💚43💚

3.9K 177 4
                                    

Én mondtam,hogy hamarosan hozom :) képes volt pont akkor rám jönni egy k**va jó ötlet,mikor hajnali két óra van és igazából neked még aludnod kéne,mert reggel 6:20-kor kelsz := áhhj,végem,de azért itt van,csak is miattatok❤🥳

""""""

Az egészből igazából az maradt meg,hogy elöszőr zavarodottan elfordult és meg ragadta az ajtó kilincset,majd vissza fordult és a szemembe nézve hangosan meg jegyezte,ami nem mondom,szinte azonnal beindított,hogy ha ő egy igazán jó fiú lenne akkor most szépen ki menne. De persze ő egyáltalán nem sorolható oda,sőt még jóvval annak a bizonyos határnak a küszöbét sem éri el. Szóval igen,szépen kifejezve,egymásnak estünk. Elöszőr csak csók csaták voltak,egymást próbáltuk minnél jobban felhúzni,ami elnézve Tristan fekete boxerét sikerült is,de aztán valamilyen különös okknál fogva,mikor már azt hittem,hogy na most meg történik,végre meg kapom,amire annyira vágyom,abba hagyta. Ott állt előttem,felgyorsult szíve,jó hogy nem átszakadt a mellkasán,annyira gyorsan és erősen dobogót.

-Van valami baj?- szólaltam meg,mikor végre újra teljesen magamnál voltam. Elnézve a nagyfiút,neki ez még egy kis időbe bele telt. De hogy valakinek,hogy férhet el egy ekkora szerszám abban a falatnyi kis gatyában,mai napig nem értem. Tudom ez már túl sok,de akkor is,könyörgöm valaki lőjjön fejbe,mert folyton a tekintett a "kis" barátjára esik vissza.

-Nem szedsz fogamzásgátlót,ugye?- kérdezte idegesen,közben meg támaszkodott a csempén és az alattunk lévő zuhany tálcára véste a tekintetét.

-Nem,elég régen elfelejtettem már.- valotam be őszintén,mire egy hatalmas sóhaj szakadt fel belőle és a cimbora is oda lent,elkezdett lankadni.

-Beszélnem kell Rosellel. Íratok fel neked az orvossal akihez ő jár,de azt be kell tartanod. Komolyan mondom. Ha te is ezt akarod,csak is ezzel a feltételel megyek bele. Szeretem a kis kölyköket,de kurvára nem vagyok apa figura. - vallotta be ő is őszintén ugyan akkor zavartan. Ez is,mint az utóbbi időben szinte minden vele kapcsolatban fura volt,de ebben a percben másra sem tudtam gondolni,mint hogy teljesen meztelen vagyok és hogy a nagyfiú közvetlen előttem áll. Értem én,hogy amikor az ember lefekszik valakivel,akor általában vagy is legtöbbször meztelen,de én mindig is zavarban voltam,mivel volt egy két olyan dolog a testemmel kapcsolatban,amit nem szeretem. 

-Öm,oké szóval...- még csak be fejezni sem tudtam,mert az ajtó egy hangos katanásal,majd ahogy az aranyozott kilincs a csempéhez ért újabb hangos puffanás hang zárta az a részt,mikor újabb emberrel bővült a fürdős buli. Csak éppen Nikki döbbent tekintette nem rajtam vándorolt végig,hanem a nagyfiún,aki amilyen hirtelen csak lehetet eltakart a hatalmas testével,így meg akadályozva,hogy bárki is meg lásson.
Nem mondom ez a része nagyon is tetszett. 

Hozzám tartozól, kölyök! Where stories live. Discover now