-KRISTEN-
Annyira izgultam, hogy amit tenni akarok vele, fájni fog neki. Inkább tudtam, hogy fájni fog neki és, hogy talán örökre megutál. De azt gondolom, hogy ezzel meg kell tanulni együtt élni. Aki magával nincs rendben, mással sem tud az lenni. Mégis egy részem azt érezte, hogy talán mégsem kellett volna ebbe belekezdeni.
A motel sivár volt és kihalt. Csak egy hatalmas világító tábla jelezte, hogy már megérkeztünk. Leálltam a parkolóban és mondtam Zoénak, hogy várjon meg, amíg elrendezem bent a dolgokat.
Beléptem és rögtön a recepcióssal találtam szemben magam. Egy elég idős,maradi gondolkodásúnak tűnő férfi volt. Méregetően nézett rám is, majd a barátnőmre kint a motoron.
- Jó estét! Foglaltam egy szobát Kristen Ellwood néven. - próbáltam felmérni, hogy hogy fogadja a foglalásomat, de szerencsére szó nélkül megkaptam a kulcsot.-Jó estét! - grimaszolt egyet. - A kért dolgokat is bekészítettük a szobába Miss Ellwood. Remélem jól érzik majd magukat nálunk! - Hogy mennyire esett nehezére ezeket a szavakat kimondani, el sem tudom mondani. Látszott, hogy nyeli a rosszindulatát közben.
- Köszönöm Uram! Jó éjszakát!
- Önöknek is! - Majd otthagytam és kisiettem Zoéhoz. A szobánkba egy külső lépcsőn keresztül kellett felmenni, ahol egymás mellett álltak a szobák. A miénk az épület végében volt. Zoe végig előttem ment és én alig bírtam megállni, hogy ne nézzem minden porcikáját folyamatosan. Gyorsan lenéztem a parkolóra és amint az ajtóhoz értünk gyengéden neki feszítettem az ajtónak mindenét. A szám kettő milliméterre állt a nyakától. A csípőmet az övének toltam és a combomat lassan húztam egyre feljebb a lába között. Hallottam ahogy finom hangokat ad ki és a vállamba borítja az arcát. Éreztem ahogyan lüktet a vér a nyakában. Egyszerűen olyan kémia volt közöttünk, hogy féltem ha nem viszem be, nem fog tudni érdekelni, hogy egy falak nélküli helyen vagyunk.Gyorsan előhalásztam a kapott kulcsot és próbáltam kinyitni az ajtót, miközben Zoe hátulról átkarolva zihált. A szoba kissé sekélyes volt és ómódi. Kaptunk egy kicsi tévét, egy viszonylag normál méretű franciaágyat és még egy minibárt is. De volt fotel, aminek nagyon örültem és tudtam mit fogok ott csinálni.
- Pezsgő! - futott az ágy melletti komódhoz Zoe. Felemelte a poharakat és a pezsgős üveget, amitől szintén totál begerjedtem. Egyszerűen jól állt a kezében. Levettem a kabátomat, bezártam az ajtót és közelebb léptem.
- Basszus el is felejtettem, hogy gyerek pezsgőt kellett volna hozatnom! - élcelődtem vele mosolyogva, amit ő nem talált olyan viccesnek. Letett mindent a kezéből és átkarolta a nyakamat.
- Nagyon vicces vagy, mondhatom. De mit szólnál ha abbahagynánk ezt az egészet és végre a lényegre térnénk? - "Hú, azért ezt nem néztem ki belőle!" De persze én is a lényeget vártam már fél éve, amióta csak randizgattunk.Neki lökött az ágynak,de ő állva maradt és lassan simogatni kezdte magát. Az ujjbegyei végig simultak a mellein, a derekán és én már mindenhol forrósodtam. Megfogta a felsője pántját és szépen lassan lehúzta a válláról. A következő pillanatban már nem volt rajta más csak a nadrág és a melltartó. Csipkés, fekete, push-up nélkül, a kedvencem. Enyhén mozgatta a csípőjét is, táncolt nekem. A vállig érő göndör fürtjeit összefogta, szabaddá téve a nyakát. Lassan - nekem hátat fordítva- lehúzta a nadrágját, direkt pucsítva, ami nekem az utolsó csepp volt a pohárban . Megragadtam a seggét és magamra ültettem. Gyengéden a karjára haraptam, szétfeszítettem a lábait és elkezdtem kényeztetni. Majd úgy voltam vele, hogy a pezsgő mégsem mehet kárba.
- Feküdj le, most! - utasítottam és ő szót fogadott. Levettem a felsőmet, így már csak farmerben és topban voltam. Láttam, hogy nagyon be van gerjedve rám.Ügyesen kibontottam a pezsgőt és kitöltöttem. A szoba fényét halványabbra vettem, de nem annyira halványra, hogy ne lássam, ahogyan élvezkedik. Elé álltam és elkezdtem kicsatolni az övem.
- Mit csinálsz? Ugye nem akarsz kinyírni?! - Nevetett zavarában. Fölé térdeltem és az övemmel a feje felett összekötöttem a kezeit.
- A szemedet csak azért nem kötöm be mert azt akarom, hogy mindent láss amikor csinálom. - Megcsókoltam olyan szenvedélyesen, hogy még én is beleremegtem. A szexi fekete tangáját lassan lehúztam a combjairól, amik annyira feszesek és puhák voltak..
A csípőjét folyamatosan tolta fel, felém, hogy hátha összeérünk, de nem hagytam ilyen könnyen magam.
- Szenvedni fogsz bébi..- suttogtam a fülébe. - Nem hagyom, hogy egykönnyen elélvezz. - Megfogtam az egyik pezsgős poharat és ittam belőle egy kortyot. Újra megcsókoltam. Éreztem ahogyan ízlelgeti az alkoholt a számon és nyelvemen keresztül. A csípője nem állt meg. Megragadtam, felemeltem és megmarkoltam a fenekét. A száját harapta, én pedig kezdtem saját magam is az őrületbe kergetni. A háta alá nyúltam és kipattintottam a melltartója csatját. Feltoltam a fehérneműt az összekötött kezéig és elkezdtem csókolózni a melleivel. Újra rátértem a pezsgőre, amit ezúttal finoman ráöntöttem a melleire és kinyaltam onnan.
Nem volt szükség szavakra. Zoe teljesen kikelt magából, nyögött és már láttam, hogy tényleg nem bírja tovább.
- Kérlek.. teljesen átáztam.. kérlek csinálj velem valamit! - Nem kellett könyörögni. Kiszabadítottam és hagytam, hogy ő is levetkőztessen. Egymásba fonódtunk és szerintem aznap éjszaka -egész éjszaka- tőlünk visszhangzott a motel.
YOU ARE READING
Tiltott gyümölcs
Romance18+ "... Ha tudtam volna... soha nem állok szóba vele. Soha nem akartam volna neki ennyi szenvedést okozni." -Egy történet a lehetetlenről, szexről és szerelemről, ami ellen két teljesen különböző ember küzd.- Két nő, akiknek a sorsszerű...