Hát, az eséseim után nem voltam túl jól, de leginkább ez az "önmagammávisszaváltozás" elégge lefoglalt. Semmin sem tudtam nevetni őszintén.
Nagyon vártam már a pénteket, a lányokat megkértem, hogy senkinek ne szóljanak erről. Mielőtt bele kezdtünk volna ebbe az egészbe, elmentünk Zsoltiékhoz suli után. Ami ott történt.. hű.Szóval, Cortezzel, Ricsivel, Kingával és Virággal mentem. Mikor beléptünk a garázsba levettük a kabátjainkat (a többiek szétdobálták, én felakasztottam a fogasra), majd mindannyian lefoglaltuk magunkat. Én Cortezzel helyet foglaltam a kanapén, és a vállára döntöttem a fejem, úgy néztem a többiek őrültségeit. Pl. Zsolti és Dave mint két igazi legjobb barát, szívták egymás vérét (hülyeségből), Kinga és Virág azon veszekedtek, hogy melyik boltba menjünk vásárolni hat után (csak azt tudják a többiek, hogy nálam alszanak) de igazából Virág inkább a tévét bámulta és hallgatta Kingát, Andris és Robi "verekedtek", Ricsi pár fiúval akiket nem ismerek csócsózott.
-Tiszta őrültek háza - mosolyodtam el, Cortez pedig megpuszilt.
Az orromig felhúztam Cortez kapucnis pulcsiját, csak hogy mélyen be tudjam szívni az illatát, amikor is Viki lépett be a garázsba.
-Csőő - köszönt mindenkinek vigyorogva, mintha egy istennő lenne.
-Öö, bocs, de ez mit keres itt, és miért van rajtad Cortez pulcsija? Egyáltalán mér' fogjátok egymás kezét? - akadt ki teljesen. Oké. Ideje szembe nézni vele, nem igaz?Vagy nem? És inkább hagyjam magam? Hagyjam, hogy leperegjen?
Fogalmam sincs.
-De miért ez? Olyan szép az, hogy ő - szóltam csalódottan, majd rámosolyogtam. Senki sem értette mit csinálok.
-Téged nem tudlak szép szavakkal illetni - biccentett, majd "húú"-zás hallatszodott. Naná, a többi ember akit nem ismerek.
-Kár. Pedig én tudlak - vontam vállat. -Csak vicceltem. Senki sem tudna.
-Mekkora poén, te... (mindenki bizza a fantaziajara😂❤️) - csúszott ki a száján idegbetegségében. -Na jó, cső - rázta meg a fejét, majd becsapta az ajtót.
Értetlenül néztünk Virággal, aztán a semmiből nevetésbe kezdtünk, amikor is újra nyílt a garázs ajtata.
-Csak hogy tisztázzuk - forgatta meg a szemét Viki. -Rohadtul irritáló vagy, és szánalmasan öltözködsz.
-Még valami, amiről tudnom kell? - vontam vállat. Ciki.
-Pfff - fejezte ki magát értelmesen, majd fortyogva lelépett.
-Na ez - vihogtam, majd a többiek is folytatták a példám.
-Most, hogy vége a műsornak, Renáta és Virág, dolgunk van - szólt Kinga.
-Milyen dolgotok? - kérdezte Zsolti értetlenül.
-Hm, hát, elindulunk Renihez pletyizni - mosolyogott Virág, Kinga pedig felhorkantott.-Na sziasztok!
-Virág, ezerszer elmondtam, hogy ne használd ezt a szót!! - mondta idegesen, miközben már kiléptek az ajtón.
-Megyek, mielőtt Kinga visszajön értem, és levadász - szóltam Corteznek, aki elmosolyodott, majd magához húzva megcsókolt.
-Sziasztook - köszöntem el a többiektől vörös fejjel, és a lepkéimmel a gyomromban.
-Itt vagyok, mehetünk a drogériába - közöltem.
A pláza felé folyamatosan Kinga monológját hallgattuk itt-ott közbeszólva, néha pedig mi is válaszoltunk, amikor tudtunk.
-Oki, szó az első legyen a hajfesték, vagy pedig a ruhák? - kérdezte Virág izgatottan. Hm. Ez emlékeztet arra, amikor ez fordítva volt Virággal.. csak ő átváltozott, nem vissza.
-Te itt akarsz ruhákat venni? Amit harmincan összefogdosnak előtte?? - döbbent le Kinga.
-Öö. Igen. Tudod, van mosógépünk, úgy már jó lesz - vontam vállat mosolyogva. -Amúgy, szerintem a hajfesték.
-Okiii, víí, menjünk - ragadott minket karon Virág, majd a drogéria felé tartottunk.
-Virág, engedj el, tudok magamtól is menni! - dünyögött Kinga, mi pedig felnevettünk. Beléptünk a boltba, majd a hajfestékes polchoz sétáltunk.
-Jó, szóval szőke - guggoltam le a szőke festékekhez.
-Ez hasonlít a legjobban - biccentett Kinga. -Mivel sötétbarna a hajad, így hármat vegyél, plusz pár hajápólót, pakolást, illetve szőkítőport.
-Hű - szóltam, majd levettem három doboz festéket. Kinga addigra hozott szőkítőport és egy hajápólót, amit betettem a kosárba.Átmentünk egy ruhaüzletbe, ahol Virág vett magának egy halom színes karkötőt, két pulcsit, az egyik pink, a másik pedig világoszöld. Kinga unottan állt melletünk a kasszánál, amíg a pénztáros lehúzta a három sima, egyszerű púderkék és égkék (magasderekú) farmernadrágokat.
A második üzletben választottunk három inget, egy rózsaszínt, feketét, plusz fehéret. Mindegyiknek különböző stílusa volt, a rózsaszínnak volt visszafogott dekoltázsa, a feketén pici sárga virágok voltak, a fehérnek pedig buggyos ujja volt.
Egyébként ahhoz képest nagyon jó árban voltak, még maradt is pénzem.
-Na, már csak normális kardigánok kellenek - forgatta meg a szemét Kinga. -Tudod, olyanok, amiket betűrsz a nadrágodba, miközben össze van gombolva, tehát olyan, mint egy felső, nem pedig azok a kardigánok amiket a nagyanyád hordott - közölte, majd összenéztem Virággal. Felnevettem, de helyeseltem.
-Na, menjünk - ráztam meg a fejem mosolyogva.Beszereztem egy khaki zöldet, bordót, plusz egy feketét (fő a változatosság).
-Indulás haza, és.. vágjunk bele! - bólintottam, majd felfelé baktattunk a dombon, hozzánk.Kövi rész Cortez szülinapja😻
Jaa, és fogalmam sincs mikor lesz új rész, ugyanis felújítom a régi részeket, mert nagyon nem tetszenek😂🤦🏻♀️Plusz valaki valami cím, egy olyan könyvhöz ami arról szól, hogy egy lány a barátjával ragadt külföldön a karantén miatt?xdd
STAI LEGGENDO
Szjg Másképp
Teen Fiction- Reni? - kérdezte anyu idegesen, álmos hangon. Ekkor valami reflexből jött ötlet miatt mégnagyobbat belefejeltem az ajtóba, majd riadtan, ám de kifejezéstelen arccal fordultam meg. - Mióta vagy fent? - Hát erre keltem, b*zdmeg. Fejelgeted a bejár...