Wstęp

9.3K 169 25
                                    

              Jako główna bohaterka, masz 15 lat i chodzisz do jednego z liceów w stanach zjednoczonych. Rodzinę masz raczej nadzwyczajną, ponieważ twoim ojcem jest Tony Stark, a matką Pepper Potts. Nie oznacza to jednak, że masz dobre kontakty w avengersami, ponieważ tatuś nie lubi się tobą chwalić. Wcale się nie wstydzi twojej osoby. Robi to, aby chronić cię przed jakimkolwiek niebezpieczeństwem. Na jego nieszczęście los obdarzył cię nadludzkimi umiejętnościami, które pozwalają ci kontrolować żywioły. Ziemia, ogień, woda i powietrze to twoja specjalność. Co prawda czasami czytanie w myślach innym też ci się udawało, jednak nie do końca rozumiałaś działanie tej umiejętności. Kiedyś marzyłaś o prawdziwej miłości, teraz zainteresowanie tym tematem się u ciebie zmniejszyło. Wystarczył jeden chłopak o imieniu Brad i wszystko się skończyło. Co tu dużo mówić. Złamane serce, szkolne romanse, nastoletnie problemy. Mimo to czasami chciałaś mieć przy sobie osobę w którą mogłabyś się wtulić, wygadać i wypłakać... Ale do tego jest potrzebna odpowiednia osoba.

   

! Informacja o książce !
Dni przez jakiś czas będą opisywane w dany sposób : najpierw oczyma jednego bohatera a następnie drugiego ten sam dzień. Po kilku rozdziałach to się zmieni.

Będę się starała, żeby Co drugi dzień był nowy rozdział

                              ~°°°°°~

[t/i] - Twoje imię

I Love You, Idiot. // Peter Parker Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz