Instagram:dolunaayyz
"Ay ben seni yerim güzel oğluşum benim! O pofuduk yanaklarını ısırırım senin."
1 yaşına girmiş oğlumun pofuduk yanaklarından öpüp onunla oynamaya devam ettim.
Bugün teyzesi evleniyordu benim minik kurbağamın.Evet evet yanlış duymadınız deniz ile ege sonunda evleniyor. Arese takım elbise giydirmiştim ve papyonuyla o kadar tatlı olmuştu ki kocaman kocaman gözlerini açmış kahkaha atarak benimle oynuyordu.
"Annesinin her şeyi, annesinin birtanesi bu birtanesi!"Belime sarılan kollar ile huzurla gülümsedim. "kıskanmaya başlıyorum artık. Beyefendi her gün iltifatlara boğuluyor, öpülüyor, bize gelince hiç!"
Hayretle aşık olduğum gözlerine baktım.
"Sevgilim saçmalama istersen?"
Gülüp boynumu koklayıp öptü.
Geri çekildiğinde elbisemi iyice bir süzdü. Gözleri yavaş yavaş kocaman olurken şirince gülümsedim.Elbisem birazcık açık olabilirdi.
"Hatun bu ne!"
Dudaklarımı ısırıp gülümsedim.
"Elbise hayatım.""Ulan bu elbise bütün vücud hatlarını belli ediyor, hele o yırtmaç! Çabuk çıkar çabuk."
Ares'in mırıltıları yükselip elleri ve ayaklarını hızla oynatmaya başladız
"Bak paşam da bana hak veriyor değil mi aslanım?"
Ares sanki anlamış gibi garip sesler çıkarırken elimi belime koyup kaşlarımı çatarak beyefendilere baktım."Allah allah! Ben bu elbiseyi alabilmek için nerelere gittim ya! Hayır efendim çıkarmıyorum ve sen minik paşazade eğer babanı tutarsan sana süt yok!"
Dudaklarını büzüp bana baktığında gülmemek için kendimi sıktım. Emre bana hayretle bakıp konuştu."Hiii bir de şantaj yapıyor, biz haklıyız!"
Ben seni nasıl hizaya getireceğimi biliyorum ama.
Ellerimi boynuna dolayıp dudaklarımı büzdüm.
"Ama sevgilim oğlum beni korur, zaten sen hep yanımda olacaksın lütfen!"
Yutkunup dudaklarıma baktıp konuştu.
"Oğlum gözlerini kapat azıcık bakayım."
İkimizde arese döndüğümüzde akıllı yavrum elleriyle gözlerini kapatmış kahkaha atıyordu.Bu haline gülüp tekrardan birbirimize baktık.
Özlemle dudaklarımızı birbirine mühürledik.
Ne kadar zaman geçerse geçsin sevdamız hep aynıydı hep de böyle kalacaktı.Mavinin elbisesi
"Ay maşallah ne tatlı çocuk!"
"Tü tü ne çok yakışıyorsunuz siz öyle."
"Ayol aynı anası!"
Düğünde her gören bize bakıp bunları söylüyordu. Emre bir dakika bile yanımdan ayrılmadan duruyordu. Etrafa kötü bakışlar atıp erkek gördüğünde belime yapışıyordu. Hele oğlum kucağımdan indiği an kıyameti koparıyordu. Baba oğul plan yapmışlardı. Benim zeka küpü oğlum her şeyin farkındaydı.
"Oğlum, aresim, azıcıcık kucağımdan indirsem seni?"
Minik ellerini sıkıp kaşlarını çattı ağzndan değişik sesler çıkarken emreyle birbirimize bakıp gülmeye başladık.
"Hatunum hadi gel bizimkilerin yanına gidelim."
Başımı olumlu anlamda salladığımda bizimkilerin yanına varmıştık. Deniz beyazlar içinde o kadar güzeldi ki evden çıkarken abisinden zor ayırmıştık."Ay benim minik erkeğim gelmiş gel halana kuzum."
Ares daha da bana yapışıp reddetti.
Ege omuzlarını dikleştirerek ellerini uzattı.
"Gel aslanım amcana görsün halan kimi en çok seviyorsun."
Egenin yüzüne bile bakmadan başını çevirince hepimiz kahkaha attık.
"Valla hiç uğraşmayın hiç birinize bugün gelmez.""O niye?"
Kuzey abimin dediğiyle emre sırıttı.
"Babasıyla anlaşma yaptılar kucağımdan inmeyecekmiş, ya birisi bakarsaymış, çeteler bildiğiniz."
Herkes dediğime gülerken emre kucağımcan aresi alıp yanaklarını öptü.
"Aslan oğlum benim aferin sana."
Gülümseyerek onları izledim. Resmen küçük emreydi. Kocaman gözlerini benden alsada ağız burun yapısı emreydi."Ay hadi sizin bir fotoğrafınızı çekeyim."
"Evet ya pek fotoğrafımız yok çek hadi."
Aresi ortamıza alıp kocaman gülümsedik.Temsiliii
"Çok tatlısınız ya!"
Elinden telofunu alıp fotoğrafa baktım.
Çok güzeldik be!Eve geldiğimizde yorgunluktan ölmek üzereydik. Hiç durmadan oynamıştık, sevgili oğlum kucağımdan inmediği için oda oynamıştı.
Deniz ve ege evlendiğine göre sırada kuzey ve merve vardı.Elbiselerimi değiştirip yatakta birbiriyle konuşan çeteyi dinledim.
"Aferin oğlum bugün çok iyi iş çıkardın, anneni ben yokken hep böyle koru tamam mı?"
Ares elleriyle bacaklarını hareket ettirirken emre kocaman gülümseyip her yerini öpmeye başladı. İkisinin kahkahası karışırken bu durumda olduğumuza şükrettim.Çok şükür allahım.
Bugünlerimize şükürler olsun.
Sizi veren allaha şükürler olsun.Yavaşça yanlarına gidip yatağa uzandım. Ares ortamızda kalmış kocaman gözleriyle bizi izliyordu.
Emreyle gözlerimizi birbirine dikmiş bakarken elimle yanaklarını okşadım. Yavaşça yaklaşıp anlımdan öptü."İyi ki sen kadın."
Gözlerimi kapatıp alınlarımızı birbirine yasladım.
"İyiki sen adam."
Beeeen geldiiiiim özledim sizi benim ilk göz ağırlarım başıma bir sürü talihsiz olaylat geldiği için özel bölüm atamadım kendimi anca toparladım
Vay bee deniz ve ege de evlendi
Yazım hatası varsa affola
Umarım beğenirsiniz
Yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayınKendinize iyi bakın
Sizleri çoooook seviyorum
Hoşçakalııın💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Ay'ı/mahalle klasiği ~tamamlandı~
Genç Kız EdebiyatıSen benim gecemde parlayan ay'ımsın. Sen benim gecemde parlayan ay'ım ol. Ben milyarlarca yıldızdan vazgeçeyim.