Tak si sedneš na můj klín, Lott

209 14 5
                                    

POHLED SHARLOTTE:


,,Uvidíme se zítra Viky, čau." po těch slovech jsem si do ruky vzala letax a přemístila se na Malfoy Manor. Neustále se mi v hlavě, ale přehrávala jedna jediná věta: City jsou něco, co nemůžeš ovládat. Co když jen měla Lenka pravdu a opravdu k němu něco cítím? Ne, nesmím. Nemůžu. Nechci. I když......NE! Tyto otázky mě zabavily na celý den a než jsem se nadála byl večer a s ním i čas jít spát a tak jsem na nic a nikoho nečekala a ponořila se do říše snů.


***


Dalšího dne ráno mě probudilo tichounké prásk.


,,Annabell se omlouvá, že paní Sharlott ruší, ale paní by měla vstávat jinak by jí mohl ujet vlak do Bradavic." oznámila mi malá skřítka a já vyletěla z postele dříve než by kdokoliv stihl říci famfrpál. Do pár minut jsem stála už připravená jako Viktoria Blacková v jídelně s kufry a čekala jen na Cissu a Dra-Malfoye. Je to Malfoy, ne Draco, u Salazara. Dřív než jsem si stihla urovnala myšlenky, do místnosti vešla Narcissa a hned za ní její syn.


,,Připravena se podívat zpět do Bradavic?" otázala se Cissy.


,,Samozřejmě, v Kruvalu jsem byla nejlepší studentka s Viktorem Krumem, ale tady mi už nikdo nestojí v cestě."


,,To se ještě uvidí, Grangerová je tady šprt číslo jedna, pochybuji, že se v těmi bichlemi tahat víc než ona." zapojil se do konverzace náš zmijozelský princ.


,,Však se neboj, žádná mudlovská šmejdka nebude přede mnou." prohlásila jsem odhodlaně.


,,Uvidíme, Lott."


,,Od teď jsem pro tebe zase Blacková."


,,Nerozkazuj."


,,Až se nebudeš mentálně chovat na prváka."


,,Hey-"


,,Přestaňte a pojďte." přerušila naši slovní přestřelku Cissa. Oba jsme jen přikývli, chytli se její ruky a přemístili se na nástupiště 9 3/4.


,,Sbohem Cisso." rozloučila jsem se s ní a zmizela jí s očí. Rychlým krokem jsem mířila do vlaku a hledala kupé, ve kterém by byla moje squadra. 


***


Azkabanská princezna aneb Sharlotta Lestrangová II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat