rozdział XV

4.4K 193 35
                                    

Pov:Akira
To wszystko jego wina. Teraz dosłownie każdy z klasy wie jakie mam na sobie majtki. Racja... po chwili opanował sytuację, ale to nie zmienia tego, że z pamięci im tego nie wymaże. Jak on to powiedział tak samo wyglądałam w dole od stroju kąpielowego, jednak dla mnie bielizna a strój kąpielowy to dwie różne rzeczy.
Nagle w głośnikach usłyszeliśmy głos Pana dyrektora.
,,W związku z incydentem, który miał miejsce kilka dni temu , osoby które były sprawcami zaistniałej sytuacji zostaną ukarane. Jeśli samo wolnie się zgłoszą kara będzie łagodniejsza ." (Chodziło o robienie nie stosownych rzeczy w akademiku)
Spanikowana spytałam Katsukiego co teraz zrobimy. On wyszeptał mi do ucha :
- O nic się nie martw nikt się nie dowie.
~ Skąd masz taką pewność?
- Już ja tego osobiście dopilnuje kochanie.
~ Nie mów tak do mnie Kurde. - Ty jeżu jeden!!!
- WTF ?!?
Wręczył mi małą karteczkę do ręki poczym zwinnie wszystkich wyminął i poszedł w stronę swojego pokoju.
-Co tam jest ? - Powiedziały podekscytowane dziewczyny.
- No dalej nie wstydź się.- dopowiedzieli chłopaki.
~ Umm....No dobra .
Szybko otworzyłam ją i zamknęłam tak aby nikt nie zobaczył jej treści.
- I co ?
~ Nic ciekawego.
-Czyli ?
~ ,,Banda Idiotek i Ftajerów"
- Typowy Bakugou Katsuki.
~ Jeśli pozwolicie oddale się teraz do swojego pokoju.
- Jeśli chcesz to idź.
*W pokoju*
Dopiero teraz tak naprawdę spojrzałam co było tam napisane. Treść brzmiała :
,, Tu masz mój numer dzwoń jakby coś się działo lub tak poprostu :)
+81 *88*6916* ( A tak na serio na wypadek gdybym miał cie 3 raz uratować Idiotko)"

Pov:Bakugou
Oby nie wyrzuciła tej karteczki do kosza. Mam też nadzieję, że nie przeczytała jej na głos przy wszystkich.
Mijało 10 min, 20min,25 min A Ona nie dzwoniła ani nie pisała. Co ja sobie myślałem dając jej mój numer ? Wyszłem tylko na Lamusa. Nagle przyszedł SMS. Od razu humor mi się poprawił.

Nieznany numer : Hej, przepraszam że tak zwlekałam z napisaniem SMS.

Ja : Spoko nic się nie Stało nawet nie zwróciłem na to uwagi.

*zmieniono nazwę kontaktu na Akira 🥵😈*

Pov:Akira

*zmieniono Nazwe kontaktu na Bakugou ☠💣*

Bakugou☠💣: Chciałabyś może wybrać się do kina ?

Ja: Jasne czemu nie ;)

Bakugou☠💣 : oczywiście pójdziemy całą klasą.

Ja:Spoko zaraz ich powiadomie.

Poszłam do salonu porozmawiać z resztą klasy o tym pomyśle. Oczywiście wszyscy zgodzili się bez wahania. Umówiliśmy się na godzinę 17:15 przy bramie wejściowej.

~Tylko moja~ Bakugou X OcOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz