2. fejezet

195 8 1
                                    

- Ő pedig Nash Graham! - mondta Mrs. White, mire mindenki tapsolni, vagy sikoltozni kezdett. Én a padba vertem a fejem, és átkozódtam.

Miért utál engem az élet!?

- Hát, persze! Ki más lenne? - méltatlankodott Kally is.

- Most pedig, Nash, mondj pár érdekességet magadról. - szólt neki az osztályfőnök.

- Hát, szerintem mindenki ismer, aki nem, az pedig nem tudom melyik barlangban bujkált egészen idáig.

- Öntelt majom. - suttogtuk egyszerre barátnőmmel.

Hátrafordultam, hogy Kallyre nézhessek, mert nem egymás mellett ülünk. Megforgatta a szemét, ahogy én is, így egymásnak kifejezve a nemtetszésünket.

Előttem Jake ült, úgyhogy megkocogtattam a vállát, mire hátrafrdult.

- Te tudtál róla? - kérdeztem. Ha valaki, ő biztos tudta, mivel bele tartozik Nash "barátai" közé. Nashel nem barátok, de Adammel igen, aki viszont nagyon jóban van Nash-sel.

- Neem. - húzta el az e betűt. Tehát igen.

- Kösz, hogy szóltál. Igazán jó barát vagy. - visszaültem a helyemre, mivel kicsit előre hajoltam.

- Figy...- nem tudta befejezni a mondatát, mivel Mrs. White ránk kiabált.

- Ne beszélgessetek. És Sophia, ha ennyire érdeklődsz Mr. Graham után, melléd ül. - mondta szigorúan. A szemét!

Nashre néztem, aki láthatóan élvezte a helyzetet, mivel csak vigyorgott. Ez most komoly!?

- Rendben. Most, hogy elment az óra fele, ismertetném a kötelező felszereléseket kirándulásra. - mindenki ujjongott, én viszont csak fájdalmas arccal pillantottam barátnőmre.

Nash leült mellém, majd mosolyogva felém fordult.

- Nem. - közöltem vele egyszerűen majd a tanár felé fordultam.

- Az ülésrend már megvan. Kiteszem az üzenőfalra, viszont csak szünetben nézhetitek meg.

Mindenki megfogta a pad szélét, és startra készen nézte, ahogy a tanárnő kitűzi a papírt, majd mindenki egy emberként rohant a papírhoz. Nasht is beleértve. Én a helyemen maradtam.

Stacy duzzogva vonult vissza a helyére, így mindenki számára magától értetődővé tette, hogy nem ő került Nash mellé.

Őszintén örültem neki, hogy nem kell a repülőút közben ingyen pornót nézni. Amikor mindenki elment a papírtól, én is elindultam megnézni, melyik szerencsétlen vállán fogok aludni egész úton, viszont félúton Nash elkapta a karomat.

- Felesleges lesz megnézned Hercegnő. Mellettem ülsz. - vigyorgott önelégülten.

Megforgattam a szemem a megszólításon

- Azt azért megnézem, ki ül a másik oldalamon.

- Senki. Ablaknál ülsz. És mellettem. - nem akartam elhinni.

Belenéztem a gyémánt kék szemébe, és láttam, hogy nem viccel.

Idegesen mégis odamentem a papírhoz hogy meggyőződjek, tényleg igazat mondott az a barom, vagy csak túl jól hazudik. Amikor odaléptem a papírhoz, nem sok tartotta, hogy el ne sírjam magam.

261- es ülés az enyém, mellettem Nash, Nash mellett senki.

Mögöttem Stacy, Stacy mellett Adam, és Adam mellett Jake. Legalább valaki, akivel jóban vagyok.

A senki földjeWhere stories live. Discover now