-NICOLE-
A józan eszem, folyamatosan azt diktálja, hogy minden erőmmel próbáljam meg magam távol tartani Kristentől, de egyszerűen annyira szexi és ellenállhatatlan! Amikor rám néz úgy érzem, hogy forog velem a világ és nem kapok levegőt, annyira kívánom. Vajon ez megváltozhat? Vajon leszbikus lettem? Egyáltalán lehet valaki leszbikus egyik percről a másikra, vagy ez csak egy fellángolás, ami elmúlik azonnal, amint jönnek az érzelmi gondok? Nem tudom, de azt igen, hogy ezt a helyzetet most nagyon élvezem és nem akarok kiszállni belőle..
Ezelőtt még nem volt sohasem részem ilyen komoly testi vágyódásba, egyszerűen nem vagyok az a fajta akinek sokat számít a szex két ember közt. Úgy vagyok vele, hogy szeressem azt akivel vagyok, amibe nyilván belefér a szex is nagy ritkán, de hogy én minden nap együtt akarjak lenni valakivel, akit még csak nem is szeretek, ez nem jellemző rám. Eszméletlen milyen gondolataim támadnak, miközben kettő centire fekszik tőlem Kristen fél pucéran, kielégülten a tegnap este után. A reggeli napfényben minden sokkal szebb. Ezt akkor tapasztaltam meg, amikor tíz éve , még naivan és fiatalon, Bill ágyában találtam magam reggel, azután hogy összefeküdtem vele, mert azt mondta hogy belém szeretett és, hogy gazdag. Nem fogok hazudni.. Akkor nagyon is imponált, hogy jó vaskos a pénztárcája és, hogy remélhetek tőle egy kis vagyont, ha esetleg elvesz feleségül..De azt sosem gondoltam volna, hogy undorodni fogok tőle az a bizonyos éjszaka után, vagy, hogy elsírom magam miután elélvezik és leborul mellém az ágyban. Majd reggel, mivel egy gyönyörű házban ébredek, a napfelkelte mindent megszépít körülöttem, mert bizalmat ébreszt bennem. Kristent is megszépítette.. A szexkapcsolatunk bűnösségét, a lelki kárhozatalomat, hogy a saját nememből valóval kezdtem ki és az összes bűntudatot is, ami azért lángolt fel bennem, mert megcsaltam Billt és a szent eskünket.
Pár perc múlva, miközben bámultam Kristen meztelen, tónusos hatát és a szépen ívelő gerincoszlopát, belém szúrt egy rossz érzés, pontosabban egy megérzés, hogy fel kell kelnünk most azonnal. Próbáltam bökdösni és ébresztgetni, de nem igazan reagált, amikor is egy motorcsónak hangjára lettem figyelmes. Felpattantam és magamra kaptam a köntösömet. A hirtelen mozdulatra Kristen is felijedt.
-Azonnal öltözz fel és rohanj a konyhába! Ott hagytuk a ruháidat! - förmedtem rá, mert tudtam, hogy ez csakis Bill lehet. Kristen elég gyűrötten nézett rám, és két ásítás között végre leesett neki a helyzet súlyossága. Kikászálódott az ágyból, vagyis inkább kiesett, majd szó szerint meztelenül kezdett el lefelé rohanni..
-Vegyél fel legalább egy trikót! - kiabáltam utána és rádobtam a határa egyet, ami az enyém volt és nem mellesleg jó mélyen dekoltált.-Kösz! - hallottam a horkantását, majd minden erőmmel azon kezdtem el dolgozni, hogy összepakoljam a széthempergett szobát.
Mivel végül -a jakuzzi után- a Billel közös halónkban végeztük, nagyon gyorsan kellett cselekednem. Lehúztam a lepedőt, az ágynemű huzatokat, amivel átszaladtam a mosókonyhába. Tudtam, hogy csak egy telefonba kerülne ide hívatni valakit aki kitisztíttatja, de azt nem kockáztathatom, hogy lebukjunk.
-Jó reggelt, édesem! -hallottam meg lentről Bill fáradt hangját, amitől pánikba estem és ráborítottam egy nagy plédet az ágyra, majd jobb ötlet híján egy tegnapról megmaradt kortynyi pezsgőt is az ágyneműre. Remélve, hogy Kristen már rég eltűnt, beszaladtam a háló melletti panoráma fürdőbe, ahol az óriási térben mindössze egyetlen kád árválkodott és megeresztettem a vizet. Összefogtam a hajam és beleálltam a kádba.-A fürdőbe vagyok, drágám! -kiáltottam le neki, majd a fal méretű ablakon át megpillantottam Kristent, amint a vízben úszkál. Mint egy rémült bolond, elkezdtem hadonászni, hogy még időben elhajtsam, de láttam, hogy valami olyasmit mutogat, hogy nem tud ennyit úszni. Az ő villája a miénktől távolabb volt és Bill is abban a tudatban élt, hogy a vendéglátóink tegnap oda vezették őt és ott töltötte az éjszakát.
-Menj már! -csúszott ki belőlem az utasítás, már szinte halk sikolytként, mire ő duzzogva eltűnt a látóteremből, csakhogy éppen a távolba úszás helyett, a villa felé tűnt el. Egy gyengéd kopogás rázott fel, majd Bill benyitott az ajtón. Gyorsan elmerültem a már meglévő vízben és semlegességet tettetve néztem rá. Csapzott volt és ráncos. Az arcát sötét foltok keretezték. Még ebben a pazar fényben is rendkívűl nyúzottnak tűnt.
-Jó reggelt! -mosolygott rám kedvesen,majd leült mellém és a vizfelszínt simogatta.
-Mi történt az ággyal? Olyan rendezetlen volt! -nyugtázta és a melleimet kezdte bámulni. Én, mint aki teljesen szerelembe van esve, felültem a kádból, szabadon hagyva a testemet és közelebb csúsztam a férjemhez.
- Jaj drágám..Tudod elmentél, én pedig annyira örültem, hogy itt vagyunk ezen a gyönyörű helyen, hogy pezsgőzgetni kezdtem, és hát kiborítottam! De már hívtam valakit, aki eltakarít utánam!
-Áá, tudom miről van szó! - mosolygott sejtelmesen. - Eljöttünk a világ egyik legelképesztőbb helyére és én már az első éjszaka magadra hagylak! Ezért.. kicsit lazítottál és jól érezted magad nélkülem és a hévben... - Zavartan néztem rá,majd összefontam a karjaimat magamon.
-Mire gondolsz? Bill! Én nem arra gondoltam, hogy ilyesmit csináltam volna!
-Csshh.. - állt fel és vetkőzni kezdett, amitől a hideg is kirázott. Egy gyors pillantással az ablak felé lestem, hogy hátha meglátom Kristent, hogy kimenekítsen, de nem volt sehol. Bill ledobta az összes ruháját és helyet kérve, beállt bellém a kádba. Csókolózni kezdtünk és bár minden porcikám ez ellen kűzdött, valahogy elvesztem a történések sűrűjében. Gyengéden átölelt, majd felültetett a kád szélére, hogy kinyaljon. Mindent hagytam neki, hiszen mi mást is tehettem volna? Hiszen a férjem... Majd amikor már kellő képpen felizgult, férfi mivoltához híven, érzéketlenül belém hatolt, mert hát ugye nem mindenki képes a gyengédségre, ha szexről van szó. Próbáltam nem rá nézni, a vizet bámulni, vagy a plafont, vagy bármi mást, rajta kívűl, de féltem, hogy ez túl érzéketlen lenne tőlem. Bill egy hirtelen ötlettől vezényelve kiszállt a kádból és a hajamat megragadva a fejemet a farkához húzta. Meglepetten néztem rá és a húzás ellenére visszakozni kezdtem, de ami ekkor történt eléggé megijesztett. Ellenkezést nem tűrve erősebben húzott magára, amitől csoda, hogy nem fulladtam meg. Egy könnycsepp hullott a szétcseszett fürdővizembe, majd az ejakulációja egy része is. Elengedett, majd felöltözött és ott hagyott.
"Ennyit értem?Ennyi voltam? Egy utolsó nőszemély akit megdughat, majd ott hagyhat? Mégis miért hagyom magam? Miért hagyom, hogy a férjem, csak azért mert stabil anyagi helyzetet tud számomra biztosítani, megalázzon és semmibe vegyen?! Miért undorodom tőle, amióta csak először lefeküdtünk? És miért érzem azt, hogy megcsaltam Kristent?!".
Elkeseredettségemben úgy döntöttem, hogy megpróbálom kivonni magam a közös programokból, de szerencsémre Bill nem tervezett velem kettesben maradni. Úgy döntött, hogy jó lenne egy közös vacsorával megkoronázni az érkezésünket, amibe csak azért mentem bele, mert akkor láthatom Kristent.
Régen könnyebb volt tükör elé állni. Nem láttam benne mást, mint egy fiatal, hebrencs lányt, aki két molesztálás között, másra sem vágyott, mint hogy híressé és gazdaggá váljon. Attól azt éreztem, hogy talán többet fogok érni és majd többen szeretnek, de a mostoha apám taszító arca mindent beárnyékolt. Kövér volt és szőrős és emlékszem, hogy a pólója mindig rövidebb volt, így nem takarta a nagy hasát. Részegen és mérgesen jött be mindig hozzám és én hiába szöktem be a sarokba és rázkódtam a félelemtől, ő újra és újra megtette velem. Pisi szagú volt minden testrésze, csucsogott a haja a zsírtól és a petyhüdt micsodáját bűzölögve lóbálta előttem állandóan. Akárhányszor bántott, én órákig csak sírtam és pofozgattam magam a csalódotságtól. Hiába fürödtem le ezerszer, nem tudtam levakarni ezeket a bűnös szagokat.
Régen könnyebb volt tükör elé állni. Nem láttam benne mást, mint egy fiatal, hebrencs lányt, aki ha akkor tudja, hogy más választása is van, nem teszi ki magát felnőtt korára még egy ugyanilyen undorító élménynek. A tükör ma már egy olyan nőt fed fel előttem, aki bár szerelemre vágyott egész életében, a megaláztatottságok bűvkörében elveszett és elsüllyedt, jó mélyre.
Már csak a púder hiányzott az arcomról, hogy tökéletes legyek. A számon rúzs volt, a hajam tökéletesen állt. Így már, bár megalázva, de szépen indulhattam a vacsorára. Kiléptem a tükörképemből, hogy elmehessek előle és benne hagyhassam a sérelmeimet.
YOU ARE READING
Tiltott gyümölcs
Romance18+ "... Ha tudtam volna... soha nem állok szóba vele. Soha nem akartam volna neki ennyi szenvedést okozni." -Egy történet a lehetetlenről, szexről és szerelemről, ami ellen két teljesen különböző ember küzd.- Két nő, akiknek a sorsszerű...