Instagram:dolunaayyz
Korkuyla bize yaklaşan kuzey abi ile emreye bakıyordum. Mervenin kulağına eğilip fısıldadım.
"Senin şom ağzına tüküreyim merve!"
Koluyla beni dürtükledi.
"Ay sus gitti ikizim!"
Kuzey abi hızla buraya gelip egeye yumruk atacaktıki emre engel oldu. O arada denizi yanımıza çekip sarmaladım. Çoktan ağlamaya başlamıştı kızılım."Kuzey dur kardeşim yapma." Emre kuzey abimi tutmaya çalışıyordu ama nafile, adam öküz gibiydi!
"Lan bırak ne yapma! Ege! Lan sen böyle bir şeyi nasıl yaparsın, hele sen! Deniz!"
Kuzey abim adeta kükrüyordu. Emre sinirlerine hakim olamamış olucak ki o da bağırmaya başladı.
"Dur lan bir sakin ol! Seviyorlar oğlum seviyorlar!"Kuzey abi gözlerini kocaman açıp hepimize baktı.
"Ulan hepiniz biliyordunuz bir tek ben mi bilmiyordum! Neden lan! Niye benden sakladınız! Eğer böyle öğrenmeseydim size hiçbir şey demezdim ben!"
Deniz ürkek bir sesle öne çıkıp konuşmaya başladı.
"A-abi anlatacaktık, sadece bu olayların geçmesini beklemek istedik."
Kuzey abi deniz'in üstüne gelince ege öne geçip kuzey abiye baktı.
"Abi yapma ne olursun ben denizi köpek gibi seviyorum, bak söyleyecektim sana ama ortalık karıştı."Kuzey abi egeye yumruk atınca çocuk yerle bütünleşmişti. Kızlar ile birbirimize sarılmış korkuyla onları izliyorduk. Kuzey abim egenin üstüne çıkmış onu yumruklarken emre de kuzeyi çekmeye çalışıyordu.
"Ya yeter! Kuzey abi yapma çocuğun yüzünün haline bak!"
Kendime engel olamayıp bağırdığımda kuzey abim transtan geçmiş gibi egeye bakıp üstünden kalktı. Emrenin yanına gidip yüzüne baktım
"Bir yerine bir şey olmadı değil mi?"
Gülümseyip başını olumsuz anlamda salladı.Kolumdan çekilmemle neye uğradığı şaşırdım.
"Ne yapıyorsun kuzey abi?"
Bir yanına beni bir yanına denizi alıp emrelere döndü.
"Bundan sonra hiçbiriyle görüşmüyorsunuz! Şimdi yürüyün eve! Bundan sonra evden çıkmak yok!"Ağzım ve gözlerim aynı oranda açılmış ona bakıyordum.
"Ne! Kuzey saçmalama lan maviyle benim ne suçum var!"
Emrenin dediği şeyi kafamla onaylarken kuzey abi sinirle bize baktı.
"Benden saklamayacaktınız!"
Deniz ile bana dönüp adeta kükredi."Yürüyün lan eve!"
Dudaklarımı büzüp son kez emreye baktım.
Güven vermek istercesine gözlerini açıp kapadı. Bizim ne suçumuz vardı be!
Olaylı gününün üstünden 3 gün geçmişti ve kuzey abim bizi resmen eve kilitliyordu. Deniz'in telefonuna el koymuştu, benimkisini ben vermemiştim nenemi bahane edip.
Deniz desen yıkılmıştı, ege kendine yeni gelebiliyordu merveden almıştım haberleri. Melek teyzeyle vural amca egenin yüzünün halini görünce kıyamet koparmıştı.Of stres atabilmek için en çok yaptığım şeyi yani temizlik yapacaktım. Bu sefer sadece odamı temizleyecektim. Diğerlerini daha dün temizlediğimden dolayı üzerimde ki pijamalardan kurtulup siyah üstü fermuar detaylı tulumumu giydim. Saçlarımı da tepeden toplayıp rizeden aldığım yemeniyi bağladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Ay'ı/mahalle klasiği ~tamamlandı~
ChickLitSen benim gecemde parlayan ay'ımsın. Sen benim gecemde parlayan ay'ım ol. Ben milyarlarca yıldızdan vazgeçeyim.