1.RÉSZ 13. fejezet

775 30 0
                                    

-KRISTEN-

     Az sms-ből felnézve észrevettem, hogy a lány már jóval előttem halad, ezért utána futottam.

     -Tudom, hogy nagyon sietsz, mert nyilván szívdöglesztő vagyok, de azért a nevedet elárulhatnád! -mondtam nevetve és megragadtam a karját. Komoly arccal nézett rám, majd pár pillanat múlva elnevette magát.

     -Komolyan azt hiszed, hogy azért rángattalak ki a haverjaid mellől, hogy szexeljünk? Nem is ismerlek! - nevetett már egyre hangosabban és forgatta a szemeit. 
     "Most ugye csak szórakozik?!" Zavartan járkálni kezdtem fel alá és fogtam a  fejemet. 

     -Ugye szórakozol velem? Azt hittem, hogy tetszem és, hogy piás vagy és felelőtlen...

     -És ez már elég neked ahhoz, hogy ismeretlenül megdugj és kihasználj? Ne haragudj, de ez eléggé lelombozó. - A környéken már elég sokan néztek minket, de ez nem állította meg. 

     -Kelly. -nézett rám bizonytalanul. -Kelly-nek hívnak és csak ugratlak! - Mosolygott és közelebb hajolt, hogy megcsókoljon. Az ajkai puhák voltak és bársonyosak. Közelebb húztam magamhoz és sürgetni kezdtem. 

     -Remélem már nem laksz messze.. -suttogtam és megcsókoltam a nyakát, amitől kissé elhúzódott. Felvonta a szemöldökét és megragadta a dzsekim gallérját. 

     -Én pedig remélem, hogy a videó részét azért nem hitted el..- mondta magabiztosan, én pedig nyugtáztam, hogy jó, valószínű Roger ki fog nyírni, de majd kárpótlom egy új szivar gyújtóval a Shelby-ébe, mert a régit már ezer éve ki akarja cserélni.
 
     -Nyugi nem lesz videó! -nyugtattam meg és végre elindultunk. 

     A lakás egy társasház harmadik emeletén volt, ahová belépve meglepően nagy tisztaság fogadott. Nem is tudom megmagyarázni.. Az előszoba makulátlanul tisztának tűnt, sehol egy széthagyott papucs, vagy kabát, beljebb érve nem láttam koszos tányérokat, bögréket, de még egy elhagyott hajgumi sem volt a komódon. Minden mértani pontossággal állt a helyén és csillogott az összes felület. Kissé félszegen néztem Kellyre. 

     -Nagyon szép lakás! Mindig ilyen nagy a tisztaság? - kérdeztem, remélve, hogy nemleges választ ad. Mármint nem azzal van a baj, ha valaki rendet tart az otthonában, de azért a túlzott rendmánia egy olyan idegesítő szokás számomra, ami kicsit lelombozóan hatna rám. Ledobta a kulcsát és közelebb jött. 

     -Sosem hagyom kupisan a lakást ha bulizni megyek. Gondolnom kell az ilyen szituációkra is, mint amiben most vagyunk, nem? - Lassan csókolt és szenvedélyesen.

 Beljebb húzott a hálószobája felé, ami szintén tökéletes volt. Neki lökött az ágyának és én gyorsan körbe nézhettem. A szoba letisztult volt és minimalista. Sima fehér falak, egyszerű bútorok és a gardróbban sem láttam túl sok felesleges holmit. Kelly levette a ruháját és zavartan tapogatni kezdte magát . Szürke push-up melltartó és tanga volt rajta, ami annyira nem hozott lázba, de a teste kárpótolt érte. Éreztem, hogy szégyenlős ezért intettem neki, hogy jöjjön közelebb. 

     "Sokszor a szex, az csak szex és semmi más kötelék nem kapcsolódik hozzá. Néhány lány annyira tüzes és magával ragadó, hogy elveszítem az eszemet, de van, hogy csak úgy megtörténik és már megy is tovább az életem. Van hogy megfog valaki és komolyabban érdeklődök utána, de ez a legritkább. Egyszerűen ha azt érzem, hogy valaki szeretne megismerni, megálljt parancsolok magamnak és kihátrálok. Annyira félek kiadni magam egy idegennek, de mégis olyan energiák szabadulnak fel bennem amikor lefekszek velük. Olyankor meggyengülnek és sebezhetővé válnak, ami engem felizgat. Felizgat, hogy én rendelkezek a testükről, az élvezetről és a kapcsolat folytatásáról. 

     Az esetek többségében egy magányos szarkupaccá válok, miután kihasználtam egy lányt. Tisztában vagyok vele, hogy nem a legkedvesebb dolog valakit megfektetni, majd elköszönni, de ennél többre nem vagyok képes. Ennél többet senki sem várhat tőlem."

Tiltott gyümölcsWhere stories live. Discover now