Leží na ošetřovně.

140 11 0
                                    

Uběhla opět nějaké doba, ale Dracovo chování se nezměnilo. Celkově byl zvláštní, mlčenlivý, a dokonce očividně, neměl ani energii hádat se s Grangerovou, Weasleym nebo Potterem, což bylo zvláštní. Chodil jako tělo bezduše, a když se ho někdo zeptal jestli se něco neděje, pouze nad tím mávl rukou, nebo se nevyjádřil vůbec. Nebyla jsem jediná koho jeho chování až trápilo. Šlo vidět, že i Grangerové to přijde až divné, že ji poslední dobou nijak neurazil ani nic podobného.


***


Bylo po vyučování a já jsem se s Viky a Lenko procházela po chodbách hradu a povídali si o všem možném i nemožném.


,,Takže, jak jsi dopadla u testu z OPČM?" nadhodila nové téma Viky.


,,Co myslíš?" zeptala jsem se ironicky.


,,Máš trolla!" vykřikla Lenka a já jen protočila oči v sloup.


,,Jistě, že nemám trolla. Celý test mám bez jediné chyby, nebyl zas až tak těžký." vyvrátila jsem její omyl.


,,Ty máš štěstí to já měla půlku testu špatně." posmutněla Lenka.


,,Buď v klidu já na tom taky nejsem nejlépe, protože mě Snape namá zrovna v lásce." ušklíbla se Viky.


,,No a co ten úkol do kouzelných formulí?" změnila zase téma Lenka.


,,Hotový, jako vždy." zakřenila jsem se nad zamračeným výrazem své blonďaté kamarádky.


,,Já mám zhruba půlku a už teď nevím, co dál." prohlásila naštvaně blonďatá orlice. ,,Blbej Kratiknot." postěžovala si.


,,Já s ní ještě ani nezačala. Je těžké?" vložila se do naší konverzace taky Viky.


,,Pro mě byla jednoduchá." ušklíbla jsem se na své kamarádky.


,,Pro tebe...." zamumlala si pod nosem Lenka stále uraženě.


,,A co ten test z dějin čar a-" nestihla doříct větu, protože byla přerušena někým, kdo vykřikl pro nás neznámé kouzlo, tedy pro ty dvě neznámé kouzlo já ho znala až moc dobře.


,,Sectumsempra!" ozvalo se z chlapecké umývárny a všechny jsme na okamžik zmrzly na místě - holky, protože tu kletbu neznaly a já, protože jsem poznala hlas, kdo kouzlo vyslovil, či vykřikl. Potter. V tranzu nás vytrhl něčí křik.

Azkabanská princezna aneb Sharlotta Lestrangová II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat