3.bölüm

27K 1.1K 157
                                    

Instagram:dolunaayyz

Allahım ne yapacağım ben? Rezil oldum rezil!
Kendimi şuan bu zeminin altına gömmek istiyordum!

"Ee hayriye teyzeye merve böyle cevap vermiştide abilerim, o yüzden biz de öyle taklidini yapıp gülüyorduk."
Kızlara dönüp gözlerimi pörtletip baktım.
"Değil mi kızlar?"
Gülmemek için kendilerini sıkarlarken başlarını salladılar. Emre gülerek kafasını iki yana sallayarak mervenin yanına gidip kolunu omzuna attı.
"Hadi hadi gelin oturalım şu banka."

O önden merve ile giderken bizi de peşinden sürüklemişti. İyi yırtmıştım.
Banka hepimiz oturduğumuzda herkes kendi arasında konuşuyordu. Telefonum da gratiste indirim olduğunu gördüğüm de heyecanla çığlık atarak kızlara döndüm.
"Kızlar!"

heyecanla bir anda çığlık attığım için bizimkiler korkuyla yerinden sıçradılar.
Kuzey abim ve emre aynı anda bana bağırınca yerime sindim.
"Ne bağırıyorsun kızım!"
Yavru köpek bakışı atıp dudaklarımı büzdüm.
Niye kızdılar şimdi ya?

"Ya kendimi kaptırmışım kızlara yarın alışverişe gidelim indirim varmış giyecek bir şeyim yok diyecektim."

Emre bana bakarak gözlerini kısmıştı. Gözlerimi emreden çektiğimde hazanın sesiyle ona döndüm.
"Tabi tabi gidip gratiste paramı bitireceğim demiyorda kıyafetim yok diyor"
Elimdeki çekirdek kabuğunu ona fırlatıp kaşlarımı çattım. Hain kardeş!

"Sus be! Sanki siz almayacaksınız. Allah allah ne var yani ben de böyle motive oluyorum olamaz mı?"

"Tamam aşkım ya kızma. O zaman şöyle yaparız bize gelin bu gece. Ege bizi bırakır araba ile."
Başımla onu onaylarken egenin cırlamasıyla herkes ona bakmıştı.

"Ne! hayır ya abi ben sizi bir daha bekleyemem üç saat bir mağazanın içinden çıkmadınız ya."
Sitem ederek söylediğin de merve sinsice sırıtarak ona bakmıştı.
"Kes sesini ege biz ne yapalım sıra varsa?"
Deniz'in egeye kızmasıyla ege süt dökmüş kediye dönmüştü. Şaşkınlıkla kaşlarım havalandı. Bunda bir değişiklikler var ama hayırlısı.

"Ya kızım siz manyak mısınız? Gidin kullanılacak bir şeye verin paranızı, geçen o fişi gördüm mavi hanım kızım 250 tl ne!"
Kuzey abime masum yavru köpek bakışlarımı atarken emre gözlerini pörtletip bana bakmıştı.
"Oha mavi."

"Siz beni bilmiyor musunuz kendimi kaybediyorum. Hem fazla bir şey değilki, bir iki parça şey yani. Hem siz de arabanıza para yatırıyorsunuz resmen!"

"Kızım en azından araba bir ihtiyaç. Peki makyaj malzemesi ne işine yarayacak? Zaten çok güzel bir kızsın ne yapacaksın makyajı, maskeyi."
Yüzümde ki sırıtmaya engel olamazken başımı başka tarafa çevirip kocaman gülümsedim.

"Tamam kapatın şu konuyu paranızı almadan geçmeyin emrelere."
Kuzey abimin dediği şeyle başımı onaylamazca sallayıp omuz silktim.
"Benim param var abi. Deniz sen alırsın. İtiraz istemiyorum, bu konuyu da konuşmuştuk değil mi?" Kuzey abime bakarken pes etmiş bir şekilde bana baktı.

Adamı böyle bezdirirler kuzey abiciğim..

________

Akşam üzeri mervelere geçmiştik. Şuanda da terasta oturuyorduk. Hazan işinin olduğunu söyleyip gelmemişti. Sanırım annesi ile babası yine kavga etmişti. Mehmet amca ile aynur teyze hep kavga eder ama ayrılmazdılar. Birbirlerinden kopamazlardı.

"Hadi biraz başka şeyler konuşalım."
Deniz'in konuşmasıyla ona dönerken sesizce onları dinledim.
"Ne gibi kuşum?"

"Mesela hayalinizde ki erkek ve yaş sınırı. Mesela aranızda kaç yaş fark olsun felan."
Ah bunu şimdi neden sormuştu bu kız?
"O zaman ilk ben başlıyorum. "
Deniz elinde ki çekirdeği kaseye bırakıp gözlerini kapattı.

Gecenin Ay'ı/mahalle klasiği ~tamamlandı~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin