18.

2.4K 93 12
                                    




Ráno bolo zamračené. Ale napriek tomu som vstal s dobrou náladou. Samozrejme ako vždy som bol strašne hladný a išiel som do jedálne a sadol si na moje miesto a začal som jesť. Vošla Emma a išla si sadnúť za slúžkami. Že ju zavoláš si k nám sadnúť. Veď ste sa udobrili a ako Alfa a Luna by ste mali sedieť spolu.Okey ako chceš mne je to jedno. Emma?Pozrela sa na mňa. Nejdeš si sadnúť na tvoje miesto?Usmial som sa na ňu a potľapkal po stolične vedľa mňa. S úsmevom prikývla a zobrala si svoj tanier a vykročila ku mne. Všetci sa pozerali čo sa deje. Prišla ku mne a vtisla mi bozk na líce čo som vôbec nečakal. ,,Dobre ráno." Veselo sa na mňa pozrela a sadla si vedľa mňa. Videl som veľa prekvapených výrazov sa na nás pozerať ale našlo sa aj pár čo sa usmievalo. ,,Aj tebe." Odpovedal som a jedol ďalej. ,,Čo máš dnes v pláne?" opýtala sa ma. ,,Máme dnes zasadanie rady a už teraz ma bolí hlava. Zase sa tam budú všetci prekrikovať a pchať sa mi do zadku." Prekrútil som očami. ,,Ale určite len preháňaš aby som ťa ľutovala." Zasmiala sa ,, Chceš si to vymeniť?" vyzývavo som na ňu žmurkol. ,,Tak to nie kľudne si svoje vybavovačky nechaj pre seba." Vyplazila mi jazyk. Nad čím som sa zasmial a pokrútil hlavou.

,,A čo budeš dnes robiť ty?" oplatil som jej otázku. ,,Hmm nič tak zaujímavé. Asi sa zase nudiť." Pozrela do taniera. ,,Moc sa tu nudíš? Ak niečo potrebuješ proti nude tak kľudne mi to povec a ja ti to zoženiem." Ustarostene som sa na ňu pozrel. ,,Doteraz to bolo fajn lebo som bývala na záhrade ale teraz keď je sneh budem si musieť nájsť niečo iné." Jemne sa na mňa usmiala a ja som jej úsmev opätoval. ,,Tak sľubujem ,že po zasadnutí rady pôjdem ku tebe a niako sa zabavíme." Sľuboval som jej. ,,To budem rada ďakujem." Vtisla mi zase bozk na líce a niekam odchádzala. Ja som si ešte dal duplu nech nie som hladný.

V kancelárii som vypisoval posledné papiere potrebné na zasadnutie a vyrazil som do spoločenskej miestnosti rady. Nachádzal sa tu dlhý stôl za ktorým bolo 21 miest. Jedno moje miesto u hlavy stola a po bokoch 10 miest na každej strane stola. Členmi rady bol Simon a ako Beta sedel po mojej pravici a ostatné miesta zapĺňali generáli, radcovia a aj pár starostov väčších mest a dedín.

Začali sme preberať zásoby na zimu a ako ich zväčšiť. Samozrejme žiadne poriadne nápady nepadli ako za posledné roky. Taktiež aj zväčšujúce sa chudobe štvrte zostali bez vyriešenia. Začínal som byť z toho zúfali. Chcem tieto problémy čo najskôr vyriešiť ale nech sa snažím všemožne, nejde to. Preberali sme ešte veľa iných tém a začala sa tu hádka a mňa z toho začala bolieť hlava. Frustrovane som sa chytil za hlavu ,keď sa jeden z radcov ozval s novou témou. ,,Mali by sme prebrať aj svadbu." Zabehla mi slinka a začal som kašlať. Simon vedľa mňa sa snažil zadržať smiech. Veď ja mu dám. Všetci na mňa pozerali čo na to poviem a ja som sa snažil tváriť v pohode ale vo vnútri mňa to išlo vybuchnúť. Ja sa ešte necítim na svadbu veď len včera som sa konečne udobril so svojou spriaznenou dušou a už má byť svadba?! ,,Toto rozhodnutie nie je len na mne ale aj na mojej Lune." Snažil som sa vykorčuľovať z tejto témy. ,,Porozprávam sa s ňou o tom a na ďalšej schôdzi to preberieme." Vykorčuľovanie nevyšlo a zase sa začali prekrikovať ako by to bolo prospešné pre svorku a že je to nutné čím skôr. Tým ma strašne vytočili. Tresol som po stole. ,,Ticho tu bude! Ja som tu Alfa a ja rozhodnem čo je pre svorku dobré! Schôdza sa končí dovidenia." Vyletel som von. To sú ale idioti aby mne rozkazovali čo mám so svojím životom spraviť.

New beginning... [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now