34.

791 51 0
                                    

11.12

Nusibraukiau prakaitą nuo kaktos ir eilinį kartą atsigėriau vandens. Treniruotė net neįpusėjo, o dauguma iš mūsų jau nori vemti nuo per didelio krūvio. Penkios minutės poilsio niekuo nepadėjo ir visa kančia prasidėjo vėl iš naujo.

-Nagi, Bri, mes nusikalę.-atsiduso Kath.

-Oh, gerai.-atsiduso.-Paskutinį kartą viską nuo pradžių ir paleisiu jus.-suplojo rankomis.

-Pagaliau.-numykė Aliss.

Kol pakartojome viską iš naujo praėjo maždaug keturiasdešimt minučių. Jei ir toliau dirbsime tokiu tempu, viena iš mūsų numirs ar gaus kokią traumą.
Vos šliauždamos su Aliss atsidūrėme automobilių stovėjimo aikštelėje, kur mūsų kaip visada laukė Zayn ir Liam. Pastaruoju metu tai darosi keista, nes jie mus paima ir nuveža, o vėliau vėl pasiima ir parveža atgal.
Atsisveikinusi su Liam ir Aliss įsėdau į Zayn automobilį ir jis nieko nelaukdamas pradėjo važiuoti. Po kelių minučių jau buvome mano kieme.

-Nori užeiti?-paklausiau bandydama atsisegti saugos diržą.

-Žinoma.-linktelėjo ir išlipo iš automobilio.

Niekur negalėjau rasti raktų, todėl teko paskambinti į savo pačios duris. Už jų pasigirdo žingsniai ir netrukus pamačiau mamos veidą.

-Brangioji, atrodai siaubingai, sveikas Zayn.-mandagiai praleido mus vidun.

-Ačiū, mama.-nusijuokiau.

-Kaip tik padariau vakarienę.-apsidžiaugė ji.

-Šaunu, tik pirmiau turiu palįsti po dušu.-pasakiau ir nusitempiau Zayn į viršų.

Jis atsisėdo ant mano lovos, o aš išsirinkusi švarią aprangą, nuėjau į vonią. Stengiausi atlikti viską kuo greičiau, nes buvo nesmagu versti Zayn laukti ir be galo norėjau valgyti. Su vis dar varvančiais plaukais grįžau į kambarį ir susidėjau daiktus į reikiamas vietas.
Su Zayn nusileidome į pirmąjį aukštą ir pasukom virtuvės link. Ketinome sėstis, kai mus pertraukė durų skambutis.

-Aš atidarysiu, galit pradėti be manęs.-sumurmėjau ir patraukiau link durų.

Skambučiui nuaidėjus dar kartą pasukau užraktą ir plačiai atvėriau duris. Visiškai sutrikau prieš save pamačiusi didžiulę rožių puokštę. Netrukus iš už jos išlindo Austin galva.

-Po velniais, ką tu čia veiki?-pašnibždomis paklausiau uždarydama duris ir išeidama į lauką.

Dabar tikrai nenorėjau, jog Zayn jį pamatytų.

-Atėjau atsiprašyti.-šyptelėjo.

-Puiku, atsiprašymas priimtas, o dabar nešk tas gėles iš čia kol niekas nepamatė.-nervingai sumosavau rankomis.

-Bet aš tikėjausi, jog mes...vėl galėsime...būti...kartu?-klausiamai pažiūrėjo.

-Austin, ar tu išprotėjai, aš turiu vaikiną!-sušukau pašnibždomis.

-Jis tau netinka, pripažink, tokie vaikinai renkasi tik blondines dirbtinėmis krūtinėmis bei pripūstomis lūpomis.-pavartė akis.

-Austin, dink, kol tavęs niekas nepamatė.-pasakiau ir ketinau eiti atgal, bet durys už manęs atsivėrė.

Giliai įkvėpiau tikėdamasi, jog tai bus mano mama. Lėtai atsisukau ir man teko stipriai nusivilti. Zayn perkreiptas veidas žiūrėjo tiesiai į mane.

-Zayn...-ketinau sakyti, jog leistų man paaiškinti, bet jis mane pertraukė.

-Ar tu neturi ką veikti?-susiraukė ir ėmė grėsmingai artėti prie Austin.-Palik mano merginą ramybėje.

-Arba kas?-Austin pašaipiai nusikvatojo.

-Tu nenori sužinoti.-Zayn papurtė galvą.

Lėtai suėmiau jį už riešo ir atsistojau priešais. Švelniai stumtelėjau jo krūtinę, jog jis paliktų Austin ramybėje ir grįžtų vidun. Džiaugiausi kai mano taktika veikė ir mes beveik buvome viduje, kai Austin žodžiai mane sustabdė.

-O ar ji žino kokiais darbeliais užsiimi su savo gauja?

MINT TEAWhere stories live. Discover now