rozdział XVI

4.3K 197 29
                                    

Pov:Akira
Do siedemnastej było niewiele czasu, więc postanowiłam, że nie będę się cała przebierać. Zmienię tylko bluzkę na coś bardziej ciepłego, żeby iść już bez kurtki. Podeszłam do szafy i zaczęłam szukać czegoś ciepłego A zarazem wygodnego. Po przeszukaniu całej jej zawartości znalazłam bluzę Bakugou. Stwierdziłam, że ją ubiorę. Uczesałam jesze niedbałego koczka i ruszyłam w stronę bramy wejściowej.

Pov:Bakugou
Chciałem iść do kina tylko we dwójkę, ale dziwnie by wyszło. Mogłaby pomyśleć, że to randka czy coś... A na to jeszcze za wcześnie.
Wziąłem do ręki kurtkę i wyszłem. Na miejscu była już większość klasy. Wśród tych osób zobaczyłem Akire ubraną w moja bluzę. Lekko się do niej uśmiechnąłem.

Po dołączeniu do nas reszty poszliśmy w stronę przystanku autobusowego

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Po dołączeniu do nas reszty poszliśmy w stronę przystanku autobusowego.
Czekaliśmy na nasz autobus z jakieś 4min. W środku nie było wystarczająco miejsc siedzących dla całej naszej klasy.
Ja się załapałem na jedno z ostatnich, ale Akira nie miała tyle szczęścia. Któryś z chłopaków ustąpił jej miejsca za co ona odwdzieczyła mu się promiennym uśmiechem. Przez resztę drogi patrzyłam z zazdrością jak próbują z nią flirtrować. Po dojeździe na miejsce zaczęliśmy rozmyślać na co kupić bilety.
Część klasy chciała obejrzeć komedię romantyczną A reszta wolała jakiś horror.
- Zróbmy głosowanie.- odezwał się przewodniczący.
- No dobra - w sumie to nie jest zły pomysł- Odezwali się Deku i Todoroki.
-To ręką do góry kto jest za komedią romantyczną.
- Możecie już opuścić.
-Teraz kto chce obejrzeć horror.
-Wygrał horror .- (11-9)

Pov:Akira
~pójdziemy kupić jeszcze coś do pochrupania ?
- Ja miałam zamiar kupić sobie popcorn. - powiedziała Momo.
- No my też tylko że coś do picia - powiedzieli Na raz Kirishima, Denki i Mineta.
~ To Ci którzy chcą coś kupić do jedzenia lub picia chodźcie ze mną, A Ci którzy nie chcą niech już kupią bilet.
- Dobra spotkajmy się przed wejściem do sali kinowej.

Pov:Bakugou
Okazało się, że mieliśmy cały rząd dla siebie. Każdy starał się zająć jak najlepsze miejsce. Ja usiadłem prawie, że na środku. Po mojej prawej była Akira a obok niej reszta dziewczyn i gdzie nigdzie jakiś chłopak, a po lewej Kirishima i reszta.

~Tylko moja~ Bakugou X OcOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz