•Chap:15; Onu Bu Saraydan Gönderemezsiniz•

5.6K 816 603
                                    

Selamlar dostlar.

Küçük bir bilgi kitap için.  Sarayda çalışan kişilere ve hizmetçilere emir veren kişiye de  cariye denir. Yani sadece cinsellikle alakalı bir durum değil cariyelik, kölelik.

Bu arada kitabın kapağı nasıl olmuş edit ve fotoshop bizzat şahsıma aittir.

!!!!!!YENİ NOT!!!!!

Arkadaşlar bölümü okuyunca merak edeceğiniz birkaç nokta olacaktır. O sebeple şimdiden reklamını yapayım bütün bölümleri yayınladığımda bu bölümle ilgili bir ekstra gelecek! 

36. Bölüm olarak bir ekstra bölüm gelecek!!!

Beklemede kalın. Sağlıcakla!

Keyifli okumalar.

...

Sağa sola savrularak tahtırevanın içinde oturuyordum. O kadar gergindim ki yakında midemin bulantısından kusacaktım. Midem bulanıyor sıcaklıyordum. Terlerin boynumdan göğsüme doğru süzüldüğünü hissediyordum. Ben şimdi Baekje kralına bir gecelik oynaması için mi gönderilecektim? O kral ile evlenmeyeceğim öyle değil mi? Hem şu an Baekje'nin Kralı kimdi? Olamaz! Ne düşünüyorum ben böyle! Sana ne Kral kimse kim! Goryeo'da yaşamam bile doğru değilken Baekje'de hiç yaşayamam kim bilir daha ne kadar sıkıntılar çıkacak?

Kalbimin ağrımasıyla gözlerimi kapayıp derin bir nefes alarak sakin olmaya çalıştım. Kafamı toparlamam lazım. Paniğe kapılmamam lazımdı. Bunu aşmak zorundayım, hayatta kalmam lazım.

Sarayın bahçe kapılarının gürültü ile kapanmasını duyduğumda içinde oturduğum tahtırevanı biraz daha ilerletip yavaşça yere bırakmışlardı. Tahtırevanın kumaş perdesini hafifçe araladığımda gözlerim sadece yeşillik geniş bahçeyi görebilmişti. Tahtırevanın açılan kapısı ile elimdeki perdeyi bırakıp açılan kapıdan çıktım. Yanı başımda beliren Ji Mong bana gülümseyip "Size eşlik edeyim." dedi. Kafamı onaylarcasına salladığımda geniş bahçede ilerliyorduk.

Önceden halka açık bir şekilde duran bu saray turistleri misafir ediyordu şimdiyse içinde koca bir kraliyet ailesi yaşıyordu. Bu saraya daha önce önceki hayatımda gezmek için gelmiştim. Lakin bu sefer buraya Baekje'ye gitmeden önce hazırlanmak için getirilmiştim.

Bahçenin kapısından çıkarken Ji Mong "Damiwon, Kralın ve Prenslerin zihinlerini ve bedenlerini iyileştirmek için yapıldı. Jeon Bey izdivacınız için burada hazırlanacaksınız." diyerek hızlı hızlı konuştu.

"Af edersin. Bu birliktelikten bihaberim. Kralın affına sığınarak. Kendisine bir çeşit hata yapıldığını düşündüğüm bilgisini verebilir misin?" Dediğimde gözlerini irice açıp" Kralın izdivaç isteğini geri mi çeviriyorsunuz?" dedi. Ben evlenmeyecektim, sadece kralla konuşmam gerekiyordu o kadar.

"Ah! Mevzubahis Kral değil ki, dedesi gelse aynısı yapardım." Dedim zorlanarak gülümseyip.

"Cariye Oh! Sizi görmeyi o kadar çok istiyordum ki gözlerim birden fal taşı gibi açılıverdi!" Ji Mong arkamdaki bir yere bakarak birden konuyu değiştirip sanki ezberden söylüyormuş gibi bahçeye dönüp yeşilliklere bakarak söylemişti. Galiba bu adamın büyük sıkıntıları vardı. Arkamı döndüğümde Cariye Oh dediği dişi beta arkasındaki diğer hizmetçilerle tam olarak önümde durmuş, "Bu o mu?" diye sormuştu.

"Kendisi Hong Ha Jeon hanesinden Jeongguk Bey." Ji Mong ellerini birbirine vurup yüksek bir ses çıkmasını sağlarken "Sizde teşrif ettiğinize göre, bu kulunuzun gitme vakti geldi." diyerek arkasına döndü ve az önce girdiğimiz bahçe kapısından çıkmak için ilerlerken yanımdan geçmeden önce kulağıma doğru eğilip "Kaderinize razı olun." diyerek fısıldamıştı lakin birden Cariye Oh'un "Gökbilimci." demesiyle adımlarını durdurup Cariye Oh'a döndü. Cariye Oh "Bundan böyle bizim yanımızda kendinizden düşük bir insanmış gibi bahsetmeyin." dedi sakin bir sesle gözlerimin içine bakarak.

𝐿𝑜𝑣𝑒 𝐹𝑟𝑜𝑚 𝑇𝘩𝑒 𝐹𝑢𝑡𝑢𝑟𝑒 & 𝑇𝑎𝑒𝑔𝑔𝑢𝑘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin