Szybko się otrzasnelam i wstałam z ziemi. Weszłam do szkoły. Zaczęłam szukać sekretariatu. Gdy już go znalazłam weszłam do środka ale nikogo nie było. Spotkałam wysokiego chłopaka w okularach wyglądał mi na mądrego więc zapytałam go czy nie wie gdzie znajduje się klasa 1-A .
Powiedział że nazywa się Tenya Lida. I jest przewodniczącym tej klasy.
~Miło mi Cię poznać ja nazywam się Akira Nakamura.
-Mi również , z miłą chęcią zaprowadze Cię pod sale.
Jak powiedział tak zrobił.
Niedługo później znaleźliśmy się pod salą. Weszliśmy do sali .Gdy zadzwonił dzwonek nauczyciel pojawił się nagle z nikąd. Nie zdziwiło to nikogo poza mną.
-Witajcie dzieciaki- dzisiaj dołączy do naszej klasy nowa uczennica.
Przedstaw się reszcie A ja się zdrzemnę. -powiedział i zawinął się w kokon -.-
~No więc co by tu wielę mówić mam na imię Akira i lubię mochi XD
Usiadłam na 1 wolnym miejscu.
Rozejrzałam się po klasie.
~O NIE ! TYLKO NIE ON!
Pov:Bakugou
KURWA!!!
TYLKO NIE TA IDIOTKA. MIAŁEM NADZIEJĘ ŻE JEJ WIECEJ NIE ZOBACZĘ. JAK JĄ WIDZĘ TO MNIE KREW ZALEWA.
pov:Akira
Odwróciłam głowę w drógą stronę. Zobaczyłam grupkę dziewczyn stojących na demną.
-Cześć jestem Momo.-odezwała się pierwsza.
-Uraraka
-Tsuyu
-Jiro
-Mina
Odezwały się wszystkie po kolei.
Miło mi was poznać mam nadzieję że znajdę wśród was jakieś przyjaciółki.
- No jasne -odezwały się churem.
-Jaką masz moc ?-zapytała Tsuyu.
~Ogień i Woda-odpowiedzialam rozesmiana.
- NIE SAMOWITE ! TO HYBRYDA JAK TODOROKI !-wykrzyknela Mina.
*PO SKOŃCZONYCH LEKCJACH*-Ej zaczekaj !- wykrzyknęła zdyszana Momo.
~Hmm?
-pokaże Ci twój pokój jeśli chcesz.
~No jasne że chce !/////
268 słów mam nadzieję że ktoś to wogole czyta // jeszcze się rozkręce spokojnie hah.
CZYTASZ
~Tylko moja~ Bakugou X Oc
Teen Fiction*HOT SCENKI I TROCHE PRZEKLEŃSTW * [Rozdział X i XXXXIV jest 18+ więc na własną odpowiedzialność czytasz !] (Takie naprawdę ostre sceny zaczynają się od rozdziału 4 ) duzo ciekawych zdarzeń więc spróbuj dotrwać Jeśli chcesz wiedzieć więcej zaprasz...