22.

892 48 2
                                    

-Mama, aš jau čia!-šūktelėjau įėjus į kavinę, kurioje nebuvo klientų.

-Prisiekiu, parduosiu šią vietą.-pavargęs mamos veidas išlindo iš sandėlio, kur laikomos prekės ir produktai.

-Ir ką tuomet darysi?-nusijuokiau padėdama kuprinę.

-Nežinau.-atsiduso pasiremdama į prekystalį.-Karen siūlo prisijungti prie jos firmos. Neuždirbsiu milijonų, bet bus tikrai daugiau pelno nei iš šitos dievo pamirštos vietos.

-Karen? Liam mama?-paklausiau užsidėdama prijuostę.

-Taip. Pastaruoju metu dažnai susitinkam.-palinksėjo.

-Puiku.-šyptelėjau ir durų varpelis nuskambėjo pranešdamas, jog turime naują lankytoją.

Mano nuotaika subjuro ir su mama apsikeitėme keistais žvilgsniais.

-Sveikos damos, ponia Lewis, visada smagu jus matyti.-Austin linktelėjo mano mamai.-Malia, sveika dar kartą.

-Ko užsisakysite?-šyptelėjau nekreipdama dėmesio į jo keistą elgesį.

-Kam taip oficialiai?-nusijuokė pasiremdamas į prekystalį.-Mėtų arbatos.

-Mėtų arbatos?-susiraukiau.-Niekada jos nemėgai.

-Yeah, kai kas pasikeitė.-atsakė.

Pažvelgiau į mamą, kuri vis dar tyrinėjo naują Austin išvaizdą. Negalėdama suprasti susiraukė ir dingo sandėlyje.

-Tavo arbata.-pastačiau puodelį ant prekystalio.

-Ką veiksi šiandien?-paklausė paimdamas arbatą.

-Nežinau, tikriausiai mokysiuosi.-atsakiau nepatikliai žiūrėdama į jį.

-Aha.-palinksėjo.-Turiu eiti, man vizitas tatuiruočių salone.-pasakė ir pamojavęs nuėjo.

-Ar jis pasakė tatuiruočių salone?-mama iškišo galvą ir aš aš palinksėjau.

-Kas jam negerai?-paklausiau tvarkydamasi.

-Šiam vaikinui tu per stipriai sujaukei mintis.-mama nusikvatojo.

-Ar dažnai gailėdavaisi, jog susituokei su tėčiu?-paklausiau atsisukdama.

-Tai prasidėjo kai tau buvo maždaug šešeri. Prieš atidarant šią kavinę jis turėjo labai gerą darbą. Jam pasiūlė postą kitame žemyne, bet jis negalėjo priimti pasiūlymo dėl tavęs. Buvai kątik pradėjusi eiti į mokyklą, ten tau nebuvo labai linksma, tavo psichologinė sveikata nebuvo labai stabili, todėl kraustymasis būtų viską tik pabloginęs.-atsiduso.-Taigi, tavo tėtis atsisakė pasiūlymo ir netrukus jį atleido. Tada šalyje prasidėjo didelė krizė, todėl buvau atleista ir aš.-pasakė išlysdama iš sandėlio.-Viskas atrodė kiek chaotiška ir mes stengėmės suktis iš padėties, nes, na, taip kartais nutinka. Bet tavo tėvas...jis sužvėrėjo. Jis tapo visiškai kitu žmogumi. Negalėjau jo atpažinti.-mama papurtė galvą.-Tuomet jis pradėjo kaltinti tave dėl viso to šlamšto. Bet turbūt labiausiai gailiuosi ne dėl to, jog už jo ištekėjau. Labiausiai gailiuosi dėl to, nes neišsiskyriau su juo laiku ir leidau jam žeminti tave bei save.

-Bet iki tol jūs sutarėte gerai?-paklausiau apkabindama mamą.

-O taip.-nusijuokė.-Jis buvo mano paauglystės meilė. Jis buvo absoliučiai nuostabiausias, gražiausias ir kiečiausias vaikinas mieste. Visos norėjo su juo draugauti.

-Tai miela.-nusijuokiau.

-Kartais ilgiuosi jo.-šyptelėjo.-Bet tuomet prisimenu ką jis padarė su mūsų šeima ir galiu jausti tik pyktį.

-Mūsų šeimai tikrai nepasisekė.-pasakiau pavartydama akis ir abi su mama nusijuokėme.

Taip prakalbėjome iki pat vakaro. Klientų nebuvo daug, todėl niekas netrugdė. Durų skambutis vėl nuskambėjo ir atisukusi į tą pusę pamačiau Zayn. Išsišiepiau ir jis kiek pasimetė pamatęs mano mamą.

-Labas vakaras, ko norėtumėte?-gelbėjau jį iš padėties apsimesdama, jog jo nepažįstu.

-Kaip v...mėtų arbatos.-greitai pasitaisė ir aš vos neprunkštelėjau.

Greitai paruošiau arbatą ir Zayn susimokėjęs paliko parduotuvę. Mama nusijuokė ir atsisuko į mane smalsiu žvilgsniu.

-Kas tai buvo?-paklausė.

-Niekas?-nusišypsojau.

-Tuomet kodėl šypsaisi?-nusijuokė iš manęs.

-Tai mano klasiokas.-užverčiau akis.

-Yeah, nemanau.-mama papurtė galvą juokdamasi.-Saldainiukas.-mirktelėjo prieš dingdama sandelyje.

Vis dar su šypsena iš kišenės išsiėmiau suvibravusį telefoną. Atidariau Zayn žinutę ir nusijuokiau.

"Tai buvo... netikėta? Atleisk."

"Nesijaudink dėl to;)"

Išsiunčiau atsakymą ir įsidėjau telefoną atgal. Iš sandėlio grįžo mama ir prisimerkusi pažvelgė į mane.

-Man kątik toptelėjo.-iškėlė pirštą.-Austin pakeitė savo stilių kardinaliai. Jis atrodo panašiai kaip tas tavo "klasiokas" saldainiukas.-parodė kabutes.

-Mama, nustok jį vadinti saldainiuku.-nusijuokiau.-Bet tu teisi. Ir jie abu užsisakė mėtų arbatos.

-Austin išprotėjo.-nusijuokė patapšnodama man per petį.

-O varge.-atsidusau.

MINT TEAWhere stories live. Discover now