Selamlar!
Finale az kalmış bulunmakta. Hadi biraz da siyaset yapalım bakalım.
Bu arada yeni bir oneshot yayınladım bakmanızı öneririm. Poledancer fem kook içerir.
(/ω\*)........ (/ω•\*)
Keyifli okumalar.
......
Bir ay sonra
"Baekje'li köylüler şimdiden on adet evi yakıp kül ettiler. Ölenlerin arasında güçlü ailelerin birçok ferdi de mevcuttu. Bu duruma daha fazla seyirci kalamayız." Diyen Ji Mong'la Kral Taehyung bakışlarını önünde dikilenlere çevirdi düşünceli bir biçimde. "Aileler bir an evvel asker sevk etmenizi istirham ediyorlar." Demişti Prens Hoseok, sakin bir sesle.
Taehyung bakışlarını bu sefer de ona çevirdiğinde "Asker sevk edersek muhakkak zayiat da hasıl olacaktır. Bu durum ise kölelerle sınırlı kalmayacak. Ecnebiler de müdahil oldukları takdirde tüm ülke kargaşaya gark olacaktır." demişti. "Aileleri muhafaza etmelisiniz önce!" Diyerek sesini yükselten Prens Hoseok'la delta kaşlarını çatıp başını omuzuna doğru eğdi. "Topun ağzında olmalarına rağmen yardımlarına giden hiçbir asker olmadığından kendi hususi askerlerini toplamaya başladılar."
"Öyle yapmalısınız Majesteleri! Bu ülkenin temelleri olan güçlü aileleri muhafaza edin!" Diyerek eğilmişti bir başka nazır, Prens Hoseok'a arka çıkarak. Taehyung'un bu durumda yapacağı ve diyebileceği pek bir şey yoktu. Derin bir nefes alıp, "Öyleyse... Gidecek askerler kut mızraklar ve tahta kılıçlar kullansınlar. Tahta yeni çıkmışken kan dökmekten olabildiğince kaçınmalıyım."
"13. Prens Park Jimin'in askerlerin başına getirtilmesini öneriyorum." Demişti Prens Hosoek. "Prens Jimin askerlikten veyahut savaşmaktan anlamaz ki. Öyleyken neden?" Diye sordu Ji Mong şaşkınca. "Majestelerinin Goryeo halkından ziyade Jimin'in vatanı Silla'yı ve Baekje halkını önemsediğine dair söylentiler dolaşıyor. Dahası Jimin'in, Baekje'li bir saray hanımının kütüğünü değiştirerek onunla evleneceğinin de." Prens Hoseok, Kral'a bakarak Ji Mong'un sorusunu yanıtlamıştı. Kral tek kaşını kaldırıp "Buna çoktan müsaade vermiştim." demişti sertçe.
Prens keyifle gülümseyip "Kral'ın bir yakını, bir Baekje'li tarafından idare ediliyor anlamına da gelebilir bu." demişti. "Saçma sapan ithamlarda bulunuyorsun." Diyerek sertçe uyardı delta sıktığı dişleri arasından.
"İthamların gerçeğe dönüşmesi bir anlık bir iştir." Prens Hoseok, konuştuğu sırada taht odasının kapısı açılmış içeriye Prens Jimin girmişti. "Bunlar ister söylenti, ister dedikodu olsun." Prens Hoseok sözlerini tamamladığında arkasındaki diğer nazırlarla beraber doksan derece eğilerek taht odasından çıkmışlardı.
Prens Jimin, eğilip Kral'ın çaprazında, Ji Mong'un hemen karşısında yerini aldığında o daha konuşmadan delta sertçe söze girmişti. "Asla olmaz. Bir tek ud tutmuşken eline nasıl kılıç alabilirsin?"
"Yoonji'nin Baekje'li olması yüzünden şüphe altında olmasını istemiyorum. Bizim yüzümüzden sizin sıkıntı çekmenizi de öyle."
"Öne benim çıkmam daha yerinde olacaktır."
"Ailelerin tenkitlerinden kaçınmak için vaktinde geri adım atmıştınız. Güçlü aileler yahut köleler olsun lehlerinde devreye girmeniz anca soruna sebep olur." Demişti Ji Mong deltaya hitaben. Prens Jimin ağabeyinin gönlünü rahat tutması için sakince konuştu, "Ölecek değilim. Oluruna bırakırsak o ailelerce kontrol edebileceğimiz gibi taht da tehlikede olacak. İyi olacağım ben."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐿𝑜𝑣𝑒 𝐹𝑟𝑜𝑚 𝑇𝘩𝑒 𝐹𝑢𝑡𝑢𝑟𝑒 & 𝑇𝑎𝑒𝑔𝑔𝑢𝑘
FanficGözlerini açtığında kendini hiç bilmediği bir yüzyılda bulur. |Omegaverse~Historical Kingdom|