2. RÉSZ 6. fejezet

449 15 7
                                    


-KRISTEN-

   Női bugyik mindenhol szanaszét a földön. Egy már üresen pörgő bakelitlemez a lejátszón, tükrök tele kokainnal, tűk szétszórva és megmagyarázhatatlan helyek összekenve mindennel, ami csak a csajokból kívülről és belülről jöhet. Nehéz felidézni ezt a korszakot, de ez is én vagyok és megtörtént... Amikor a Jhonny's "sztár leszbije" voltam, szinte meg se tudom számolni, hogy hány lány áhítozott utánam. Tudom, hogy sokan erre vágynak. Arról álmodoznak, hogy frankón belövik a hajukat, lefogynak, felcsapnak egy boxer alsót és minden csajszi tárt karokkal vár rájuk. El kell, hogy szomorítsam azokat, akik ebben reménykednek - ez nem ilyen egyszerű. A személyiségem kialakult, amihez rengeteg tényező hozzá járult. Féktelen bulik, sok-sok csalódás, vívódás, drog, alkohol, bántalmazás, utcai verekedés, lopás és még sorolhatnám. Idővel megtanultam a nők nyelvén beszélni, megtanultam nyitni az emberek felé. Ha most belegondolok, hogy magamba fordulva ültem volna a szobámba reggeltől estig, elzárva magamat mindentől és mindenkitől, rohadtul nem tudnék egyetlen poénos helyzetet sem kicsikarni magamból. Nem tudnám elmondani, hogy milyen egy lány amikor színészkedik, hogy milyen az a kapcsolat ahol csak megrögzötten te imádsz és a másik balta arccal talán! néha! szól hozzád egy-egy kedves szót. Szerelem? Áh.. ha nem élem az életem nem tudnám azt sem, hogy az mi fán terem. Talán még most sem tudom teljesen...

A kokain mámor. A drog kurvajó, de mégis így felnőtt fejjel már másképp csináltam volna. Láttam, hogy hány csaj csapta szét magát tőle. A heroinról nem is beszélve. A csendes gyilkos... Felbasz az égbe, egyetlen egyszer, utána visszacsap a mocskos szarba. Nem is próbálok meg szépen beszélni ezekről, mert ocsmány mind. Ha tudod használni és okos vagy, túléled és talán még jól is érzed magad, de ha lelkileg gyenge vagy, hagyd a picsába mert teljesen felemészt és sosem lesz elég. Kicsit engem is megszédített az a sok szar, amikor elveszettnek és kihasználtnak éreztem magam. Minden nap másik punci, más ajkait csókoltam, más kómált be mellettem az ágyba, vagy hányt oda( ez a szarabb verzió). Éreztem, hogy kezdek üressé válni. Éreztem, hogy egész életemben elhagyottnak és szerencsétlennek pozicionáltam be magam, most mégis körberajonganak az emberek és ezt ki ne élvezné?  Tudod milyen az amikor egy csaj orgazmust szimulál? Tudod milyen amikor megcsókol és ha nem figyelsz eléggé még érezhetsz is valamit..valami hamisat, ami sohasem volt ott. Meg lehet fogni úgyis egy  atom szexi nő csöcseit, hogy majd fölfalod és ellehet jutni arra a szintre is, hogy nem így beszélsz egy női testről. Vannak akiket nem érdekli, hogy csak egy éjszakásak. Csücsörít, cuppog, felbassza az agyvized, hogy szét akard kúrni, aztán ott hagy, mint egy darab szart másnap, mint aki jól végezte dolgát. Egy ideig elmegy.. amikor pörögsz mint a ringlispíl az extasytól, amikor már múmiává váltál a sok amfetamintól, amire ráittál vagy egy liter tequilát. Amikor fiatalnak, legyőzhetetlen és szexinek érzed magad. Főleg ha coming out-oltál és végre belekóstolhatsz abba, amit eddig max. az L Wordbe láttál. Imádod a rock and rollt? Felcsapod magadra az agyon majmolt Guns n' Roses felsőt, mert menő? Tudod azt is, hogy mit képviselnek azok a fickók? Tisztában vagy vele, hogy szétkokózták az agyukat? Tudod, hogy a májukat már csak a szentlélek tartja össze? Átélted már amit ők?  Szeretheted a rockot, én is imádom... de ha valamit képviselsz, nézz be a színfalak mögé is. Menőnek és ismertnek lenni nem olyan egyszerű, és nem mellesleg, nem mindenkinek való.  Kismillió harci sérülés van a testemen, amit a menő, napszemüveges, boxeres, belőtt sérós külsőm alatt rejtegetek. Egy hapsi például megvágta a karomat, amikor elakartam lopni egy pengetőt a helyi zeneboltból. Gondoltam felfűzöm nyakláncnak, de pénzem nem volt. Egy csaj egyszer izomból rám ugrott és megrepedt a bordám- baszdki azt hittem óvatosabban támad le, de hát ilyen ez az illuminált, halhatatlan vagyok állapot. Legalább hat helyen van rajtam égési nyom, mert vagy én saját magamnak vagy más elnyomta rajtam a kurva cigi csikkjét. Az orrom még a mai napig van hogy vérzik attól sok narkó partytól amit nyomtam és igen néha még ma is hiányzik, de ma már semmi sem olyan. Akkor volt hangulatom ehhez az egészhez. Mára már rájöttem, hogy nyugalomra és egy gyönyörű lányra vágyom, aki a korán keléstől kótyagos mellettem, nem a drogoktól és a piától. Aki reggel is pont olyan gyönyörű, büdös szájjal, fésületlenül, smink nélkül, mint amikor vacsorázni viszem és kicsípi magát. Korszakok. Ennyit tudok rá mondani. Amit éppen most a jelenednek élsz meg, nem biztos, hogy később is te leszel. Amire most vágysz, pár hónap vagy év és teljesen megváltozik. 

Tiltott gyümölcsWhere stories live. Discover now