11.17
Įžengiau į didžiulę areną ir išsižiojau. Dar niekada neesame buvę šioje ar kitoje panašaus didžio arenoje. Atrodo šiemet bus kelis kartus daugiau žiūrovų nei kitais kartais.
-Ji didžiulė.-pasakė mama einanti už manęs.
-Yeah. Dar niekada neesu buvusi tokioje didelėje arenoje.-palinksėjau.
-Ar mes tave gerai matysime?-kilstelėjo antakį.-Čia labai daug žmonių.
-Nesijaudink, kvietimuose parašyta, kuriose vietose turit sėdėti. Jei kils nesklandumų, tiesiog paklauskit apsauginio.-paaiškinau.
-Puiku.-linktelėjo.
Apsidairiau akimis ieškodama Aliss, nes susitariau su ja susitikti prie įėjimo. Šviesiaplaukei pasirodžius išsišiepiau ir mes apsikabinome. Taip pat apkabinau ir Liam, Liam mamą su tėčiu bei Aliss tėvus.
-Malonu jus visus čia matyti.-sukrykštavau.
-Tik žinok, jei netyčia nugriūsi ar kaip kitaip prisidarysi gėdos, aš tikrai tave filmuosiu.-Liam mirktelėdamas permetė ranka man per pečius.
-Nekenčiu tavęs.-papurčiau galvą nusijuokdama.
Išsilaisvinau iš Liam glėbio ir lėtai priėjau prie odinę striukę vilkinčio vaikino. Sunėriau mūsų rankas ir padėjau galvą ant peties.
-Nesijaudink, jūs pasirodysit puikiai.-Zayn pakštelėjo man į kaktą.
-Puikiai neužtenka. Reikia pasirodyti geriau už kitus.-nusijuokiau ir jis šyptelėjo.
-Mums laikas.-ištarė Aliss.
Linktelėjusi jai atsisukau į Zayn ir suglaudžiau mūsų lūpas. Šis vaikinas verčia mane jaustis ypatinga. Būnant su juo, atrodo jaučiu visas emocijas vienu metu. Apsikabinus jį dar kartą šyptelėjau ir atsitraukiau. Visiems pamojavau ir įsikibusi į Aliss parankę nužingsniavome ruoštis varžyboms.
-Liam sakė, jog niekada nematė tokio Zayn.-ji nusijuokė.
-Ką turi omeny?-paklausiau.
-Na, ji sakė, kad kai jie susipažino Zayn buvo piktas, grubus, kartais net žiaurus. Bet vienu metu viskas pasikeitė ir tai tik dėl to, nes ponaitis Zayn Malik yra įsimylėjęs iki ausų.-vėl nusijuokė.
-Zayn pats mandagiausias, kukliausias ir mieliausias padaras žemėje.-atsakiau.-Nesuprantu, kaip jis galėjo būti žiaurus ar piktas.-truktelėjau pečiais.
-Na, tikėkimės, jog mes jo tokio nepamatysim.-linktelėjo.
-Tu teisi.-pravėriau kambario duris su mūsų mokyklos pavadinimu.
Čia jau buvo kelios merginos ir žinoma Brianna. Išsišiepiau pamačiusi jas ir mes netrukus puolėme sveikintis. Vienos su kitomis apsikabinome ir atsisėdome darytis makiažus. Paprašiau Aliss, jog padarytų ir maniškį, nes manau jai puikiai tame sekėsi. Po beveik pusvalandžio atrodžiau nuostabiai. Makiažas buvo gana lengvas, ne per ryškus, bet tuo pačiu atrodė puošniai. Vėliau buvo laikas vilktis šokių uniformą. Lėtai atsegiau užvalkalą, kuris dengė visus metus spintoje kabėjusį drabužį ir nusišypsojau. Ši uniforma buvo ypatingai graži. Ji neturėjo jokių kvailų skaičių ant nugaros, kurie primindavo futbolo marškinėlius, buvo nuostabios spalvos. Persirengusi pažvelgiau į veidrodį ir nusprendusi, kad vaizdas mane tenkina, ėmiau apšilinėti. Čia rinkosi vis daugiau ir daugiau merginų, todėl vietos darėsi vis mažiau, bet, atrodo, mums tai visai netrugdė. Su Aliss padėjome viena kitai daryti apšilimą, ištempti raumenis, jog per varžybas nebūtų nelaimių.
-Mergaitės.-mūsų dėmesį atkreipė Brianna.-Kiekvienais metais šiame kambarėlyje jums rėždavau kalbą. Skirtingai nei anksčiau, šiandien nieko neįžeidinėsiu, nemenkinsiu ir neversiu jaustis blogai.-šyptelėjo.-Noriu jums visoms padėkoti. Ačiū, jog supratote kaip svarbu man yra būti to dalimi ir leidote likti komandos kapitone. Ačiū, jog nesmerkėte ir palaikėti pačiu sunkiausiu momentu. Ačiū už tuos keturis metus, kai turėjau galimybę su jumis šokti.-jos žodžiai visoms kėlė šypseną.-Nesvarbu kurią vietą užimsime. Aš žinau, jog jūs padarėte viską ką galėjote, atidavėte visą save ir jūs nusipelnote pirmosios vietos, nesvarbu ką benuspręstų teisėjai.-jos akyse susikaupė ašaros.-Myliu jus ir jūs pačios geriausios!-sušuko ir jos skruostais nusirito kelios ašaros.
Visos iškart puolėme jai į glėbį ir džiaugsmingai palingavome prieš lemiamą įvykį. Mums atsitraukus ji nusivalė ašarotą veidą ir pasitvarkė uniformą, kurią liepėme jai užsivilkti. Nors ji ir negali šokti, visgi yra komandos dalis.
-Mums laikas. Šou prasideda.
YOU ARE READING
MINT TEA
FanfictionMalia Lewis - tai eilinė paauglė su problemomis šeimoje. Dvyliktoje klasėje jos gyvenimas apsiverčia aukštyn kojomis ir iš naivios, vaikiškos mokinukės ji priversta tapti subrendusia, atsakinga moterimi.