlarında toplayıp koşarak kütüphaneden çıkmıştı.

Diğerleri kütüphaneden koşarak kaçan omeganın arkasından şaşkınlıkla bakıyordu. Üzerindeki şaşkınlığı ilk atan Prenses oldu "Omega hamama nasıl girsin Baek? Oraya yalnızca kraliyet ailesi girebilir." Dedi omega Prense bakarak omega Prens ise kafasını olumsuz anlamda sallayarak "Şahin gibi gözlerim var, eminim oydu." demişti kararlılıkla. Ardında da kendisi koşarak kütüphaneden çıkıp omegayı takip etmeye başlamıştı.

.....

Koşarak çıktığım kütüphaneden küçük bir ahıra saklanmıştım.  Ahırdan içeriye girip açık bıraktığım tahta kapının arkasına saklanmıştım. Koştuğum için hızlanan nefeslerimi düzüne sokmaya çalışırken aldığım her nefeste bana ulaşan bok kokusu ile midem azıma gelmişti. Bir süre sonra duyduğum kalın ses ile tamamen nefesimi tutmuştum. Keskin alfa kokusu bok kokusunu bastırıp burnumun içini yakarken "Yarın ki ayin için hazırlıklar tamam. Tören başladığında istediğiniz gibi ayini yöneten kişiye saldıracaklar fakat anlamadığım bir şey var neden kurbanın şanını ve  ismini söylemiyorsunuz? Sonra başımıza bela almak istemeyiz." demişti. 

Sorduğu soruya bakılırsa kurbanın önemli bir kişi olup foyasının çıkmasından korkuyor ve yarın ki ayin için hazırlar mı? Prenslerin dövüş sanatları gösterisi yapacağını sanıyordum?.. Ama saldırmak, kurban... Ne? Yarınki ayinde ayini yöneten kişiye suikast mı düzenlenecek? Olamaz! Bunu Prenslere veya Prensese söylemeli miyim? Ya ama inanmayıp benden kanıt isterlerse o zaman ne yapacağım? 

"Sen denileni yap alfa gerisine karışma. O kişi öldükten sonra sizi Kral bile bulamaz merak etme." dedi karşısındaki kişinin sesinden kadın olduğunu anlamıştım. Derin bir nefes çekerek kadının ikinci cinsiyetini anlamaya çalışmıştım fakat aldığım sadece güçlü alfa feromonu olunca kadının bastırıcı kullandığını anlamıştım.

Bu sözlerden sonra alfa konuşmamıştı ve çıkan hışırtı seslerine göre de gitmişti. Derin bir nefes vererek titreyen dizlerime ellerimi yaslayarak eğilmiştim. Suikastın sonuçları düşüldüğünün aksine daha büyük zaralar verebilirdi ve belki de sadece  ayini yöneteni değil de izleyen herkesi öldürebilirlerdi. Yarın sarayda kalıp töreni izleyemezdim, özellikle de bunu öğrendikten sonra kalıp töreni izleyip katliam yapmalarını beklemek tam bir aptallık olurdu. Tekrar derin bir nefes alıp doğrularak bok kokan ahırdan sesiz adımlarla çıkarak Songak'a doğru ilerlemeye başladım.

....

Odama geldiğimde içeriye  Yungyeom da dahil hiç kimseyi sokmamıştım. Şimdi ise bin bir zorlukla giydiğim hanboku çıkarıp düz beyaz içliğimle yatağın içinde kıvranıyordum. Öğrendiklerimden sonra uyumam zaten tam bir saçmalıktı. Gözüme tek bir damla uyku girmiyordu. En sonunda daha fazla dayanamayarak pabuçlarımı giyip avluya çıkmıştım nefes almak adına.  Avlunun içinde sonunun nereye kadar olduğunu bilmediğim çakıl taşlı bir yol vardı ve yapacak başka bir işim olmadığı için çakıl taşlı yolu takip etmeye başlamıştım. 

𝐿𝑜𝑣𝑒 𝐹𝑟𝑜𝑚 𝑇𝘩𝑒 𝐹𝑢𝑡𝑢𝑟𝑒 & 𝑇𝑎𝑒𝑔𝑔𝑢𝑘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin