POHLED TŘETÍ OSOBY:
Uběhl zase nějaký čas a zbýval jen týden do konce školního roku s tím, že za pět dní si studenti pátých a sedmých ročníků mají napsat NKÚ a OVCE. Jistý zmijozel, Draco Malfoy a havraspárka, Sharlotta Lestrangová spolu od toho incidentu v knihovně nemluvili. Vše se vrátilo do starých kolejí a oba dělali, že ten druhý neexistuje. Učili se se svými přáteli, chodili do Prasinek, pomlouvali Dolores Umbridgeovou a prostě si užívali čas, kdy mohou být ještě spolu. Avšak teď, když už mají jenom pět dní na učení, jenom sedí nad otevřenými knihami a cosi studují, aby napsali zkoušky dobře. Zrovna dnes v pondělí sedí banda tří havraspárských dívek v jednom z temných koutů knihovny a učí se na přeměňování.
,,Myslíte, že tam dá i přeměnu zvířete v stůl?" zeptala se s obavami dívky s kudrnatými hnědými vlasy, jenž studovala v Krásnohůlkách.
,,Je to možné, může tam být cokoliv." odpověděla jí blondýnka naproti.
,,Sakra!" zaklela tiše. ,,Proč k tomu nic neřekneš?" obrátila se na třetí dívku, která četla jakýsi román o vlkodlacích.
,,Přeměňování mi je jedno. Tam umím úplně vše i to, co jsme se ještě neučili." řekla a nevzhlédla od knihy.
,,Jako vážně? Už tak máme málo času na učení a-a ty si místo toho čteš o nějakých zamilovaných vlkodlacích." odsekne a knihu jí vyrve z rukou.
,,Hey!" štěkne potichu po ní.
,,Ignoruješ nás." upozorní ji.
,,Učíte se a já vás nechci rušit?"
,,Tak se uč s námi."
,,Ztráta času."
,,Jak jinak."
,,Jediné v čem si nejsem na sto procent jistá je Bylinkářství a na to jsem se už učila. Mám prostě pauzu."
,,Tu máš pořád!"
,,Ne to ty se jenom pořád učíš!" hádku vedly potichu, aby je madam Pinceová nevyhodila z okna, protože toho byla schopná, když jí někdo dělal kravál v knihovně. Pro jistotu se proto Sharlott zvedla a odešla z knihovny pryč. Bezstarostně se procházela po chodbách do té doby dokud nepotkala dva určité nebelvíry se zrzavými vlasy.
ČTEŠ
Azkabanská princezna aneb Sharlotta Lestrangová II.
Dla nastolatkówPokračování Azkabanské princezny aneb Sharlotty Lestrangové I. Tentokrát se ocitáme opět v Bradavicích v 5. a později 6. ročníku naší hlavní hrdinky. Draco Malfoy, známý také jako zmijozelský princ, se stále pokouší získat její srdce. Jenže, co když...