1. RÉSZ - 1. FEJEZET (FELTUNINGOLVA, ÚJRADOLGOZVA)

481 12 0
                                    


Csak azt tudom, hogy a bőre olyan puha volt, mintha selyemmel simogattak volna. Annyira puha és érzéki...
A hangját távolinak hallottam, mintha az agyam legfelső szegletén nyögött volna, miközben farkas éhesen méregettem minden egyes porcikáját. Ösztönösen cselekedtem. Az ilyesmit nem lehet tanulni, az ember vagy érzi amit csinál vagy csak találgat. Én a találgatáson és a gyakorlati részen már réges-rég túl voltam. A kezemet a kezébe simítottam, feltérdeltem - hátulról a fenekéhez simultam - és gyengéden húztam a haját hátra, hogy a nyakához férhessek. A kezem előre csúszott,hogy a puncijához érhessek. Ő kifeszítve, én kikészülve.

- Cshhhh... - Csitítgattam.

Hiába, nem maradt csöndben. Megállás nélkül nyögdécselt, miközben a testéből áradt a szenvedély és a kéj mámora. Eljött az a pont, hogy az agyamban, már csak és kizárólag a szexi hangja hallatszott. Abszolút nem voltam ott, térben és időben sem.
Vajon milyen lehet a lassú, vanília szex, gondoltam bele egy pillanatra, miközben vadul ujjaztam és harapdáltam a vállát. Képes bárki a világon úgy dugni, hogy közben csendben van?! Hogy nem önti el az őrület, amikor atom nedves és egy nő pattog rajta?!

- Mi a büdös fene folyik itt??! - Mindkettőnk szeme az ajtóra szegeződött.

Riadtan, meztelenül, izzadtan lihegtünk egymásnak feszülve, miközben Zoé apja az ajtóban üvöltözött, mint egy felfuvalkodott pulyka, vörös fejjel, tajtékozva.
Nem tudtuk, hogy mit tegyünk, vagy mit mondjunk, még soha egyikünk sem keveredett ekkora szarba.

- Azonnal szállj le a lányomról te undorító mocs... te lány vagy! – kapott a fejéhez, miközben mi próbáltuk elcsípni a legelső ruhadarabot amit megláttunk.

Nagyon élveztem a helyzetet, pedig szétbaszott az ideg közben. Ilyen önelégültséget már rég nem éreztem – talán több éve utoljára, amikor lecsaptam egy bepókhálósodott házas asszonyt a férje kezeiről.
Tömzsi ember volt, a szememben kábé nulla tekintéllyel és az sem könnyítette meg a helyzetét, hogy bármit is tesz, akárhogy is hadonászik, én már röhögve nyalogatom le az ujjaimról a lányát.

Próbáltam minden gondolatomat összeszedni.
Az egyszer bizonyos, hogy nem a helyi lelkész lányát kellett volna megdugnom, de mi a faszt csináljak amikor világ életemben imádtam veszélyesen élni?! Széles vigyorral az arcomon felvettem a bokszerem, és félmeztelenül odamentem a fortyogó tiszteleteshez kezet fogni - amit persze nem viszonzott. Láttam, hogy zavarában legszívesebben ott hagyna minket a picsába, de Zoéra sandított és csettintgetni kezdett neki, mint egy kutyának. Szegény lány...

- Uram, elnézést, hogy ezt látnia kellett. – Tartottam vissza a röhögésemet. Meg kell, hogy jegyezzem, ráadásul nem is az első whisky-men voltam túl.

- Nem tudtam visszafogni magamat. – Vigyorogva elővettem egy szál cigit, a fülem mögé simítottam, fogtam a cuccaimat, a bőrdzsekimet - amit látványosan felcsaptam a fedetlen felsőtestemre - és a motorom kulcsát dobálva, halál nyugodtan kivonultam a szobából.

Persze Zoé még egy búcsú kacsintást és egy csábos mosolyt kapott tőlem, amit a cickóját takargatva, szégyenlősen egy apró mosollyal viszonzott. Még annyit elcsíptem, hogy az apjára pillant elpirulva, de inkább fogtam magam és megindultam. Így is elég ideig húztam a papa agyát a briliáns és ördögi személyiségemmel. Amint felöltöztem a hallban és kiértem a kihalt utcára, már írtam is az sms-t.

„ Holnap elviszlek valahová bébi. Nem bírom már, hogy soha nem kaphatlak meg... Remélem túléled apádat. Puszi a puncidra. ;) 23:12 „

Túlagyalhattam volna. Be is foshattam volna, hogy rajtakaptak minket, de mit ér az élvezet izgalmak nélkül?
Jó, nyílván sajnáltam Zoét, hogy szerencsétlen, ki tudja milyen büntetést kap a történtek után, de a mosolya neki sem a félelemről árulkodott. Tudtam jól, hogy még mindene bizsergett és ott érezte az orgazmust a lábai között.
Aznap este volt mit meggyónnia, az biztos.

Tiltott gyümölcsWhere stories live. Discover now