62. dio

39 3 0
                                    

nakon nekog odmranja u sobi, počnem se polako spremati jer je bilo oko 19h. ustanem umorno iz kreveta. zategnem posteljinu i obučem papuče. odem do toaleta da se istuširam. namjestim mlaku vodu kao i obično. nakon toga osušim kosu, i vratim se u sobu da izaberem haljinu. poslije nekog vremena izabiranja haljina, odlučila sam se za bijelu, nešto užu, a na krajevima dužu i širu haljinu. obučem je te nanesem blagi sloj šminke. napravim frizuru, uzmem torbicu, i polako krenem. izlazeći iz stana ugledam Davida kako me očekuje naslonjen na svoj crni audi. nosio je crno odijelo, a kosa mu je bila čupava kao i inače. vrijeme je bilo vedro, pa sam se i ja provedrila.
čim me je vidio, zagledao se u čudu.
D: "prelijepo izgledaš."
nasmijem se.
ja: "hvala."
priđe mi te me poljubi. otvori mi vrata do suvozađa, te polako sjednem, pazeći da mi se ne zakaći duga haljina. torbicu stavim na krilo, te već gledam u prozor, i u divno, šareno nebo, koje je opkolilo zemlju.
kada smo došli, David parkira auto, te me izvede iz auta. klub je bio ogroman, ali srećom, nije bilo previše ljudi, jer ja sigurno ne bih mogla izdržati. ulazeći u klub, vidim Petru sa Bornom i nekim njegovim prijateljima. pritrčala mi je u zagrljaj kao i ja njoj, dok se David pozdravljao sa ostalima.
B: "Borna." -obraćao mi se pružajući mi ruku.
ja: "Anđela."
rukujemo se. Borna je izgledao kao normalan momak, baš za Petru. sretna sam što je našla nekoga normalnog napokon.
pozdravim se sa ostatkom prijatelja od Borne, te stanem uz Davida, jer su ljudi sve više i više dolazili.
D: "hej, uredu je. nema čega da se bojiš."
-tješio me je dok me je milovao po kosi. kada sam se napokon malo opustila, pridružili smo se ostalima za sto. na stolu je bilo svakakvih pića od alkohola. nešto me je spriječavalo da uzmem crno vino sa stola. kao da sam imala neki loš predosječaj u vezi toga. nakon predivne noći provedene sa Davidom i Petrom, Petra i Borna su sada zajedno. slavili smo i smijali se. noć je bila stvarno predivna.
kada smo došli u stan, bilo je negdje oko 4h ujutro. David je svratio, jer je znao da neću spavati, te da mi pravi društvo. nakon nekog razgovaranja sa njim u kuhinji, rekla sam mu za moje mučnine u stomaku.
ja: "nisam uzela nikakvo alkoholno piće kada smo bili u klubu, zadnjih sedmica imam neke mućnine u stomaku, i mislim.."
D: "trudna si?!" -rekao je sretno te naglo ustao od sreće.

neuzvraćena osjećanjaWhere stories live. Discover now