rozdział XIX

4K 196 9
                                    

Pov:Akira
~Czy Ty czasem czegoś nie piłeś?
- Nie jestem alkoholikiem jak co Nie którzy z naszej klasy.
~ Chyba cie powaliło, że po słowach Pana dyrektora znowu to zrobię.
- Nie będziesz musiała nic robi ja się wszystkim zajmę.
~wsumie..... Było nawet fajnie.
-No widzisz teraz też będzie.- Zrobimy to po cichu w tajemnicy.
Po tych słowach ruszył na mnie przyciskając mnie do ściany.
- Przejćmy od razu do rzeczy.- Pocałował mnie przygryzajac warge.
Po rozpieciu mi koszuli chwilę błądził ręką po moim ciele. Kiedy skończył pociągnął w dół moje spodnie i rozchylił na boki moje nogi. Stałam jak wryta w ziemię kiedy powoli robił swoje. Próbowałam stawić opór ale to na nic. W końcu odepchnelam go od siebie i wyrzuciłam za drzwi zamykając  je.
Nie wiem co tu się właśnie odpierdoliło.

Pov:Bakugou
Nie wiem co we mnie wstąpiło. Tak bardzo tego chciałem, że nawet nie zwróciłem uwagi na to czy ona tego chce. Przecież nie chciałem zrobić jej krzywdy. Pójdę do salonu coś przekąsić.
                        *w salonie*
- O hej Bakugou! - przywitał się Kirishima.
~ Daj mi spokój- odwarknąłem
- Co ty taki wnerwiony coś się stało? - zapytał Sero.
~ To nie wasza sprawa.
- Ale jestem twoim przyjacielem- odpowiedział Kirishima.
~ No i co z tego KURWA nawet gdyby coś się stało to bym wam nie powiedział.
- No dobra...
~A teraz dajcie mi coś w spokoju zjeść.

Pob:Akira
Nie wiem co to miało być. Chyba nie wziął do siebie słów dyrektora. Nie chce zostać wyrzucona z U.A. więc lepiej nie ryzykować. Teraz napewno będzie między nami trochę niezręcznie.
Może spotkam się z kimś żeby o nim narazie zapomnieć. W końcu dużo chłopaków z klasy prosiło o spotkanie.
Zdaje sobie z tego sprawę że Katsuki  będzie w salonie ale nie chce umrzeć z głodu więc muszę tam pójść.

~Tylko moja~ Bakugou X OcOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz