Nemusela jsem čekat nijak dlouho, protože Draco přišel jen o pět minut později, než-li já. Nic neřekl, což mě lehce zarazilo, protože on má vždy, co říct. Vytáhl si hůlku a začal si mumlat různé kouzla. Ani já jsem nebyla pozadu a zapojila skoro okamžitě.
***
S Dracem jsme museli vymyslet nějaký fantastický plán, protože on se chtěl vyhnout tomu, zabít Brumbála jednoduchou kletbou Avada Kedavra. Nakonec jsme jeden vymysleli. Já sehnala prokletý náhrdelník, s jehož pomocí měl Brumbál umřít nebolestnou smrtí. Ten jsme schovali ke Třem košťatům, kde ho nikdo nenajde a když dnes do Prasinek půjdeme, můžeme ho jednoduše někomu předat, ovládnout ho kletbou Imperius a donutit ji, aby to tomu pošukovi donesl on či ona.
***
Jakmile jsem s Lenkou došla do medového ráje, objevila se před námi známá partička - Grangerová, Weasley a Potter.
,,Ale, ale náš vyvolený Harry Potter." zavtipkovala jsem. Ten se jenom zamračil a chtěl jít dál, kdybych k tomu zase neměla nějaký ten komentář, nezastavil by se. ,,Copak? Bojíš se Voldemorta?" zazubila jsem se.
,,Nikdo z nás se nebojí." vložila se do toho Grangerová.
,,Nezměnila si se. Pořád stejná šprtka a mudlovská šmejdka." okomentovala jsem její narážku a nezapomněla to zakončit s úšklebkem.
,,Za to z tebe se stal druhý Malfoy." plivla na mě ta zrzavá hlava. Nezapomněl si dát taky záležet na vyslovení slov tebe a Malfoy, tím nejodpornějším způsobem, jaký nejspíše uměl.
,,Au, to zabolelo." pronesla jsem sarkasticky a musela se zůstat usmívat. Už žádná hodná Viktoria Blacková. Stejně je to můj poslední ročník. ,,Važ svých slov, Weasley." řekla jsem naprosto vážně.
,,Na rozdíl od tebe mám otce, co pracuje na ministerstvu." vyštěkl už lehce podrážděně.
,,Právě z toho důvodu." usmála jsem se sladce a zachovávala klid.
,,Pojď Rone, jdeme." přemlouvala ho Grangerka.
,,Máš pravdu, je zbytečné se zdržovat s někým takovým." otočil se a chtěl odejít a nejspíše by i odešel, kdybych nestihla říci svůj názor na celou věc.
,,Jen běž pejsku. Haf, haf." ušklíbla jsem se, zatím co Lenka zadržovala výbuch smíchu. Wízlánek se jenom prudce otočil a vytasil hůlku. ,,Se mnou bojovat je sebevražda Weasley."
ČTEŠ
Azkabanská princezna aneb Sharlotta Lestrangová II.
Teen FictionPokračování Azkabanské princezny aneb Sharlotty Lestrangové I. Tentokrát se ocitáme opět v Bradavicích v 5. a později 6. ročníku naší hlavní hrdinky. Draco Malfoy, známý také jako zmijozelský princ, se stále pokouší získat její srdce. Jenže, co když...