Keily
Domówka z dziewczynami była świetnym pomysłem na rozpoczęcie weekendu. Po plaży wybrałyśmy się do Patrycji, gdzie planowałyśmy zrobić sobie seans filmowy przy mocnym trunku i w dobrym towarzystwie. Ponieważ chłopak Patrycji wyjechała na weekend w delegację, miałyśmy pole do popisu.
- Co oglądamy? - spytała Patrycja, chwytając za pilota i siadając wygodnie na kanapie.
- Mam ochotę na horror, ale nie wiem jak wy? - rzekłam, zabawnie poruszając brwiami i szeroko się uśmiechając.
- Ja jestem za.- wtrąciła Jussy, siadając obok mnie i poprawiając poduszkę na kanapie.
- Ok to wy coś wybierzcie, a ja przygotuję popcorn i chipsy.
Gdy ja zajęłam się z Jussy poszukiwaniem filmu, Patrycja udała się do kuchni, za chwilę wracając z chipsami i butelką białego wina.
- Wybrałyście już coś?
- Tak Jussy coś znalazła i zapewniła, że posramy się ze strach. - zażartowałam, strasząc Pati, ponieważ wiedziałam, że tego rodzaju filmy nie należą do jej ulubionych.
- Bardzo śmieszne. Jak będzie przerażający, to same sobie go obejrzycie. - zaprotestowała, wracając do kuchni po popcorn i kieliszki.
Po niedługiej chwili zainstalowałyśmy się wygodnie na kanapie i zaczęłyśmy oglądać film.
Z każdą minutą Patrycja coraz bardziej znikała pod stosem poduszek, z czego ja z Jussy miałyśmy niesamowity ubaw.- Walcie się! Nie będę tego oglądać. To przerażające.- zaprotestowała Patrycja, zasłaniając oczy poduszką.
- Przytulić cię?- spytałam, ukazując rząd białych zębów i cwaniacko się uśmiechając.
- Bardzo śmieszne. Przytulaj się do Riliany. - wycedziła przez zaciśnięte zęby.
- A właśnie, kiedy do niej jedziesz? - spytała zaciekawiona Jussy.
I przesłuchania ciąg dalszy. Pomyślałam, przewracając oczami.
- Za tydzień. Zarezerwowałam bilet na piątkowe popołudnie.
- Super. Jak długo zostaniesz?- Jussy ciągnęła przesłuchanie.
- Wracam w niedzielę wieczorem.- odpowiadałam bez emocji.
- Widzę, że się bardzo cieszysz.- Jussy skomentowała sposób, w jaki udzielam odpowiedzi.
- Cieszę się, ale te wasze wywiady są takie męczące.
- To ty nas męczysz, bo wszystko trzeba z ciebie siłą wyciągać. - zaprotestowała Patrycja, wygrzebują się spod stosu poduszek i wyłączając film.
- Może porozmawiamy dla odmiany o was. - zaproponowałam, sięgając po kieliszek wina, a następnie pytając: -Jussy jak seks po ślubie?
- Widzisz. Z tobą nie da się normalnie rozmawiać. - odpowiedziała Jussy, kręcąc nosem zrezygnowana.
- Idę zapalić. - oznajmiłam, rezygnując z dalszej konwersacji i udając się na zewnątrz.
Stanęłam na werandzie i odpaliłam papierosa, zaciągając się dymem. Spojrzałam na niebo i rozświetlone na nim gwiazdy. Przez myśl przeszło mi: Co może teraz robić Riliana? Od porannych wiadomości nic od niej nie słyszałam. Zaczęłam się obawiać, że mogła się obrazić i postanowiłam, że to sprawdzę i do niej napiszę. Wyciągnęłam z tylnej kieszeni urządzenie i odblokowałem wyświetlacz. Zanim jednak napisałam do Riliany, umieściłam na Instagramie zdjęcie, które wcześniej zrobiłam.
CZYTASZ
Nie przestałam cię kochać ( część 2 )
RomanceOpowiadanie jest kontynuacją przygód Riliany i Keily z którą większość z was miała przyjemność zapoznać się podczas czytania: „Czego pragną kobiety". Jeśli jesteście ciekawi jak dalej potoczyły się losy obu dziewczyn, zachęcam was do przeczytania.