Bude mi ctí ji znepříjemnit pobyt v Bradavicích

196 19 2
                                    

,,Fénix." řekla jsem obrazu a vstoupila do společenské místnosti. Moc dlouho jsem se tam, ale nezdržela, protože jsem mířila přímo nahoru do svého pokoje si číst.


***


,,Ahoj, hledal tě Fred Weasley." oznámila mi Viky nezáživně. ,,Nebo alespoň myslím, že se nějak tak jmenoval."


,,No a?" odvětila jsem ji stejnou mincí.


,,Vypadal, jako kdyby si s tebou potřeboval o něčem promluvit."


,,Nemám čas, přemýšlím. Hele, kdy je ten nábor do famfrpálového týmu?"


,,Příští týden. Ty tam chceš vážně jít?"


,,Ne, jenom se ptám, abych věděla, který den budou hezcí kluci k mání." odpověděla jsem ironicky. ,,Jasně, že jdu na nábor."


,,Tak to tento rok nemá žádná jiná kolej šanci." řekla mírně natěšeně.


,,No jistě jsem profík, ale nezapomeň mám mnohem větší starosti než jenom famfrpál." mezi námi bylo chvíli dusno, jenž jsem, ale já rychle odstranila. ,,Nechceš se pobavit?" nabídla jsem jí.


,,Jak?" zeptala se a z jejích očích šlo vyčíst, že ji to zajímá. Ujistila jsem se, že tu nikdo kromě nás není a nebude nás poslouchat a spustila jsem.


,,Víš, jak Cho hledá ten svůj náhrdelník?" jenom přikývla a napjatě naznačila až pokračuji. ,,No, tak já jsem jí ho minulý rok očarovala a schovala."


,,Očarovala?"


,,Jop, když si ten náhrdelník někdo nasadí vyryje se mu na krk slovo, které budu chtít."


,,Ty to na ni chceš použít?"


,,Na ni? Ztráta času. Na tu hnusnou růžovou ministerskou mrchu a taky vím, co bych tam té žábě vyryla."


,,Co?"


,,Buď nemám vykládat lži, jak tu furt všem kecá a nebo Filchova holka." oznámila jsem jí hrdě.


Azkabanská princezna aneb Sharlotta Lestrangová II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat