rozdział X

8K 230 273
                                    

Pov:Akira
Co z niego za frajer. Nie wytrzymam. Czasem potrafi być słodki ale, też denerwujący.
Zaraz impreza lepiej ogarnę włosy i machnę lekki makijaż.
*Po 20 min*
Dobra w końcu gotowa. Pójdę po dziewczyny i ruszamy na salę.
~Gotowe na imprezę?
-Tak możemy iść. Lepiej być wcześniej niż się spóźnić.
~Racja
*Na sali*
-Widzę że nie tylko my się wystroiłyśmy... haha. - chłopaki też się nieźle wypindzrzyli. - Śmiała się Momo.
-Nawet Bakugou ubrał się elegancko, a nie w bluzę. - Dodała Mina.
Bawiliśmy się wspaniale co prawda nie którzy za dużo wypili ale nam to nie przeszkadzało. W pewnym momencie podszedł do mnie Kirishima złapał mnie za tyłek i zaczął rozgadywać różne dziwne rzeczy. Przystawiał się do mnie jednak wiedziałam że nie robi tego specjalnie. Czuć było od niego alkohol.
pov:Bakugou
Co ten popierdoleniec wyprawia. Muszę to przerwać. (Bakugou był trzeźwy jednak zdecydował się udawać pijanego)
Podeszłam do niego i wydarłem się co on właśnie robi.
-Aaa.... kompemntuję tą cudowną kobietę- odpowiedział chwiejąc się na boki.
~Ta cudowna kobieta jest moja - łapy od niej precz Ty idioto- Bo zagryzę. -Odpowiedziałem mu udając że jestem tak samo pijany jak on.
Podniosłem dziewczynę do góry i wyniosłem ją z sali. Zaniosłem ją do mojego pokoju i postawiłem na ziemię. Zamknąłem oczy i namiętnie ją pocałowałem.
Mimo to ona nie protestowała.
Pov:Akira
Z jednej strony cieszyłam się że wyniósł mnie z tej sali i przerwal to co się działo, a z drugiej nie wiedziałam co on kompletnie robi. Postanowiłam mu na wszystko pozwolić, bo wiedziała ,że jak rano się obudzi i tak nie będzie nic pamiętał.
Schodził z pocalunkami coraz niżej i niżej po moje szyi . Robiąc gdzie niegdzie malinki. Później podniósł mnie do góry za tyłek i położył na łóżko. W tym samym momencie ściągając swoją koszulkę .Wziął moją rękę i przyłożył do swojej klaty.

W dotyku była tak cudowna jak i on sam

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

W dotyku była tak cudowna jak i on sam. Rozpioł mi sukienkę wydostając na wierzch moją bieliznę. Ponownie zaczął mnie całować po klatce piersiowej rozpinając mi stanik. Gdy go rozpioł zaczął masować mi sutki. Było słychać moje westhnienia.

Pov:Bakugou
Wziąłem jednego w rękę A do drugiego się przyssałem oblizujac go dokładnie w koło. Pocałunkami zchodziłem niżej i niżej na podbrzusze. Ściągnąłem z niej majtki i rozpiołem moje spodnie. Posliniłem dwa palce i zacząłem masować jej kwiat kobiecość.(XDD) Akira bardzo głośno wzdychała . Ściągnęła mi spodnie razem z bokserkami i ujrzała moje przyrodzenie.

Pov:Akira
Spodziewałam się że będzie dość duży ale nie, że aż tak. Z moich przemyśleń wyrwał mnie lekki ból. To Bakugou wsadził palce do środka. Wydałam z siebie długi jęk. Zaczął energicznie poruszać palcami. Moje paznokcie wbijały się w jego plecy. Jęczałam na przemian wzdychając. Poczułam, że dochodzę. Kiedy doszłam on wsadził swój język głęboko do środka ruszając nim na boki.

Czułam wielką rozkosz

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Czułam wielką rozkosz.
Kiedy skończył obrucił mnie na brzuch i wsadził go głęboko do środka.

Pov:Bakugou
Pierwszemu wepchnięciu towarzyszył długi i głośny jęk.
Przy kolejnych robiłem to coraz szybciej i mocniej. Ona wyginala się jak kocica. Poczułem że dochodzę. Doszłem w środku ale nie przeszkadzało nam to.
Gdy wyjąłem, wzięła go do ręki i zaczęła delikatnie ssać i poruszać językiem .Muszę przyznać że jest w tym niezła.
Impreza nadal się kręciła , ale my już nie wróciliśmy.
Po 2 godzinach zasneliśmy wycieczeni.

Wiem trochę długie ale mam nadzieję że się podobało zboczuszką moim hah.
Ps. Nie umiem w takie rzeczy. XD
Na prośbę kilku osób. Wzorowane innymi opowieściami z wattpada dzięki Oli za pomoc w pisaniu XD

~Tylko moja~ Bakugou X OcOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz