Instagram:dolunaayyz
"Mavi hadi kalk sabah oldu."
Deniz'in bilmem kaçıncı söylenmesiyle uyanabilmiştim. Yatağımda gerinip ayağa kalktım. "Günaydın deniz'im."
Perdelerimi açıp güneşin girmesini sağladım. Zaten bir tek giyinirken perdelerimi kapatırdım.
"Günaydın kuşum, kahvaltı hazır hadi seni bekliyoruz.""Tamam canım geliyorum siz başlayın."
Dün aldığım karar bir sinirle alınmış karardı.
Ama nedense ahmete bir şans vermeyi düşünüyordum. Beni mutlu edeceğini düşünüyordum.
Çok oyalanmadan odadan çıkıp mutfağa girdiğimde kuzey abime arkadan sarılıp yanağından öptüm. "Günaydın!""Günaydın mavi'm bu neşeyi neye borçluyuz?"
Kuzey abimin sorduğu soru ile deniz benden önce davanarak konuştu.
"Onun neşesi neden belli."
Gözlerimi kocaman açarak alttan ayağına tekme attım. Manyak ya!"Ah!
"Ne oldu kız?"
Deniz'in sırtına elimi koyup sert bir şekilde vurdum.
"Dikkat et kardeşim."
Kuzey abim gözlerini kısıp bize bakarken bir yandan da tıkınıyordu.
"Siz bir şeyler karıştırıyorsunuz ama hayırlısı."Telefonum çaldığında cebimden çıkarıp arayana baktım. Merve arıyordu, iyi kurtardın bizi merviş.
"Efendim mervişim?"
"Mavi üstünüzü giyinin deniz ile kız kıza biraz dışarı çıkalım çok darlandım evde."
"Olur canım, .....cafeye gideriz olur mu?"
"Evet oranın cafe lattesi çok güzel."
"Tamam bebeğim görüşürüz."
"Bay."
Telefonu kapatıp denize döndüm. "Deniz merve bir yerlere gidelim kız kıza bayadır görüşmüyoruz dedi. Ben de tamam dedim, çabuk ye çıkalım."
Başını olumlu anlamda sallayıp telefonuna döndü.
"Tamam kanka çıkarız.""Şey kuzey abi biraz seninle konuşalım mı?"
"Konuşalım bakalım."Oturma odasına geçtiğimizde gerilerek yerimde dikleştim.
"Abi beni sadece dinle tamam mı? Hemen sinirlenme sakin ol."
Kuzey abimle oturup ahmet meselesini konuşacaktım. Ondan gizli bir şey yapmak istemiyordum.
"Dinliyorum abiciğim.""Abi bakkalcının oğlu ahmet var biliyorsundur, bu çocuk benimle görüşmek istiyormuş ben açıkcası ona karşı bir şey hissetmiyorum ama belki beni mutlu edebilir, yani ona bir şans vereceğim, yani aslında arkadaşça bir buluşma olacak daha belli değil."
Derin nefes alarak bana baktı. Kollarını sımsıkı bana doladığında gülümsedim. Canım abim.
"Mavi bak abim, ben senin kararlarına saygı duydum hep biliyorsun. Ahmetide tanırım iyi çocuk madem sen de arkadaşça bir buluşma olacak diyorsun, tamam abim benim sana güvenim tam."Bakalım başımıza neler gelecek...
Kuzey abim ile konuştuktan sonra merveyle sözleştiğimiz gibi cafede oturuyorduk.
"Mavi ben sana bir şey soracağım?"
Mervenin sorusuyla arkama yaslanıp ona döndüm. "Sor bebeğim."
Üzgün gözlerle bana bakıp iç çekti.
"Sen şimdi gerçekten ahmete şans verecek misin?""Ben bunu çok düşündüm şimdi çocuğada söz verdik haber yolladık ama tabiki arkadaşça bir buluşma olacak. Kuzey abime söyledim sana güveniyorum iyi çocuk dedi. Yani onun arkasından bir şey yapmak istemedim,"
Kahvemden bir yudum alırken mervenin söylediği şey üzerine sinirlerim tepeme çıkmaya başlamıştı.
"Valla abim sinir küpü gibi evde dolaşıyor, o şerefsizle buluşacak mı diye sorup duruyor." Kahvemi sert bir şekilde masaya bıraktığım da kızlar yerinde sıçramıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Ay'ı/mahalle klasiği ~tamamlandı~
Romanzi rosa / ChickLitSen benim gecemde parlayan ay'ımsın. Sen benim gecemde parlayan ay'ım ol. Ben milyarlarca yıldızdan vazgeçeyim.