28.bölüm

12K 609 27
                                    

Instagram:dolunaayyz

Düğün tam gaz devam ediyordu. Biz emreyle onları izleyip eğleniyorduk.
"Meleğim ne güzel horon teptin sen öyle."

"Hm öyle mi diyorsun? Zaten bir tek bunu biliyordum, daha doğrusu biliyorduk. Kızlar ile birbirimize söz vermiştik, ilk kim evlenirse onun düğününde yapacaktık ama olacağını hiç tahmin etmezdim. Kısmet işte."
Ellerini belim koyup beni kendine yasladı.
"Bu aralar düğünler havada uçuşuyor zaten."

Ay tenli kadın şarkısı çalmaya başladığında derin ve demir dans etmeye başladı. Çok güzellerdi!
"Genç çiftlerimizi de dansa davet ediyoruz!"
Ah ah emre beni dansa kaldıracak öyle mi? Rüyamda görürüm anca.
"Hadi gel."
Emre elimden tutup kaldırdığında şaşkınca ona baktım.
"Nereye?"

"Dans edelim meleğim."

Ya! Piste geldiğimde ellerini belime sardı. Ben de ellerimi boynuna sardığımda hafif hafif sallanmaya başladık. Yanağımı yanağına yaslayıp kulağıma eğildi. Şarkının sözleri söylemeye başladı. Gözlerimi kapatıp kendimi anın güzelliğine kaptırdım.

"Tenin almış beyazlığını aydan

Saçlarının rengi geceden

bundan geceye sevdam

Sen örterken benimle kalbini

Al aklım gibi hissimi

Al çünkü özlüyorum"

"Benim güzel kadınım." Söylediği şey çok hoşuma gitmişti. Anlımı öpüp geri çekildi.

(Bu aralar gıf manyağı oldum gerçekten🙈)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu aralar gıf manyağı oldum gerçekten🙈)

"Derinleri tebrik edip gidelim mi?" Söylediğim şeyi onaylayıp derinlerin yanına gittik. Bizi gördüklerinde ayağa kalmışlardı zaten. Derine sımsıkı sarıldım.
"Tebrik ederim canım benim, çok mutlu olun inşallah." Geri çekilip demirede baş selamı vermekle yetindim.
"Teşekkür ederiz darısı sizin başınıza."

Utançla gülümseyip
"Amin." dedim. Emre elini belime atıp konuşmaya başladı.
"Amin inşallah, bu arada tebrik ederim." Emre elini demire uzattığında demir de elini sıkıp geri çekildi.
"Teşekkür ederiz." 
Bir düğün daha mutlu sonla bitmişti..

                                       
Salondan çıkıp direk eve gitmek istemediğimiz için sahile gelmiş. 
Sırtım göğsüyle bütünleşmiş kolları boynumdaydı. O kadar huzurluydum ki, bu huzurun bozulmasından korkuyordum. Gözlerimi kapatıp deniz kokusunu içime çektim. Aniden saçlarıma konulan öpücükle gülümsedim.
"Ne düşünüyorsun meleğim?"

"Korkuyorum emre, huzurumuzun bozulmasından korkuyorum. Zaten o aylini bir elime geçireyim komalık edeceğim."
Boynuma minik öpücükler kondururken mırıldandı. "Korkma meleğim, bir şey olursa da beraber üstesinden geleceğiz.
Aylin konusuna gelirsek o artık mahallede değil." Kaşlarımı çatarak başımı kaldırıp emrenin gözlerine baktım.

Gecenin Ay'ı/mahalle klasiği ~tamamlandı~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin