19

2.2K 108 27
                                    

Keily

Nie wiedziałam czemu, ale Jussy wydzwaniała do mnie od samego rana, tłumacząc, że ma do mnie pilną sprawę i jak tylko znajdę chwilę czasu mam do niej jak najszybciej przyjechać. Zauważyłam tylko, że bardzo dziwnie się zachowywałam i zaczęłam już myśleć, że znów coś kombinuje. Zastanawiało mnie tylko, co tak ważnego miała mi do powiedzenia. Miałam dziś sporo czasu, ponieważ wzięłam kilka dni wolnego z powodu ślub mojej przyjaciółki. Nie spiesząc się na spotkanie, siedziałam w domu, odprężona przed telewizorem, kiedy mój telefon nieustannie wyrywał mnie z błogiego stanu.

Wiadomość od Pati:
- Co robisz przystojniaczku?

Odpowiedziałam na nią zdjęciem:

- Oglądam jakiś nudny serial na Netflix

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- Oglądam jakiś nudny serial na Netflix.

- To wyłącz to gówno i przyjeżdżaj do mnie. 😁

- Chyba przyrosłam do kanapy. 🤪- odpisałam, zastanawiając się w głębi ducha, dlaczego najpierw Jussy, a teraz Patrycja, chcą mnie tak bardzo wyciągnąć z domu.

- Bardzo śmieszne. 😤Bierz dupę w troki i za godzinę widzę cię u mnie.

- Rozumiem, że nie mam wyjścia? 🙈

- Cieszę się, że się rozumiemy. 😁

Leniwie podniosłam się z kanapy i udałam w stronę łazienki, gdzie doprowadziłam się do porządku. Ciągle zastanawiając się, jaki jest prawdziwy powód, dla którego moje przyjaciółki chcą się se mną spotkać. Po krótkiej chwili kontemplacji wyszłam z mieszkania i udałam się na parking, gdzie stał mój samochód. Fakt, że nie miałam daleko do Jussy, ale w drodze naszła mnie nieodparta ochota na posłuchanie muzyki. Podłączyłam telefon z radiem w samochodzie i wybrałam starannie playlistę. Po krótkiej chwili dotarło do mnie, że przeważają na niej same smęty, które ponownie sprawiły, że znów zaczęłam myśleć o Rilianie. Wypełnił mnie smutek, kiedy uświadomiłam sobie, że brunetka wróciła wczoraj do Nowego Jorku i nawet nie miałyśmy okazji się pożegnać. Nagle z głośników popłynął  tekst piosenki Zary Larsson, który przybił mnie jeszcze bardziej.

I used to be so happy
But without you here I feel so low
I watched you as you left but I can never seem to let you go

Poważnie Zara?

Cause once upon a time you were my everything
It's clear to see that time hasn't changed a thing

No niestety

It's very deep inside me but I feel there's something you should know

I'll never forget you
You will always be by my side
From the day that I met you
I knew that I would love you till the day I die
And I will never want much more
And in my heart I will always be sure
I will never forget you
And you'll always be by my side till the day I die

Nie przestałam cię kochać ( część 2 )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz