🍀30🍀

4K 157 1
                                    

Hogy micsoda, én nem vagyok senki kedvese, sem barátnője, én csak egy alkalmazott vagyok. A szerződésemben is ez állt. A legapróbb részletig elolvastam és sehol sem állt semmi ilyes fajta kapcsolati dolog. Rossel, pedig az előbb éppen azt nyilatkozta, hogy én lennék az óriás kedvese. Teljesen tisztán értettem, szóval még csak azt sem lehet mondani, hogy hallucináltam vagy beképzeltem magamnak. Nevetséges. Van neki elég sok kedvese, akkor minek is kellenék én neki. És ha már ennél tartunk, ha ő lenne az utolsó férfi a világon sem szűrném össze vele a levett.
Akkor még is minek állította azt, hogy én lennék a kedvese?

- Van esetleg valami probléma? – Rossel, előttem állva fürkészett.

- Van, elég nagy probléma. – akadtam ki.


- Kíváncsian várom, hogy el mond, még is mi az. – tette össze a kezeit.

- Minek hazudta azt oda kint, hogy én vagyok a nagyfiú kedvese? –

- Sejtettem, hogy ezen fogsz ki akadni. – sóhajtott. – mindenki úgy látta a legjobbnak, ha ezt mondjuk. Számítottunk már erre a kérdésre, mivel új vagy ebben a csoportba. – csak pislogni tudtam.

-Nézd, hiába mondtuk volna az igazságot, ahogy Tristan rád néz, úgy is ezt szűrték volna le. –

- És én erről miért nem tudtam előbb? – nyűszögtem, körbe lesve magunk körül.

- Sok mindenről nem tudsz még ezen kívül, persze mind a ti érdeketeket szolgálja. Jobban is jársz, ha nem érdeklődsz vagy kíváncsiskodsz. Ez egy olyan műfaj, ami sok ellenséggel járhat. – figyelmeztet, majd a közeli illemhelyiségbe rángat.

Oda bent erős parfüm szag csapja meg az orrom, amitől könnybe lábad a szemem is. Valaki ezek szerint nem ismeri a fürdést. Két nő lép elő a mosdóból, egymásra mosolyogva a tükör elé tipegnek. A hajuk éjfekete, mind kettejük rúzsa egy kicsit elkenődött és a ruhájuk is szanaszét áll. Rossel és én az bejárati ajtó előtt várakozunk, amíg ők össze szedik magukat és kimennek.

- Tristan illegális műfajban dolgozik a rendőrség folyamatosan utána nyomozgat, már csak azért is, mert régen, amikor még semmi nem állt a feje tetejére, ő tengerészgyalogos volt. Hivatásos. Aztán, amikor leszerelt, bokszolni kezdett. Egyik nap össze tűzésbe keveredett és kiejtették. Innentől pedig jött az illegális rész. Sokszor akadnak gondok. Azzal, hogy azt hazudtuk, hogy te a kedvese vagy, nem fognak semmi rosszat össze keverni rólad. Nem fognak téged is valami illegális dologba belevinni, érted? – teljes sötétség volt a fejembe. Nem tudtam értelmes mondatott kinyögni, csak álltam egy helyben, mint egy madár ijesztő, tátott szájjal.

Hozzám tartozól, kölyök! Where stories live. Discover now