-KRISTEN-
Mindig a fiúkkal jártam szórakozni, ami nem állt sokkal többől, minthogy iszunk, csajozunk és afterezünk valamelyikünknél. Ez aznap sem történt másképp, leszámítva, hogy minden vágyam az volt, hogy a főnököm felesége megjelenjen és megcsalja a férjét..velem.
Meló után az első dolgom volt,hogy haza menjek és neki álljak a Fordnak. Már legalább két éve állt ott az az autó, de egy hónappal ezelőttig nem volt lelki erőm neki látni. Lerántottam a leplet róla és büszkén simítottam körbe. Nem biztos, hogy más ennyi energiát ölne egy 67-es Ford Mustang-ba ami évtizedek óta csak porosodik kihasználatlanul, de az őrült ötletek beteljesítése mindig is jellemzett."Ez egy roncs. Talán ha lecsiszolom, kicserélem a teljes motort, áthegesztem az alvázat és helyre teszem a felfüggesztést, új életre kelhet."
A hegesztést gondoltam eltolom pár nappal későbbre, mert az elég sok kosszal jár, de még akkor este befejeztem a motor negyedét, ami elég nagy szó. Izgatottan mentem be a szobámba öltözködni, hisz mégis csak egy olyan estére készültem, ahol Nicole-t reméltem felszedni.
Szaggatott, fekete farmerben, fehér ingben és bőrdzsekiben indultam el otthonról, a kedvenc ékszereimmel, egy doboz Marlboro társaságában. Nagyon sokan megjegyezték már, hogy szexi vagyok, amit nem is csodálok, de az életem nagy részében sohasem volt önbizalmam. Elég sokáig tartott amíg felépítettem az önbecsülésemet és az imidzsemet is, amit képviselek. Ahogy kinézek, ahogy viselkedek, amit hordok és amire ülök, ahol élek, minden engem jellemez.
Régen, sok fájdalmas évvel ezelőtt nem voltam más, mint egy hosszú hajú, szoknyás kislány, akit a szülei megpróbálnak kordában tartani. Nem volt másom, mint egy anyám és egy apám, akik megszállottan hitték, hogy ha egy lányra szoknyát erőltetnek és befonják a kis szőke haját, majd normális lesz. Direkt figyelmen kívül hagyták, hogy én sokkal inkább fociztam a szomszéd fiúkkal, hogy a kedvenc hétvégi programom a kajakozás volt a folyó parton és hogy minden karácsonyra kis autót kértem a mikulástól, de vagy babát, vagy ruhát vagy hintalovat kaptam. Sokat sírtam és sokat gondoltam az öngyilkosságra is- bár ebből ők mit sem sejtettek. De ahogy megnőttem, rájöttem, hogy a magam ura vagyok és igenis eldönthetem, hogy mit veszek fel, ha tetszik nekik,ha nem. És igen, nem nehéz kitalálni, hogy itt kezdődött minden gondom az életemben. Az a nap amikor a szüleim ellen fordultam, megváltoztatott mindent, olyannyira, hogy már rég nem az életem részesei.Jhonny kocsmája volt a legmenőbb hely a város déli részén. Az északi régió tele volt újgazdagokkal, sznobokkal és kertvárosi szerencsétlenségekkel. Azt hiszem még Zoe is az északi régióba tartozott, ami ugye nagyban látszódik abból, hogy mennyire elkényeztette az a marha elismert apja. Kár érte,mert a csaj teste azért megért egy misét.
A bejáratnál már tolongtak a jobbnál jobb nők,amit mindig guggolással állapítottam meg. Leszálltam a motorról, leguggoltam és ha több pucér lábat láttam, mint fedettet, tudtam, hogy jó este elé nézek.
-Kristen Ellwood!! -hallottam a kiáltást és megláttam Eric-et a kidobó fiút, aki mindig annyira lelkesen végezte a munkáját, hogy egyszer még nekem is behúzott, amikor egy csávót próbált kitenni a helyről. Rágyújtottam és elindultam felé.
-Te istenverte Adonisz! Hány leányzó szívét töröd ma össze? - csapott a kezembe és széles vigyorral várta a választ.
-Csendesebben, hallod?! Mit csinálok, ha itt közhírré teszed a szándékaimat? - kacsintottam rá és átsurrantam mellette, hogy bejussak a bárba. Vállon veregetett és már hallottam is, ahogy a következő törzsvendégnek kiáltozik. "Menthetetlen figura.."A Jhonny furcsább volt aznap, mint máskor. Egy átlagos estén nem volt kidíszítve és nem voltak ilyen puccosan felöltözött emberek sem, pezsgővel a kezükben. "Vajon miről maradtam le?" Ahogy haladtam a bárpult felé,észrevettem Rogert, Adriánt és Mike-ot. Buliztak,ittak, de Roger feltűnően jól öltözött volt. És akkor megvilágosodtam.
"A francba! Rogernek születésnapja van és nekem totál kiment a fejemből! Nem hiszem el! Faszom! Most mégis mit csináljak, mit vegyek neki?!" - kattogtam magamban kétségbeesve, de úgy tűnt már késő. Roger integetett felém és nevetve magyarázott valamit a többieknek.
-Nyugi már messziről kiszúrtam, hogy elfelejtetted! - röhögött rajtam a fiúkkal.
-Láttad volna magad, baszki! - sírt már a röhögéstől Adrian. Méltóságteljesen kihúztam magam és leültem közéjük. A bárpult felé fordultam és kértem egy sört a csapostól. Ujjal mutogattam Adrian-ra, miközben az ajándékon kattogott az agyam.
- Én legalább elveszetten is szívdöglesztő vagyok te fasz! - kortyoltam bele a sörömbe, amit csakis üvegből voltam hajlandó meginni.
-Megmondom én neked, hogy mit akarok a szülinapomra! - vágta rá Roger, de a szemét egy dögös, bögyös szőkén legeltette. Érdeklődve vártam az ötletét, mivel nekem fogalmam sem volt róla, hogy mit akarna. Kissé imbolyogva közelebb hajolt- éreztem a tömény pia szagot ami áradt belőle.
-Ha megdugod a főnök nőjét,-itt az ujjával körözött előttem- felveszed nekem videóra! - csapott a pultra, gondolva, hogy most milyen briliáns ötlettel állt elő, de azért nem ugrottam ki a bőrömből örömömben, a hír hallatára. Összeráncolt szemöldökkel próbáltam a tudtára adni, hogy baromságot kér tőlem.
- Mondtam már, hogy ejtsük ezt a főnök nője szarságot! Nem fogom megfektetni te barom! Inkább igyál még egyet és találj ki valami használhatóbbat! - ajánlottam fel neki.
-Hidd el ezt is tudnám használni, ha magányos lennék! - mindannyian hangos vinnyogásba törtek ki, amitől valami húzósabb piához kellett folyamodnom. Hosszan kellet gondolkoznom, hogy végül megszólaljak.
- Megcsinálom azt a videót, de nem Bill feleségével, hanem egy idegen nővel, akit ma este szedek fel! Mit szólsz? - hangos kurrogások és nevetések után Roger végül beleegyezett és elfogadta az ajánlatomat.
-De én választom ki! Mondjuk az a vörös csöcsös? - mutatott egy elég idős nőre a kocsma másik felébe, akinek még több haja volt, mint foga.
-Te most meg akarsz ölni?! Haladjunk tovább.. - tereltem le bosszankodva, rákényszerítve, hogy ujjat válasszon.
-Az a húzott szemű a sarokban? Nincs sok melle, de a segge! - ajánlotta Mike és láttam, hogy Roger is hevesen bólogat, de engem egyáltalán nem fogott meg. Mind a négyen a kocsmát vizslattuk és kerestük a megfelelő áldozatot.
-...és mit szólnál hozzám? - hallottam meg egy lány hangját magam mögül, amire azonnal megpördültem a tengelyem körül és szembe találtam magam egy gyönyörű sötét hajú lánnyal, aki nekem annyira ismerősnek tűnt..
- Én szívesen szexelek veled és ha már ilyen lúzer vagy, hogy elfelejted a barátod szülinapját, egy ilyen videó a legkevesebb amit tehetsz érte! - Én csak ültem ott és azon gondolkoztam, hogy honnan ismerem őt. Gondolkodó fejet vágtam, amit valószínűleg ő is észrevett. Mindeközben a barátaim az öklüket harapva küldtek el éppen az anyámba, amiért nekem ez összejön.
-A PadthaiWokbar-ban dolgozom, mielőtt agyongondolkoznád magad! - nevetett fel, amitől annyira angyalivá vált.
- Ahaaa, az angyal lány az étteremből! -Rögtön megjött az önbizalmam, mert tudtam, hogy amikor Zoéval ott voltam, nagyon elutasító volt velem. Rám se nézett szinte, pedig ezek szerint bejöttem neki. Közelebb hajolt hozzám és csábítóan elsimította a haját a kulcscsontjáról.
-Nem tudom miről beszélsz, de nem vagyok angyal.. és ha szeretnéd ezt szívesen bebizonyítom neked abban a videóban. - megnyaltam a számat és bódultan néztem rá a srácokra.
- Menjetek! - utasított Roger.
Én és a lány felálltunk és elindultunk a kijárat felé.
- Hé, figyelj! Én ilyen ittasan nem ülhetek motorra, sajnos nem tudlak elvinni, maximum taxit tudok hívni nekünk. - figyelmeztettem, mire a lány magabiztosan ment ki előttem az ajtón és indult el az egyik irányba.
-Itt lakok egy sarokra, szóval ne aggódj, hamarosan forgathatunk! - mosolygott rám csábosan, amitől rohadtul beindultam és alig vártam, hogy felérjek hozzá. Mivel előttem ment, hogy mutassa az irányt, gyorsan tudtam írni egy smst.
"BOLDOG SZÜLINAPOT HAVER! Azért remélem azt tudod, hogy a videódban rólam egyetlen képkockát sem fogsz látni! - K."
YOU ARE READING
Tiltott gyümölcs
Romance18+ "... Ha tudtam volna... soha nem állok szóba vele. Soha nem akartam volna neki ennyi szenvedést okozni." -Egy történet a lehetetlenről, szexről és szerelemről, ami ellen két teljesen különböző ember küzd.- Két nő, akiknek a sorsszerű...