Selamlar.
Nasılsınız?
Diğer taekook kurguma bekliyorum.
NOT!
EKSTRA BÖLÜM GELECEK YAYINLAMASI BİTİNCE!
NOT! bitti...
Sizi seviyorum.
Keyifli okumalar.
....
Kral Kim Namjoon tahtına oturmuş, dirseklerini dizlerine yaslayıp derin düşüncelere dalmıştı. Kesinlikle böyle bir şey beklemiyordu. Kardeşinin alt sınıflardan birisi ile ruh eşi olmasını özellikle de bu omeganın Baekje Kralına zevce olarak seçilmesini. Zaten Jeon Hanesi doyumsuzluğu ile bilirdi fakat bu kadarı da fazlaydı. Bu omegayı, kardeşinin ruh eşi olduğunu bildirmeden Beakje'ye göndermeye çalışmışlardı.
Kral Namjoon'nun tahtının aşağısında ki merdiven basamaklarında durmuş Krala bakan Ji Mong "Majesteleri, yıldızlar kayboldu. Güneş yükselmek üzere. Tahtınızı muhafaza etmek için biraz dinlenmelisiniz." dedi.
"Pekala." Diyerek başını kaldırıp önündeki kağıtlara baktı Kral. Ji Mong derin bir nefes alıp kararlı bir sesle "Majesteleri, Jeon Hanesinden Jeon Jeongguk Bey'e ne yapacağınıza kara verdiniz mi?" diye sordu. Kral Namjoon "Kölelik yapması için gönderiver. Ailesinin suçu yüzünden ceza almasını istemiyorum ama hakikati göz ardı edemem." dediğinde Ji Mong hemen "Gökler iki eşi ayrı kılmayı doğru bulmuyor Majesteleri. Bir deltanın alın yazgısından ayrılması, Gökleri çok kızdıracaktır." dedi. Kral Namjoon "Taehyung'un ilk eşinin Jeon Hanesinden birisi olmasına müsaade edemem. Prensi destekleyecek bir Hanenin omegası olmalı ilk eşi." dedi. Kral Kim Namjoon aslında kardeşini ruh eşinden ayırmak istemiyordu fakat onu bu omega ile evlendiremez idi, şayet bir gün Kral olmak isterse kardeşi, prensin arkasında ona güç desteği yapabilecek bir eşi olmalıydı fakat Jeon Hanesini hain bir haneydi ve cezayı hak ediyorlardı.
Ji Mong son çare olarak Kralın gözlerinin içine bakıp onu dikkatle dinlediğini bir çıkar yolu aradığını fark ettiğinde sözlerine devam etti "Neden onun 4. Prense yardımcı olarak burada kalmasına müsaade etmiyorsunuz? Hem iki eş birbirinden ayrılmaz hem de her türlü işinde yardımcı olur birbiri ile eşler neticesinde."
Kral Namjoon başını sallayarak Ji Mong'u onayladığında "Şu an nerede peki?" diye sordu.
....
Ablamın ve Yungyeom'un mezarının başında elimde ki çiçek buketi ile dikiliyordum ve topladığım eşyalarımla. Bugün buraya gelmemin nedeni birazdan yine saraya dönecek olmamdı. Onlara veda etmeye gelmiştim. Bir saraydan kurtulup başka bir saraya düşmeyi beklemiyordum fakat yine de tanımadığım birisinin bilmem kaçıncı seks kölesi olmaktan daha iyidir Goryeo'da sarayda kalmak.
Dün tam olarak hayatımda unutmak isteyeceğim bir gündü. O günü rüyalarımda dahi tekrar yaşamak istemiyordum. Bedenimi resmen satmışlardı bir de bedenime rızam olmadığı halde dokunup her yerimi incelemişlerdi. O lanet günün akşamı ise daha korkutucuydu. Tahtırevana binip sarayın kapılarından çıkarken kalbimin bir an duracağını sanmıştım fakat Nazır efendi gelip ' Saraya dönün Kral izdivacı durdurdu.' dediğinde kalbim gerçekten durmuştu. Dumura uğramış bir biçimde tahtırevandan çıktığımda Cariye Oh yanıma gelmişti.
Nazır efendi ve saray muhafızları bizi yalnız bıraktığında "İzdivacını Kral durdurdu lakin bundan sonra ne yapacaksın. Baekje'ye gitseydin zenginliğe ve huzura ulaşacaktın." dedi Cariye Oh.
"Nasıl yaşadığımın bir önemi yok. Her daim seçme hakkı bana aittir."
"İnsanlar gençken böyle keyfe keder düşünürler tabii." Dedi ardından da "Gidip dinlenmelisiniz. Yarın öğleye kadar tekrar sarayda olmanız gerek." diyerek beni arkasında bırakıp saraya geri dönmüştü. Cariye Oh gittikten sonra da Prens Hoseok yanıma gelmiş ve beraber Songak'a dönmüştük o zaman sorgulamamıştım neden saraya tekrar dönüyorum diye ama yine Prens Hoseok Songak'a giderken "Sarayda yapman gerekenler var bu yüzden Songak'a varınca eşyalarını topla. Sarayda ne işin olduğunu bilmiyorum sadece Ji Mong sana bunu iletmemi istedi." demişti. O günü hafızamdan kesip çıkarmak istiyordum kesinlikle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐿𝑜𝑣𝑒 𝐹𝑟𝑜𝑚 𝑇𝘩𝑒 𝐹𝑢𝑡𝑢𝑟𝑒 & 𝑇𝑎𝑒𝑔𝑔𝑢𝑘
FanficGözlerini açtığında kendini hiç bilmediği bir yüzyılda bulur. |Omegaverse~Historical Kingdom|