Skončil školní rok, ale před Sharlotte byla ještě jedna velké událost, jenž se měla stát právě dnes. Musela společně se svou matkou, Luciusem a dalšími smrtijedy na ministerstvo do sekce odboru záhad pro Potterovu věštbu. Je to důležitá mise, kterou vložil do rukou Luciuse Malfoye, takového ubožáka. Bylo ji jasné, že to skončí špatně a měla i pravdu, ale k tomu se dostaneme.
POHLED SHARLOTTE:
Už půl hodinu čekají schovaní mezi regály s věštbami na odboru záhad a pořád nic. Potter se ještě neukázal, že by Pána Zla prokoukl? I když nechci tvrdit, že udělal chybu, nejspíše ji ale opravdu udělal. Najednou uslyším hlasy, jenž vychází z nějakého regálu opodál. Zaposlouchala jsem se a poznala v nich Lenčin hlas, který mě zprvu zarazil, ale potom jsem uslyšela i Weasleyovou, Grangerovou, Longbottoma a Weasleyho, a jak všichni víme, kde je tahle sebranka je i Potter a nemýlila jsem se. Potter si to kráčel s nimi mezi obrovskými zástupy regálů s věštbami. Lucius na nás kývl a my se postavili před Pottera a jeho bandu, oděni v černých kápích a obličeje zakryté maskami. Pak Lucius promluvil směrem k tomu zjizvenci, jenž držel svou věštbu, svůj osud, ve svých rukách.
,,Dej mi tu věštbu a my nikomu z vás neublížíme." Potter se na něho podíval jako na blázna a pak se jeho pohled stočil ke křišťálové kouli v jeho rukách. Ten jenom vykřikl jednoduché ne a všichni se dali na útěk.
,,To se ti povedlo Luciusi, rozený vyjednavač." řekla jsem mu sarkasticky.
,,Nech si toho a jdi je radši chytit."
,,Nejsem pes, na kterého budeš pískat a podle toho ti bude skákat!" okřikla ho, ale za Potterem se opravdu vydala. Proplouvala jsem jako mrak černého dýmu kolem různých regálů a snažila se je najít, kolem mě létaly všemožné kletby a zasahovaly ostatní smrtijedy. Většinou to bylo kouzlo Mdloby na tebe, kterému jsem se excelentně vyhýbala. Pak za sebou, ale začali shazovat regály a já se k nim už nedokázala dostat, utekli do vedlejší místnosti.
,,Vy jste všichni vážně nemožní." oznámkoval nás Lucius.
,,Hlavně, že ty tu věštbu držíš v ruce, že?!" vyštěkla jsem na něj, protože mě neskutečně iritoval.
,,Měla by ses zklidnit Lestrangová!"
,,Jsem výše postavená než-li ty, takže být tebou zklidním hormon! Dokážeš jenom rozkazovat! Jako každý Malfoy!" odfrknu si, protože je mu Draco hodně v tomhle směru podobný.
,,Mlč! Nebo-"
ČTEŠ
Azkabanská princezna aneb Sharlotta Lestrangová II.
Novela JuvenilPokračování Azkabanské princezny aneb Sharlotty Lestrangové I. Tentokrát se ocitáme opět v Bradavicích v 5. a později 6. ročníku naší hlavní hrdinky. Draco Malfoy, známý také jako zmijozelský princ, se stále pokouší získat její srdce. Jenže, co když...