,,Zítra k nám přijde Radim, Lenka a Blaise, taky tu budou přespávat do 31. srpna jako ty."
,,Jako fakt?! Tak to, abychom vymyslely, co budeme dělat." a tak se i stalo celé odpoledne jsme vymýšlely nějaký skvělý bojový plán. Na každičký den jsme měli připravené něco jiného, protože jsme zde měli strávit tady pět dní.
***
Druhý den se ozvala dunivá rána a my pochopily, že některý z hostů, nebo-li našich přátel, právě dorazil. Seběhly jsme schody dolů ke krbu a hledaly toho vetřelce, avšak nikde nikdo.
,,Je zajímavé, jak jsou šílené blonďaté dívky z Havraspáru lehce přehlíženy jako například testrálové." ozval se hlas za námi a já i Viky jsme málem dostaly infarkt.
,,U Salazara Lenko! Tohle nám už nedělej." okřikla jsem ji a po mých velice smysluplných dvou větách jsme se daly všechny do tichého smíchu. Poté jsme se přivítaly a zamířily zpět do pokoje.
,,Takže, jaké bylo léto Lenko?" začala s konverzací Viky.
,,Téměř úžasné, nemáte ani ponětí kolik zvláštních tvorů jsem potkala, ale to není to nejdůležitější, podstatnější je to, že jsem velkou část prázdnin pomáhala otci s psaním našeho časopisu Jinotaj. Doporučuji ho přečíst, protože v úplně novém vydaní se mluví o smrtijedech a Lordu Voldemortovi." dokončila svůj krátky monolog Lenka a vytáhla, již zmiňovaný, časopis. Okamžitě jsem jí ho vytrhla z ruky a začala číst nahlas na straně 7.
,,Poté, co banda tří smrtijedů zaútočila na Azkaban a pomohla velice nebezpečným vězňům na svobodu, bych řekl, že již není pochyb o tom, že Ten-jehož-jméno-se-nesmí-vyslovit se vrátil. Redakce známého Denního věštce a ministr kouzel však tvrdí opak. Podle jejich směšné historky pomohl nebezpečným trestancům na svobodu Sirius Black, kterému se jako jedinému povedlo uniknout z tohoto obrovského vězení, což je ten největší blábol, co za posledních 16 let kouzelnický svět slyšel. Pro ty inteligentnější jako první z Azkabanu unikla jistá Sharlotta Lestrangová, dcera Bellatrix Lestrengové a Rodolfuse Lestrange a za druhé Sirius Orion Black by pochopitelně nepomáhal lidem, které nenávidí už od narození. Podle výslechu jednoho z vězňů, jenž si všimli útočníkova obličeje, se jednalo o Rodolfuse Lestrange, jeho dceru a ještě jednu posilu ze stran Pána Zla. Všechny tímto článkem chci upozornit, aby nebrali jen tak nějaká upozornění na lehkou váhu. S přáním krásných a bezpečných dnů Xenofilius Láskorád z Jinotaje." dočetla jsem poslední slovo na toto téma a musela se začít smát. Na rozdíl ode mě Vioky ztuhla v pohybu, šel vidět její strach, všechny ty obavy, které ohledně smrtijedství měla. ,, Nepochopila jsem Lottin důvod k smíchu jenom já?" nikdo neodpověděl a místností se rozhostilo nepříjemné ticho, z kterého nás naštěstí osvobodilo, ani ne tak tiché, prásk, jenž bylo nejspíše z obývacího pokoje. Všechny jsme se na sebe podívaly a dřív než by kdokoli stihl říci famrfpál, jsme letěly už dolů.
ČTEŠ
Azkabanská princezna aneb Sharlotta Lestrangová II.
Roman pour AdolescentsPokračování Azkabanské princezny aneb Sharlotty Lestrangové I. Tentokrát se ocitáme opět v Bradavicích v 5. a později 6. ročníku naší hlavní hrdinky. Draco Malfoy, známý také jako zmijozelský princ, se stále pokouší získat její srdce. Jenže, co když...