3. dio

74 4 0
                                    

-sutradan-
jutro je. budim se jedva, umorno i nenaspavano. opet nisam spavala, i opet kasnim. ustanem te odem do kupatila kako bih oprala zube i počešljala se. zatim odem do sobe kako bih se što brže obukla. spremim ruksak te obučem patike.
izletim iz zgrade kao ptica koja nikada nije osjetila čar slobode. uđem u bus, koji me je čekao ispred zgrade. na zadnjim sjedištima busa, sjedila je Petra.
ja: "znam, opet nisam spavala."
P: "jaoj Anđela."
rekla je grleći me. sjela sam te pomno posmatrala svijet kroz prozor.
Petra je vadila neke knjige iz ruksaka kako bi mogla ponavljati putem do faksa.
bus je stao, te smo izašle. uđemo, te odemo do ormarića.
P: "čekaj me tu, moram se umiti, prevruće mi je."
ja: "uredu."
čekala sam je ispred naših ormarića, dok se ona rashlađivala, pošto je bilo ljeto i jako vruće. u međuvremenu primjetila sam kako mi se Nikola povremeno približava, ali sam se pravila da ga ne vidim te sam bila na telefonu.
N: "pišeš momku?"
ja: "ne tiče te se."
N: "zašto me toliko mrziš?"
stavio je jednu ruku pored mog ramena, zatim i drugu, te opkolio me. mogla sam osjetiti njegov dah i jako skupocijen miris.
ne znam ni sama zašto te mrzim. možda zato što si bio sa svakom likušom koju vidiš, ili zato što ti je najvažnije da izgledaš skupo i da si najpopularniji lik u školi.
ja: "ne tiče te se."

Nikola P.O.V
zašto je ona tako drugačija od ostalih? prva je koja me je odbila. zrači posebnošću, i to me jako privlači.

Anđela P.O.V
vidjela se ta neugodnost na mom licu i ponašanju. nisam znala kako da reagujem, bilo je čudno. čim sam vidjela Petru kako izlazi iz toaleta, gurnula sam ga unazad.

neuzvraćena osjećanjaWhere stories live. Discover now