16. dio

51 2 0
                                    

Nikola P.O.V
putem do stana sretnem grupu drugara.
Xx1: "vidjeli smo kako je gledaš."
ja: "i?"
Xx2: "budi sa njom, a onda.."
Xx3: "onda joj slomi srce."
Xx4: "nijedna djevojka te ne smije odbiti, pogotovo ne neka jeftina kao što je ta tvoja."
ako to ne uradim, odjebat će me. oni su jedino što imam..
ja: "uredu." -rekao sam hladnokrvno te prošao pored njih.

Anđela P.O.V
zvono na vrata, prekine me u čitanju knjige koju sam danas uzela iz biblioteke. ustanem sa kauča iz dnevne, te krenem prema vratima.
pogledam kroz špijunku, te ugledam Nikolu.
otvorim vrata, i vidim njega zategnutih grudi, i stomaka. bio je dosta viši od mene, te sam ga gledala kao da gledam u nebo.
ja: "došao si na podučavanje?"
vidjela sam neku nelagodnost u njegovim plavim očima, koje su blistale kao zvijezde po noći.
N: "da." -rekao je nervozno.
ja: "uđi."
izuo se te poredao patike, što inače ne radi.
N: "kafa, čaj?"
nasmijala sam se nježno.
ja: "čaj."
dok je on u kuhinji pravio meni čaj, a sebi kafu, ja sam raspremala sto, te iz sobe donijela potrebne knjige za učenje.
Nikola izađe iz kuhinje, te na dnevni sto stavi kafu i čaj.
tokom učenja opet smo se gledali onim pogledima. toliko sam ga željela, a toliko i nisam.
-
poslije učenja, ispratila sam ga do izlaznih vrata. otvaram ih, ali ih on lagano zatvara. opet me je opkolio rupakama, te sam bila zbijena uza zid. gledali smo se.
ja: "šta to.."
N: "vjeruješ li mi?"
ja: "da li si se promijenio?"
N: "jesam."
ja: "kada mi to budeš dokazao, onda ću ti vjerovati."
čim je izašao iz stana, otrčala sam u sobu po mobitel, kako bih javila Petri.
nakon nekoliko poziva, napokon se javila.
P: " a taman sam zaspala!" -rekla je bijesno.
ja: "Petra, da li griješim?"
P: "u čemu?"
ja: "svakim danom, sve više i više me privlači."
P: "Nikola?"
ja: "aha.."
P: "da li mu vjeruješ?"
ja: "želim."
P: "kada mu budeš vjerovala, onda dopuštam."
ja: "uredu." -nasmijale smo se.
iako je Nikola bio ženskaroš i žešći idiot, željela sam da mu vjerujem. nešto me je privlačilo kod njega. da li griješim? da li je ljubav stvarno iluzija kako u knjigama piše? na svoja pitanja, opet, nisam znala odgovor.

neuzvraćena osjećanjaWhere stories live. Discover now