- Mikor adod vissza neki a pulóverét?
- Milyen pulóvert? És kinek? - kérdeztem idegesen.
- Maisie, tegnap óta olyan furcsa vagy. Mi történt az állatkertben? - kérdezte aggódva. - Sage csinált valamit?
- Ugyan anya! Csak izgulok a ruhapróba miatt! Te nem izgultál a tiéden? - próbáltam meg elterelni a témát. Nem szerettem volna az előző napra még csak gondolni sem azok után, ami történt.
- Oh igen, a ruhapróba! Annak idején bolondultam azért, hogy milyen legyen az esküvői ruhám. - álmodozott. - A pulcsit attól függetlenül feltétlenül vissza kell majd tulajdonítanod Sage - nek!
- Igen anya. - forgattam meg szemeimet. - De mondtam már, hogy csak azért volt rajtam, mert hideg volt és fáztam, ő pedig oda adta a pulóverét, hogy ne fagyjak meg.
- Oops, I did it again. I played with your heart, got lost in the game. Oh baby, baby. Oops, you think I'm in love. That I'm sent from above. I'm not that innocent. - libbent be édesapám a konyhába a Britney Spears dalt énekelve. A klipben levő ruhához hasonló, piros latexruhát viselt és éppen egy doboz tejet vett elő a hűtőből, miközben a fenekét is rázta hozzá, annyira bele élte magát a szerepbe.
Anyával csak tágra nyílt szemekkel néztünk rá, majd mikor kivette az evőeszköztartóból a kanalat, megpördült maga körül egy száznyolcvan fokos fordulatot téve és észre véve minket olyan fejet vágott, mint akit éppen most értek rajta valami csínytevésen. Először csak össze néztünk szüleimmel, azután pedig nagy nevetésben törtem ki. Nem sokkal később pedig édesanyám is csatlakozott hozzám.
- Azt hittem ti már el mentetek a ruha szalonba. Most meg mi olyan vicces? Szerintem egészen jól áll nekem ez a ruha. - forgolódott maga körül és a ruháját nézegette. - És tudjátok milyen nehéz volt beszerezni? Elment vele a fél februárom! A szállítási díjról pedig akkor már ne is beszéljünk!
- Mi ez a hacuka apa? - próbáltam meg kontrollálni nevetésemet, de nem jártam sok sikerrel.
- Ez kérlek szépen a farsangi jelmezem. Az iskolátok felhívott, hogy idén vissza hívnak pár régi diákot a farsangi bulira fellépni és úgy döntöttünk a fiúkkal, hogy be vállaljuk Britney Spears egyik dalát.
- Micsoda? Az én sulimba? Apa ugye tudod, hogy az idei téma a Filmek és mesehősök lesznek? Abba pedig Britney Spears nem tartozik bele.
- Ó a fenébe! Nekem erről nem szóltak. Pedig annyit készültünk rá, de azért is elő fogjuk adni! Képzeljétek el négyen vagyunk a bandában. Én, Sage apja Jason, Donna apja Ton, meg valami Sergei édesapja Gerard, akinek a fia elvileg osztálytársad vagy az évfolyamtársad. Nem emlékszem rá melyik, de nem is ez a lényeg. Nagyon izgulok már, kár hogy nem láthatod Maisie! Pedig még külön szint is rendeltünk. Nekem van ez a piros, Jason kéket vett, Gerard zöldet, Ton pedig citromsárgát. Még parókákat is be szereztünk! - csak kétszeresére nyílt szemekkel néztem rá. Ez felért egy viccel!
- Ami azt illeti, ott leszek. Vagyis... igazából Sage hívott, mert ingyenes lesz, de azt mondta beszél majd veletek is erről. - húztam el a számat előre félve a reakciójuktól.
- Ohohó, dúl a love mi? - húzogatta apa sejtelmesen a szemöldökét. - Majd együtt fogjátok énekelni a végén, hogy Love me love me. Say that you love me. Fool me fool me. Go on and fool me. Love me love me. Pretend that you love me. Leave me leave me. Just say that you need me.
- Melvin, attól még, hogy ilyen ruha van rajtad, nem lesz jobb az énekhangod. - korholta le egyből anya.
- Csak féltékeny vagy rám, mert téged nem hívtak vissza az iskola. - próbált meg vissza vágni.
YOU ARE READING
Utálat felsőfokon
Teen FictionMaisie Diamond egy gazdag család egyetlen gyermeke Pennsylvaniában csakúgy, mint Sage Butler. A fiú szüleinek van egy híres cége, így érthető honnan van a nagy bevétel. Viszont Maisie családja miért ennyire gazdag? Erre egyszerű a válasz, hiszen a l...