38.bölüm

9K 469 70
                                    

Instagram:dolunaayyz

Bölüme başlamadan önce bişey sormak istiyorum

En sevdiğiniz karakter?
En sevdiğiniz çift?
En sevdiğiniz bölüm?

Emre. Onun yanında kendimdim, onun yanında neşeliydim, onun yanında huzurluydum, onun yanında kalbim tekrardan atıyordu. Onsuz her şey boş her şey bir hiçti.
Onu kaybedeceğim diye öyle korkuyordum ki hapise girecek diye aklımı kaçırmıştım. Ailem. Onları hiç tanımadan kaybetmiştim. Emreyi de kaybedemezdim.
O benim evimdi, o benim yuvamdı, birbirimiz için bu hayata karşı güçlü duruyorduk.

"Şşş mavi! Alo! Sesim geliyor mu!"
Egenin sesiyle transtan çıktım. Emrenin mahkemesinden bu yana 2 hafta geçmişti her şey normale dönmüştü en sonunda. Ve düğünü ertelemeye değilde erkene almaya karar vermiştik. Emre bu haberle havalara uçmuştu.
"Ne var be ne!"
Bir anda sert çıkmamla herkes şaşırırken kızlar gayet normal bakıyordu. Evet özel günümdeydim ve bu beni fazla dengesiz yapmıştı.

Emre elimden tutup ona dönmemi sağladı.
"İyi misin yavrum?"
Başımı olumlu anlamda sallayıp sırtımı göğsüne yasladım.
"Aman be ne bağırıyorsun kenafir kılıklı şempaze! Yırtık çorap kılıklı!"
Gözlerimi devirip kolamdan yudumladım.
"Seninle uğraşamam ege ne istiyorsun?"
Gözlerini kısıp konuşacaktı ki emreyle göz göze gelmesiyle kediye döndü. Kesin sinirle ona bakıyordu. Sakinleşmesi adına belimdeki elini okşadım.

"Şimdi biricik yengeciğim biliyorsunki siz evleneceksiniz doğru mu?"
Kıkırdayıp başımı salladım.
Bir şey çıkaracaktı yine ortaya.
"Yani şimdi siz evlenmeden önce kuzey abime söylesende biz de bir söz kessek!"
Bu dediğiyle kuzey abimin ateş saçan bakışları hızla ona dönerken deniz'in içtiği içecek boğazında kalmıştı.

"Ne diyorsun lan sen! Ben bacımı kimselere vermem."
Denizi kolundan çekip sıkıca sarıldı. Kuzey abimin bu haline kahkaha atmadan edememiştim.
"Kuzey kardeşim illaki olacak."
Emrenin olaya dahil olmasıyla bir merve kalmıştı.
"E sen de bacını vereceksin yani."
Gerildiğini hissetmiştim. Oy yerim!

"Merveyi niye karıştırıyorsun oğlum! Daha var ona. Lan merve senin görüştüğün birimi var yoksa?" Bütün bakışlar merveye dönerken merve gözlerini kaçırıp başını olumsuz anlamda salladı.
"Yok abi öyle bir şey, valla billa yok!"
Demek var. Olmasa kesin konuşurdu, kıvırıyordu.

"Hop! Arkadaşlar yalnız asıl kişiye sormuyorsunuz. Yani bana. Ege hayırdır daha bir evlenme teklifi görmüyorum ben? Hayırdır oğlum sen! Evlilik teklifi olmadan ben evlenmem ilerde çocuklarıma ne anlatacağım sonra?"
Yuh deniz kuzey abimin yanında bir de.
Bu kız cesaret hapı içmiş hadi hayırlısı...

Kızlarla konuşup biz de buluşmamızı söyledim ama emre bey kendini düşünüp onlara gelmemizi söylemişti. Terasta oturup sıcak çikolatalarımızı içerken ben gözlerimi kısmış merveyi izliyordum. O da bundan rahatsız olmuş olacak ki yerinde kıpırdanıp konuştu.
"Kızım ne bakıyorsun kaç saattir? Açıkta bir şey mi gördün."
Tek kaşımı kaldırıp saçlarını okşadım.
"Sevgili görümceciğim öt canım. Bizden birşey saklıyorsun."

Deniz de yeni aydınlanmış olacak ki başını sallayıp ona doğru baktı.
"Evet bir şey saklıyorsun. Bugün çok sesizdin ve sürekli bir yere bakıp dalıyordun?"
Omuzlarını düşürüp pes etmiş bir şekilde bize baktı.
"Ya of tamam anlatacağım."
Yerinde neşeyle dikleştiğinde irkilerek ona baktım.Ne oluyor be!

"Ben, yani biz."

"Eh yeter be söyle işte!"

"Biz kuzeyle birbirimizi seviyoruz!"
Gözlerimi kocaman açıp merveye baktım.
Duyduklarım doğru muydu?

Gecenin Ay'ı/mahalle klasiği ~tamamlandı~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin