POHLED SHARLOTTE:
Když jsem se ráno probudila, všimla jsem si kytice sněženek na Vikyině nočním stolku. Takže jsou spolu. Vstala jsem a upravila se, abych nevypadala jako Grangerová po ránu. Vyšla jsem potichu s pokoje i se svými věcmi a zamířila rovnou do Velké síně na snídani.
***
Protože už bylo po vyučování, měla jsem namířeno do knihovny, abych našla nějaký silný jed do té Křiklanovi medoviny.
,,Dobrý den madam Pinceová." pozdravila jsem s falešným úsměvem.
,,Dobrý den Viktorio, jak pak se dneska máte?"
,,Naprosto skvěle. Mohla bych si vypůjčit jednu knihu o jedech ze sekce knihovny s omezeným přístupem?"
,,Ale Viktorio, moc dobře víš, že bez povolení nikomu žádnou knihu půjčit nesmím." zamračila se.
,,Omlouvám se, jsem to, ale nezdvořák. Tady." podala jsem jí lístek, který jsem si obstarala. ,,Je podepsaný profesorem Snapem." usmála jsem se. Její obličej se stáhl do prapodivné grimasy, protože, očividně, neměla bývalého profesora lektvarů příliš v lásce. Začala kontrolovat zda je podpis opravdu pravý a po chvíli svůj obličej opět zvedla ke mně.
,,Dobře, zvládla by jste si pro tu knihu dojít sama? Ti příšerní páťáci mi tady zase udělali nepořádek." začala naříkat. ,,Co je tak těžkého, na tom vrátit knihu na její původní místo?!" běsnila už, ale já jí nevěnovala pozornost a zmizela ke dveřím do knihovny s omezeným přístupem. Pomocí hůlky jsem rozvrzané dveře jednoduše otevřela a začala hledat potřebnou knihu o jedech. Procházela jsem mezi regály a pročítala nadpisy knih, dokud jsem nenašla knihu o těch nejsmrtelnějších jedech.
,,Konečně." zašeptala jsem si a knihu si vzala. Vyšla jsem z místnosti s omezeným přístupem a zarazila se, když přede mnou stála stará McGonagallová.
,,Co jste tam dělala, slečno Blacková?" zeptala se svým typickým přísným hlasem.
,,Hledala jsem jednu knihu, paní profesorko." odpověděla jsem nevině.
,,Opravdu a kdo vám podepsal povolenku?"
,,Profesor Snape, chtěla jsem si najít něco dalšího z lektvarů, protože mám více méně všechny ostatní knihy tady na toto téma, již přečtené."
ČTEŠ
Azkabanská princezna aneb Sharlotta Lestrangová II.
Подростковая литератураPokračování Azkabanské princezny aneb Sharlotty Lestrangové I. Tentokrát se ocitáme opět v Bradavicích v 5. a později 6. ročníku naší hlavní hrdinky. Draco Malfoy, známý také jako zmijozelský princ, se stále pokouší získat její srdce. Jenže, co když...