*Sms*
Ja: Jesteście już gotowe ?
Mina: Ja już jestem!
Momo: Ja już kończę makijaż
Uraraka: Mogę już wychodzić
Asui: A gdzie się spotykamy?
Jirö: Może poprostu na korytarzu?
Ja: dla mnie spoko
*korytarz*
~ No, no całkiem nieźle wygladacie wam powiem
- Całkiem nieźle ?- Tylko tyle powiesz haha- Momo
~ Racja za mało powiedziane... wszystkie Wyglądamy świetnie!
- Ale ty wyglądasz najlepiej! - Uraraka
- Napewno olsnisz Bakugou- Asui
~ Hahaha a wy to co
Momo Todorokiego, Uraraka Izuku, Jirö Denkiego , Mina Kirishime, A Tokyami napewno będzie Tobą zachwycony .- Chyba sobie żartujesz Kirishima to tylko mój przyjaciel !
~ Dobra weź nie kłam już.
- oj cichoooo chodźmy na tą imprezę.
*idą korytarzem*
~ Ej A na tej imprezie będzie tylko nasza klasa ?
- Chyba tak
~ To dobrze jakoś wolę imprezy w naszym gronie
- Ja tam lubię jak się dużo dzieje.
*W salonie*
- Dobra zostawiam was na chwilę bo muszę coś jeszcze ogarnąć- Mina
- Pomogę ci- Momo
- Ja jeszcze muszę się wrócić do pokoju na chwilę bo zapomniałam telefonu- Asui
~ A ty Uraraka też się gdzieś wybierasz i zostawiasz mnie samą ?
- Chciałam iść do Deku ale skoro nie chcesz zostać sama to zostanę z Tobą.
~ Nie no jak masz iść to idź zgadamy się później. Powodzenia !
Dobra czyli przyszłam tu z dziewczynami ale zostałam znowu sama. Pójde się czegoś napić i poczekam aż impreza się rozkręci, A coś czuje że to szybko się wydarzy.
*godzinę później*
Pov: Bakugou
Widać przyszłem ostatni, impreza się juz nieźle rozkręciła. Niech się cieszą że wogole przyszłem. Ale impreza to impreza pełno pijanych typów. Jeszcze by się dobierali do Akiry.
Szedłem przez środek salonu przepychajac się między ludźmi szukając kogoś z mojego składu albo chociaż by Akiry. Pełno tu twarzy z poza naszej klasy. Nie miała być czasem tylko nasza klasa?
Trochę nie pokoi mnie widok twarzy które widzę pierwszy raz, coś czuje że coś to nie tak. Muszę jak najszybciej znaleźć Akire taka idiotka jak ona szybko wpada w kłopoty.
Pov:Akira
~Mina nie miała być czasem tylko nasza klasa ? - O co tu do cholery chodzi ?!
- Daj mi chwilę okej? - Muszę porozmawiać z Denkim.
*rozmowa Denkiego i Miny*
- Gościu co tu znowu zrobiłeś miał być tylko twój jeden kumpel.
- No jakoś tak wyszło.. Też jestem zdziwiony bo nawet nie znam tych ludzi...
- Teraz ich wywal!!
- No ale jest ich za dużo sam nie dam rady.
(Akira)
Nie spotkałam jeszcze Bakugou ale może lepiej Pójde już do Pokoju. Zaczynam czuć się bardzo nie komfortowo, Czuje jakby ich oczy normalnie wyżerały mi skórę. Czuć też sporo alkoholu w powietrzu. Po drodze dobrze by było zajść po Aizawe żeby jakoś to ogarnął.
Zaczęłam iść przed siebie wymijajac szerokim łukiem wszytkich podejrzanych typów. Po drodze zgarnęłam jeszcze jirö, której też coś nie pasowało. Kiedy byłyśmy blisko wyjścia zaczepiły nas 2 typy.
O to i długo wyczekiwany rozdział hahaha normalnie zapomniałam jaj się pisze XD
CZYTASZ
~Tylko moja~ Bakugou X Oc
Teen Fiction*HOT SCENKI I TROCHE PRZEKLEŃSTW * [Rozdział X i XXXXIV jest 18+ więc na własną odpowiedzialność czytasz !] (Takie naprawdę ostre sceny zaczynają się od rozdziału 4 ) duzo ciekawych zdarzeń więc spróbuj dotrwać Jeśli chcesz wiedzieć więcej zaprasz...