6. fejezet

168 4 0
                                    

Amikor egy kicsit enyhített a szorításán kiszabadítottam a kezem és ellöktem magamtól.

- Ne tagadd le, hogy élvezted. - vigyorgott önelégülten.

- Inkább örülj neki, hogy nem váglak pofon. - rivalltam rá, aztán otthagytam.

Amikor visszaértem csodálkoztam, mert Jake és Nash egymás mellett ültek és beszélgettek. Ilyenre még nem volt példa.

- Hello! - ültem le melléjük

- Adam hol van? - kérdezte hirlelen Nash, haragos arccal. Jaj ne! Ugye nem hiszi azt, hogy történt valami?

- Nem tudom. Valahol.

- Hogy-hogy nem tudod? Nem együtt voltatok?

- Sarokba szorított és letámadt. Közöltem vele, hogy örüljön, ha nem vágom pofon, aztán eljöttem. Tehát, nem, nem tudom hol van most.

- Hogy mit csinált? - akadt ki Nash.

Lenéztem a kezére, aki ökölba volt szorítva. Megfogtam. Láthatóan nyugodtabb lett.

- Nyugodj meg.

- Nyugodjak meg? Az a ... - nem hagytam, hogy befejezze a mondatát.

- Nash.

- Mi az?

- Beszélhetnénk négyszemközt? - néztem rá félve.

Bólintott. Megfogtam a kezét, és mindketten felálltunk. Olyan messze mentünk, hogy Jake biztos ne hallja, mit akarok mondani neki.

- Igen? - nézett rám kérdőn

Megint rámtört az az érzés, mint tegnap a suliban. Viszont most nem tudtam visszafogni magam.

Magamhoz húztam, és megcsókoltam. Éreztem, hogy meglepődött, de visszacsókolt. Miután elváltunk homlokát az enyémnek döntötte.

- Mostmár megnyugodtam. - mondta mosolyogva. Elnevettem magam, és egy puszit nyomtam a szájára.

- Akkor ez most azt jelenti, hogy... - kérdezte mosolyogva

- Azt hiszem - mosolyogtam vissza

- Soph, - felemelte a fejét, és a szemembe nézett. - nekem nem elég, ha azt hiszed. Én nem azt akarom, mint Adam. Ne legyél a csajom. - itt elszomorodtam, de amint folytatta újra mosolyogtam. - Sophia Bush, leszel a barátnőm? - nézett a szemembe komolyan

- Igen - válaszoltam mosolyogva.

Válaszul megcsókolt, de belemosolygott a csókba, aztán megölelt. Én is megöleltem, és a válla felett elnézve észrevettem egy csalódott Adamet a Nash mögött lévő fának támoszkodva.

Lett egy kis bűntudatom, de rögtön elmúlt, mikor Nash újra megcsókolt.

Visszaérve a ,,táborhelyünkre" Jake-et láttuk meg, ahogy idegesen a mobilját nyomkodta, ami csoda, ha működik a zuhanás után. Mellette Adam szurkolt neki. Szó szerint. Olyanokat mondott, hogy: - gyerünk! Meg tudod csinálni!

- Te meg mit csinálsz? - kérdezte nevetve Nash

- Térerőt keresek. - válaszolta ingerülten

- És találsz? - érdeklődöm kedvesen.

Nekidobja a telefonját a legközelebbi fának.

- Nem.

- Hát, úgy tűnik egy darabig még itt leszünk.

- Öcsém, még jó, hogy egy hónapra csomagoltam - örvendezett Adam.

A senki földjeWhere stories live. Discover now