A riasztó éles hangjára, és piros villodzó fényekre ébredtem, és arra, hogy Nash becsatolja az övemet.
- A gépnek kényszerleszállást kell végrehajtania, kérem csatolják be övüket!
- Én biztos nem, teljesen elnyomja a hajam! - nyávogott mögöttem Stacy.
- Vagy becsatolod vagy meghalsz. Ilyen egyszerű. - rivallt rá Adam. - Nash, becsatoltad Sophy övét, ugye? - kérdezte.
- Még az enyém előtt - válaszolta Nash.
Észrevettem Kally vörös haját 3 üléssel előttem, és végre megnyugottam, hogy itt van.Hirtelen kipillantok az ablakon, és észreveszem, hogy ég a szárny.
- Nash. Ez nekem nem kényszerleszállásnak tűnik. - szólok oda neki viszonylag nyugodtan, mire ő is kipillant az ablakon.
- Úristen! - kiált fel, és ebben a pillanatban kétté szakadt a gép, pont előttünk.
Még hallottam az emberek sikolyát, de aztán tejles sötétség.
Mikor kinyitottam a szemem a homokban feküdtem. Felültem, hogy körülnézhessek. Sehol egy ember. Ez itt biztosan nem Bali. Felálltam, és körülnéztem még jobban.
Egy fekete dobozt látok, tőlem nem messze, és a gép néhány alkatrészét szétszórtan.
Halk morajt hallottam magam mögül. Megfordultam. Jake volt az. Azonnal elkezdtem futni felé.
Közel érve hozzá megöleltem.
- Kally? Mondd, hogy túlélte! - néztem rá reménykedve, de sajnálkozó pillantást vetett rám.
- Őt, őt nem találtuk meg.
- Találtuk? Kivel? Ki van még itt? - kérdeztem, és magamban reméltem, hogy Nash az.
- Hát...- nem tudta befejezni a mondatát, mert valaki a nevét kiabálta, mire arra kaptuk a fejünket. Igen. Nash volt. Megint futni kezdtem, ahogy ő is, mikor megláttuk egymást.
Felkapott és megpörgetett a levegőben, majd letett és átölelt. Én is öleltem őt.
- Mikor lettetek ti ilyen jóban? - kérdezte Jake mögülem.
Nem foglalkozva vele, megpusziltam Nash arcát, és még szorosabban öleltem.
- Ma reggel már egészen jóban voltak. - mondta Adam mögülem. Megforgattam a szemem. Nash-sel elengedtük egymást, de még egy puszit nyomtam az arcára.
- Miért Adam? Akkor már miért nem Kally?
- Tessék? - nézett rám sértődötten.
- Kally nem élte túl - motyogta Jake.
- Igen. Ő nem. - Adamre néztem, aztán elindultam. Nem tudom merre.
- Hé! - fogta meg a karom Nash. - Sajnálom. Kallyt.
- Nem kell sajnálkoznod.
- Soph, téged ki tudtalak megnteni a vízből. Viszont Kallyt nem találtam.
- Nem baj. Nem a te hibád. A sors akarata. Ahogy a pilóta mondaná. - néztem rá mire
mindketten elnevettük magunkat.- Igen. Szerinted ő túlélte?
- Nem tudom. De nagyon magabiztos volt.
- Igen. - nevetett.
- Vannak még túlélők?
- Eddig csak téged, és Adamet találtunk meg.
- Stacy?
- Ő, ő nem. Nem. Nem volt hajlandó bekötni az övét.
ESTÁS LEYENDO
A senki földje
Novela JuvenilSophia Bush és osztálya, megnyernek egy pályázatot, ezzel utazást nyerve a Bali szigetre... Viszont amikor a gépen az egyik hajtómű felrobban és az lezuhan, egy egészen más szigetre kerülnek. Egy szigetre, ami egyedül van az óceán közepén, és a láth...